FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
magnolia a rămas aceeași cofetărie pe care o știam
Text postat de Florentin Sorescu

Dezastrul familiei noastre a început cu Toni, fratele lui taică-meu, adică unchiul meu, i-a rămas paralizată nevasta, parcă și inima îi stătuse pe loc, deși medicii ne asigurau că, așa înțepenită cum e, încă bate, aveau trei copii, Bogadan, Sebi și Gabriel, stăteau la Câmpina, când veneau pe la noi, tații noștrii se întreceau în generozitate, doamne, cât iubeam momentele alea, las de o parte faptul că ne întrecem în drăcovenii, dar puteam obține orice jucărie la care visam cu puțin efort, "Uite Toni ce le-a cumpărat la ai lui" și tata se executa pe loc, fiecare vizită avea un deznodământ fericit, mergeam la Magnolia și comandam prăjituri după pofta inimii, mult timp a trecut de-atunci, nici nu mai știu cât, verii mei s-au risipit care încotro, Toni s-a îmbolnăvit de oftică, dar Magnolia a rămas aceeași cofetărie pe care o știam, fix aceeași, parcă nici n-ar fi venit Angela Merkel cu toată Uniunea Europeană peste noi, doar că acum trag pe-acolo doar bătrânii, nu se mai aud, ca altădată, râsete de copii, iar prăjiturile pe care le savuram atât de mult au devenit din ce în ce mai amare.




































Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE