FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
apel la clementa
Text postat de Dumitru Cioaca
Domnule profesor Cristescu,
Inainte de a lua masuri pripite si vatamatoare la adresa unui distins coleg pe care il admira in subconstientul lor pana si cei care nu si-au dat inca seama ca-l admira, este vorba de cantaretul tuturor nemultumirilor noastre, bardul Ioan Peia,
va rog sa cititi de doua ori, dar nu cand sunteti flamand si cu paharul gol, ci numai cand sunteti la pijama si cu muza pe genunchi, argumentele mele in favoarea nevinovatiei acuzatului Ioan Peia:
1) A avut Ioan Peia iesiri? Bineinteles ca a avut! Dar ce putea sa faca bietul om daca cele mai mari somitati medicale iau spus ca pana si un om de cultura enciclopedica, daca nu are iesiri e sortit sa moara in chinurile cele mai groaznice datorate constipatiei?
2) Au fost anumite iesi ale lui Ioan Peia in public? Au fost! Dar daca pe om l-au apucat iesirile cu publicul de fata, ce era sa faca?!
3) Au fost iesirile domnului Peia din proprie initiativa sau provocate? Numai provocate! Fiindca toti dusmanii literari, politici si de alta natura ale acestei mari personalitati, cum il vedeau cum dadeau drumul la apa cu speranta dusmanoasa ca in poet se va trezii instinctul usurarii. Lucru care s-a si intamplat; dar extrem de rar, deoarece daca raportam numarul de iesiri
la numar agentilor provocatori vom vedea ca randamentul este sub 1%. Dupa mine glandele excretoare ale domnului Peia ar trebuii decorate nu pedepsite; pentru retinerea de care au dat dovada in aceasta lupta inegala dintre bine si rau.
4) Avea domnul Peia o alta iesire cand il apucau iesirile in public? La aceasta intrebare cred ca se poate raspunde cu: mai mult nu decat da. Fiindca o iesire in nadragi, desi este mult mai putin vizibila decat o iesire in public, deranjeaza mai mult prin aroma ei care persista un timp etrem de indelungat. Deci domnul Peia nu poate fi acuzat de rea intentie din moment ce dintre cele doua rele a ales-o pe cea mai mica.
5) Au fost iesirile domnului Peia dupa recentele alegeri mai dese decat dupa alte alegeri? Au fost! Dar ele s-au indesit nu din rautate ci din disperare. Fiindca fiecare din noi ar fi fost lovit de disperare daca, timp de 25 de ani, toti candidatii pe care i-am fi sustinut ar fi pierdut alegerile, indiferent cat de buni ar fi fost ei. Pai daca pana si PSD-ul l-a anuntat pe domnul Peia ca renunta la sprijinul lui pentru alegerile viitoare? Si daca va mai indrazni sa sustina acest partid va fi dat in judecata pe motiv ca ii poarta ghinion?
Domnule Profesor
Desi nici recordul dumneavoastra in sustinerea la alegeri a candidatilor politici castigatori nu este imaculat, nu ati ati avut nefericirea sa gustati numai din paharul amar al infrangerilor, ci si sa simtiti si aroma imbatatoare si recomfortanta a unui rachiu bine ales, cum a fost atunci cand ati votat pentru Traian Basescu. Pe cand lui Ioan Peia soarta i-a harazit sa tina numai la politiciei faliti. Si situatia nu s-a schimbat nici atunci cand domnul Peia, facut foc pe soarta, a renuntat la ea devenind ateu.
Fac apel la dumneavoastra si simtul dumneavoastra de dreptate, domnule profesor: nu mai loviti intr-un om care a fost deja lovit de toate relele din lume. Faceti in asa fel ca nivelul lui atat de incercat sa nu mai devina un magnet pentru iataganul dumneavoastra.
Cu toata stima
Genuneanu

p.s.
Domnule profesor,
Va rog sa treceti cu vederea stangaciile de exprimare care apar in argumentele mele juridice si sa tineti cont numai de fondul lor plin de umanitate. Desigur ca un avocat de talia domnului Florentin Sorescu ar fi facut o treaba mult mai buna in prezemntarea acestor argumente, dar a cerut un onorariu atat de exagerat incat domnul Ioan Peia a zis ca mai bine se muta la noua locuinta a lui Dan Voiculescu decat sa renunte la vila cu teren de tenis a domniei sale in favoarea juristului Sorescu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Peia a fost provocat.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-20 06:46:05
         
 
  Frate Mihai,
Multumesc de vizita si atentionare. Voi corecta dandanaua.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-19 13:07:42
         
 
  Bine argumentat dar cu o scăpăre involuntară și rușinoasă pe care ați produs-o în public, cum ar fi:
-somitati medicale iau(i-au) spus
În rest binișor spus!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2014-11-19 10:51:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE