FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
și tata, prostul de el, se supăra ca de o drăcie
Text postat de Florentin Sorescu

De câte ori îl vedeam pe Chaplin îmi venea să plâng, poate pentru că în spatele tuturor giumbușlucurile sale intuiam o singurătate care te sfâșie, copiii simt mult mai bine acest lucru, jocurile sunt cel mai eficace mod în care să uiți, adică să te ascunzi de tine, odată am jucat pititea și nu m-a mai putut găsi nimeni, nici măcar eu, chiar și în fotografii mă ascundeam în spatele unor strâmbături și tata, prostul de el, se supăra ca de o drăcie, în timp ce toți ceilalți se crăcănau de râs.



































Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tote cele trei texte par a fi tablete-remember cu o excesivă doză de realitate dintr-un timp apus. Contrapunctic transpusă în realitatea de astăzi. Una merkeliană, problematizantă. Transgresare a acesteia într-o ficțiune validă cu semnificanță artistică.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-05-14 08:42:31
         
 
  Mulțumesc, Andrei Ghejan! Aceste texte împreună cu cel de mai jos la care, personal, țin cel mai mult, vor forma, împreună cu altele, un ciclu, dacă acesta va exista.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2016-05-14 02:10:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Excelente toate trei, le-am citit cu mare placere... si rar mi se intampla sa-mi mai placa 3 lucruri intr-o zi. " ...tu de care ai?" mi s-a parut geniala...  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2016-05-14 00:17:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE