FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ar putea fi oricare din noi
Text postat de Florentin Sorescu
"Oamenii mor. Cu ei mor toate ideologiile, convingerile, inversunarile, tot patosul, elanul, eroismul, fricosenia, toata ura si iubirea lor. Mor ungurii, mor romanii, mor localnicii si mor migrantii. Moare Soros, Trump, Putin, Orbán, Dragnea, Iohannis, Kövesi. Moare Juncker, moare Papa, moare Preafericitul Daniel, moare rabinul sef al Ierusalimului, la fel ca si ayatollahul iranian. Mor pakistanezii si indienii, mor coreeenii de nord aidoma celor din sud. Mor bogatii, mor saracii. Murim toti.

Pana atunci, hai sa ne suportam. Nu neaparat sa ne iubim, nici neaparat sa fim de acord. Doar sa ne suportam. Pentru ca oricum, tot acolo ne indreptam.

Imi cer sincer scuze de la toti pe care i-am criticat, cu care am discutat pe care am vrut sa-i conving si de care nu m-am lasat convins. Toti avem/aveti dreptul la opinie. La ORICARE opinie. Nu ma delimitez de nimeni si nu ma alatur nimanui. Si eu sint unul singur. La fel ca si fiecare din voi. Voi, dintre care unii nu mai sint.

RIP Monica Popovici."- Antal Burjan (preluare de pe pagina de FB a acestuia)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE