FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Jurnalistul Deutsche Welle Petre Iancu: ”Liviu Dragnea vrea să acapareze serviciile”
Text postat de Florentin Sorescu
”M-a frapat intensitatea atacurilor la serviciile secrete. Serviciile secrete românești sunt menite sa apere statul de drept și democratia, ăsta este scopul lor”, explică Petre Iancu, jurnalist Deutsche Welle, pentru Realitatea TV.

Jurnalistul Petre Iancu a condamnat atacurile la adresa serviciilor secrete lansate de Liviu Dragnea și Călin Popescu Tăriceanu și a precizat și care este scopul final.

”Atacurile la adresa serviciilor din partea lui Dragnea sau a colegului său care conduce Senatul, Tăriceanu, putem deduce destul de clar ce anume urmăresc. Ne aflam sub prologul, să spun așa, a atacării serviciilor care se afla sub altă autoritate decat a Parlamentului. E și Parlamentul și Guvernul care îl susține, e și Justitia pe care și-o supune controlulului”, observă Iancu.

Jurnalistul Deutsche Welle a tras și o concluzie.

”Parlamentul se pregătește să devină o dictatură a majorității, o dictatură care poate foarte bine să instituie statul totalitar în baza ideologiei statului paralel pentru ca în felul acesta poate să devina totul la un loc și președinte și guvern și justiție și securitatea care te intercepteaza”, mai spune jurnalistul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Astea-s întrebări prea complicate pentru o minte de șoricel, prins în jocul mizer al statului paralel contra cine știe căror facilități pe ramura coanei justițika. Acești cățeluși lătrători, de pe-aci, își fac iluzia că ăia care-i trag de sfori dau vreo ceapă degerată pe ei! Dar le place. Se simt și ei importanți în acest joc de băieței, băutori de agheazmă și cu dosărel unde trebă. Misie de ordonanțe jegoase.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-05 08:20:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Să fie vorba despre jurnalism de lesă? Ori de ”jurnalism conservă”

Am vizitat în München un bloc în care locuiau străini, în special turci. Impecabil. Curățenie desăvârșită. Am vizitat și Istanbulul. Antiteză. Vorbind cu soția mea am făcut remarca: ”Ce putere civilizatoare poate să aibă această națiune!”

Se vede treaba că în domeniul jurnalisticii nu are aceeași putere. Pentru că, iată, avem de-a face cu o intoxicare de duzină. Nu o informație nu o opinie argumentată.

Știe, distinsul ”jurnalist” că în Germania procurorul general a fost demis instant de către ministrul de Justiție când și-a depășit atribuțiile.

Oare o fi în fișa serviciilor noastre să facă justiție? Ce s-ar întâmpla dacă serviciile germane ar face justiție?

Oare în Germania, puterile se află în echilibru și se controlează reciproc?


n Germania, Parlamentul decide cu minoritate de voturi?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-05 03:24:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE