FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Fără cuvinte
Text postat de Florentin Sorescu
Colegul meu de bancă are o fotografie pe care o ține ascunsă în buzunar. De fiecare dată când se uită la ea suspină. L-am rugat să mi-o dea și mie să mă uit la ea, dar nu a vrut. Sunt sigură că este cu mama lui. El a văzut-o când a fost omorâtă chiar de tatăl lui. Doamna ne-a spus că un copil care și-a văzut mama moartă e mai rău decât ai sta singur într-un orfelinat. Ciprian a fost dat afară de la mai multe școli pentru că se ia tot timpul la bătaie. Eu sunt sigură că pentru mama lui se luptă. Se pregătește să se întâlnească cu tatăl lui atunci când va ieși de la pușcărie. De aceea s-a înscris și la lupte. El o iubește cel mai mult pe doamna nostră. Odată i-a adus un buchet de crini atât de mari că nici nu se vedea de ei. Pentru moment chiar am crezut că sunt colegă de bancă cu niște crini. Când a dat cu ochii de el în clasă, doamna a zâmbit exact ca un crin.
Într-o zi el s-a luat la bătaie cu Alex pentru că Alex l-a înjurat de mamă, iar ăsta e cel mai rău lucru pe care i-l poți face lui Ciprian. Doamna a sărit imediat între ei și i-a despărțit. "De ce ai făcut asta, Alex?" l-a întrebat ea. "Pentru că și el m-a înjurat, i-a răspuns el. Mi-a spus că sunt un amărât de la orfelinat pe la care nu vine nimeni.". Foarte urât din partea lui", i-a răspuns atunci doamna, dar altceva nu găseai de făcut? Știi bine cât de mult îl doare când spui ceva de mama lui.". "Și pe mine mă doare, doamnă, tot atât când mi se zice că pe la mine nu vine nimeni, ba poate și mai rău. E mult mai ușor să suporți știind că părinții nu vin pe la tine pentru că sunt morți, decât să știi că sunt vii și nu vor să te vadă". Atunci doamna nu a mai spus nimic. Doar a tăcut.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Posibil să mai lucrez la ea, este scrisă la prima mână.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2019-03-06 10:53:40
         
 
  singur în orfelinat = fără prieteni/colegi: Singur-singurel  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2019-03-06 10:52:46
         
 
  ideea e faină, dar cred că mai trebuie să lucrezi pe textul ăsta, să reformulezi pe ici pe colo.
Doamna ne-a spus că un copil care și-a văzut mama moartă e mai rău decât ai sta singur într-un orfelinat. (e un nonsens)
un amărât de la orfelinat pe la care nu vine nimeni - fără "pe".
Și pe mine mă doare, doamnă, tot atât când mi se zice - la fel mă doare pe mine, doamnă, când
Atunci doamna nu a mai spus nimic. Doar a tăcut. - fără doar a tăcut. din moment ce n-a mai spus nimic, firește, a tăcut.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-06 10:32:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE