FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ajunge! (proclamatie)
Text postat de Dumitru Cioaca
Frati pontisti europeeici,
Dupa ce am fost tratati miseleste de ultima cotitura a istoriei, a sosit momentul sa spunem:
Ajunge, ajunge si iarasi ajunge!
Adica de trei ori ajunge!
Ajunge ca patria mosilor si stramosilor nostri in loc sa fie tratata cu respectul care i se cuvine unei doamne din inalta societate, este tratata ca o femeie de serviu dispusa sa spele pe nimic izmenele pline de rahat ale marilor puteri!
Ajunge ca pruncii acestei natiuni au fost vanduti pe bani frumosi de lifte alogene! Si asta in timp ce bacanii nostri mor de foame!
Ajunge ca alegerile noaste libere au fost furate de impilatorii femeii de serviciu in cardasie cu negustorul de odrasle de cea mai buna calitate!
Si asta in timp ce la popoarele civilizate electoratul se cumpara!
Dar pana nu vom spune, nu ajunge, nu ajunge si inca odata nu ajunge, adica tot de trei nu ajunge soarta Poporului Roman va ramane pecetluita.
Nu ajunge sa bocim ca niste babe cu capul rezemat de sliturile nadragilor care apartin unchiasilor lor in speranta ca situatia se va indrepta de la sine. Istoria acestui popor ne spune ca numai cu bocete nu se va scapa niciodata de atarnare!
Nu ajunge sa pupam talpile talharilor care calca in picioare demnitatea, onoarea si dorinta de veacuri a acestui unic popor de a fi mai bine sarac si liber decat bogat si ingenunchiat. Numai cu pupaturi nu se pot imblanzi fiarele si nici face copii, ne invata cartea de biologie.
Nu ajunge sa schilodim astazi un purece, maine sa betegim un paduche iar poimaine sa ruinam sanatatea unei capusi. Pana nu vom gasim in noi curajul si taria de a da foc la toata cosmelia nu vom putea scapa de libarcile basiste si rudele lor cele mai apropiate, tantarii iohannisti.
Pana ghioaga marelui Bogdan, sabia Sfantului Stefan si securea viteazului Mihai nu vor face rost de bratele noastre avide de lupta, Europa nu va trata niciodata Europeea de la egal la egal.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Frate Mihai,
Ce vreau eu sa spun este ca mie imi ajunge sa vad mizeriile la care este supus Poporul Roman de clica basisto-iohannista, pentru a nu-mi ajunge ca sa vad acelasi popor molesit de disperarea. Pana nu reusim sa transformam aceasta disperare in pofta de lupta, nu vom avea cum sa scoatem lupul german din turmele de oi de la Vaiddeni. Si daca nu vom reusi sa-l scoatem cat mai urgent posibil din tarlele noastre dacice sa nu ne mire cand pe tarabele din piata Horezului vom gasi, in locul minunatelor calupuri de telemea de oaie marca Vaideeni, numai cacareze de lup marca Sibiu!

p.s.
Regret enorm de mult ca trezirea mea la realitate a venit doar dupa alegeri. Dar cum puteam eu sa stiu ce fel de politician este Victor Ponta, cand el este un om atat de modest incat nu e dispus sa isi arata nenumaratele lui calitati decat dupa ce il zvanta cineva in bataie?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-23 20:54:46
         
 
  Ce vrei sa spui Mitica?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2014-11-23 20:01:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE