FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cal de rasă
Text postat de Cristian Lisandru
Bat din picior, sunt un murg sătul de spații închise, cu pereți jilavi, aș mânca o tavă plină de jăratic și mi-aș lua la întrecere cu timpul, pe un câmp în care s-au înfipt maci nenumărați, spre a se deschide în soare ca niște răni dulci ale pământului.
Ieri, un samsar s-a dat pe lângă mine cu binișorul, fiindcă și drumul spre zăbală este pavat cu intenții bune, dar am scrâșnit a libertate smulsă, într-o zi în care lumea implora ploi de lapte și miere, iar paparudele călcau în picioare pâraiele secate, cerșind apă vie cu voci de iele.
O să trec prin răspântii cu dorurile prinse-n coamă, veste năprasnică adusă de năluci înfășurate în abur nepământesc, iar femeile se vor închina și vor scuipa între țâțele mari, despletindu-și părul în șuvoaie, ca să-și biciuiască trupurile în care s-au înfipt, precum păcatele eterne, dinții bărbaților fără nume.
Îmi vor alerga pe urme toate blestemele lumii, fără să mă ajungă, iar eu voi necheza amarnic, lipindu-mă de drumurile pe care s-au târât, pentru a intra în istorie, haiducii loviți de plumbii arnăuților.
Nu va ști nimeni când am să beau din apa morților, cu pofta celui răstignit de o secetă cumplită, pentru a-mi răcori gâtul destinului, unii mă vor încrusta în legende, iar alții vor spune că n-am fost decât o nălucă apărută la colț de neant pentru a răscoli vis de fată care doarme cu busuioc sub perne și oftează atunci când îi mângâie înserarea pântecele moale.

(2011)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE