FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
a început să clipească din ce în ce mai des
Text postat de Florentin Sorescu

Și după ce a paralizat mătușă-mea de la Câmpina, tata s-a îmbolnăvit de cancer, avea unul deosebit, medicii îl țineau la loc de cinste, cum se ținea un congres internațional, cum îl invitau și pe el, devenise vedeta familiei, aproape că-ți doreai să ai și tu cancer ca să fii privit ca pe un caz special, asta până când a devenit o modă în familie, "Tu de care ai?", se trezea câte unul întrebând, "Păi de care să am? La pancreas!", "A, păi al meu e unul mult mai mișto, are mai multe metastaze, nici nu se compară cu al tău", mătușă-mea, Maria, Dumnezeu s-o ierte, i-a dovedit pe toți, pe ea o durea sufletul că a divorțat văru-meu, Adi, și așa ceva nu se pomenise în familia mea, iar din acel moment nepotu-său, care pe undeva îmi vine și mie nepot, că nu mă pricep la filiații, a început să clipească din ce în ce mai des, de parcă i-ar fi intrat o scamă în ochi, pe mătușă-mea o chinuia rău clipitul ăsta, o răscolea la inimă, nimeni nu știe nici acum prea bine dacă a murit de cancer la sân sau de inimă rea.




































Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE