FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
jos labele de pe profesor!
Text postat de Dumitru Cioaca
Lipsa de pe site a distinsului nostru conducator spiritual si ghid politic in aceasta perioada de framantari istorice pentru Poporul Roman, este vorba de domnul profesor Emanuel Cristescu m-a facut sa ma simt ca o busola fara ac. Sau, mai bine zis, ca un ac fara busola, care nu are cum sa fie altfel decat complet dezorientat. Iar dupa ce am vazut ca Ecsintescu Virtual a dat o gaura de patru milione de lei vechi, (vorba vine, lei vechi, ca aratau ca leii noi si tineri) in portofelul profesorului, pariind, la sfatul lui Iohannis (-Ecsi, daca vrei s-l imputi pe profeor de bani, pariaza pe Ponta si nu pe mine, ca tu nici nu sti ce armasar de curse politice a iesit din carlanul lui Ion Iliescu) pe un magar ne-performant, mi-am dat seama ca aici nu mai poate fi vorba decat de un lucru necurat. Nici un om normal nu poate pastra tacerea dupa ce finantele i-au fost devastate de un uragan de tip Ecsintescu. Ori profesorul, dupa aceasta lovitura nemeritata, a disparut in negura unei taceri extrem de dubioase. Lucru care m-a alarmat intratat, incat m-am imbarcat pe o nava aerina si nu m-am oprit din zbor decat pe aeroportul celei mai informate statii de radio din lume, Radio Erevan. Acolo am fost primit cu toate onorurile de care se bucara de obicei ambasadorii olteni care incearca sa fure prin strainatate. Dar mie nu-mi ardea de onoruri cu armence tinere si frumoase asa ca am trecut direct la subiect si renumitul coniac armean:
-Voi care le stiti pe toate sa nu-mi spuneti ca nu stiti unde se afla domnul profesor Cristescu, le-am provocat eu mandria cunoasterii.
-Nu stim, dar vom afla imediat de la KGB-ul lui Vladimir Rasputin, cu care suntem in relatii de colaborare stranse si pasnice.
Asa am aflat ca nici KGB-ul nu stie ce stie Bundesnarichtediens, care mai pe romaneste inseamna erviciul de informatii al federatiei germane.
Cand am ajuns la Berlin i-am luat imediat din scurt:
-Sa nu-mi spuneti ca nu stiti ca pana si cuceritorul Crimeii stie ca stiti: unde este profesorul Emanuel?
-Intr-un lagar de munca care se afla in beciul primariei din Sibiu?
-Nu va e rusine, le-am zis? Sa aruncati un om politic nevinovat in asemenea conditii de trai! Si asta dupa ce ati pierdut doua razboaie mondiale!
-Profesorul Cristescu se afla acolo nu datorita noua ci datorita unei invitatii speciale pe care noul vostru presdinte Klaus Iohannis i-a trimis-o printr-un comandou de lupta impotriva terorismului. Deci e vorba numai de o vizita de lucru.
Vizita de lucru intr-un lagar de munca silnica din partea unui profesor obisnuit sa lucreze dupa cheful lui si nu al advesarilor lui politici?! Pe cine minteau ei?
-Daca nu-i dati imediat profesorului mancare, bautura tabacioc si femei, asa cum prevede conventia de la Geneva pentru prizonierii de razboi, sa stiti ca tribunalul de la Haga pentru crime impotriva umanitatii va mananca.
-Noi parca nu ne-am amesteca in luptele politice din Romania, fiindca Iohannis nu e neamtul nostru ci neamtul vostru.
-Ce aud? Iohannis numai neamtul nostru? Dar stramosii lui de unde au venit, din Patagonia? Eu nu va zic decat atat: amestecati-va, ca altfel va fi jale. Fiindca veti avea de furca nu numai cu Europa dar si cu Europeea.
Desi lupta mea nu a reusit sa-l dezlantuisca definitiv pe profesor ci numai sa-i imbunateasca nivelul de trai, eu sunt convins ca in curand personalitatea domniei sale ne va iataganii din nou nivelurile cu o energie si mai infuriata de alegeri. Fiindca, la sezizarea mea, pentru eliberarea lui se roaga nu numai duhovnicul site-ului, prea-cuviosul parinte Sorin Olariu, dar si Papa de Roma.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu cred ca este la o manastire de maici pentru că se ferește să nu-l agreseze vreuna care nu mai poate suporta abstinenta, mai de grabă cred că este la mânăstirea călugărilor de la Frăsinei, mi se pare că l-am văzut zilele trecute, în timp ce vizitam celebra mânăstire unde bieții călugari fac diferite munci, de unii singuri sau împreună pentru satisfacerea diferitelor necesități vitale.
Era puțin transpus în trascendent când un călugăr tânăr și vânjos îl impingea cu forță de la spate să facă o muncă pe care cred că n-o mai făcuse!
Abia îl așteptăm să revină printre noi asceții!
Doamne ajută!
Cât îl privește pe susținutul Ponta nu stiu ce să cred, am auzit că și-a luat câteva zile de împăcare cu soarta. Cine știe, te pomenești că s-a dus și el la Frăsinei să-și înece amarul printre cășugări, amar provocat de diaspora fără țară din care faci și tu parte, diasporă care nu mai este de mult alături de voința încercatului popor român!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2014-11-19 10:35:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Frate Mihai,
S-or fi infratit ei hotii din PNL cu hotii din PDL dar intrebarea este: cum este posibil ca intr-o tara democratica si cu traditii in furtisaguri electorale hotii de la PSD, care sunt si mai multi si la putere sa piarda din nou alegerile prezidentiale?! Singura explicatie pe care o am este ca Victor Ponta care este un hot descoperit si-a alcatuit un cabinet din hoti imbuibati si incapabili care nu mai sunt in stare sa fure cum trebuie nici macar niste alegeri! Asa ceva poate numai un partid in care hotii tineri si flamanzi nu sunt promovati la timp in functii de conducere. Fiindca, frate Mihai, la hotie tineretea, cutezanta si priceperea este totul. Ori Victor Ponta, desi are numai 42 de anisori, arata deja ca un hot rasuflat.

p.s.
Si zici ca profesorul e la manastire?! Poti sa-mi spui si mie la ce fel de manastire, de maicute sau de calugarasi, ca nu-i stiu inclinarile religioase?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-18 15:04:40
         
 
  Mitică, neică, esti cel mai tare corespondent de război din trașeele de pe Europeea, dar te rog, lasă-l pe domnul profesor în pace, că n-a știut ce să facă, după înfrățirea hoților din PNL cu hoții din PDL! Poate acum este la o mânăstire și se roagă pentru iertarea rătacirii în care l-a dus
IACACINE!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2014-11-18 11:20:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE