FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rugaminte
Text postat de Carmen Zaniciuc
Doresc sa-mi fie sters contul. Va multumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Europeea este un spațiu viu și exigent. Cu dezbateri reale. Poate cam dure, uneori, dar reale."
Da, e o provocare si eu nu renunt usor.
Va multumesc inca o data!
 
Postat de catre Carmen Zaniciuc la data de 2012-03-31 11:06:33
         
 
  Domnișoară Zaniciuc,

Vă invit să rămâneți și insist să o faceți. După cum vedeți Europeea are anticorpii necesari.

Europeea este un spațiu viu și exigent. Cu dezbateri reale. Poate cam dure, uneori, dar reale. Ce, vă sperie? Doar nu vă interesează o zonă de encomiasică băltită ori căldicică! Doar nu o să renunțați la medicină fiindcă în viața reală există boli. Știți, și de asta urmați medicina, că pentru boli există și tratamente. Și, probabil, ca să vă călească, încă din primul an parcă faceți disecții. Care reprezintă și un test. Pe care, mărturisesc, eu nu l-aș trece.

Prin urmare repostați-vă textele și înțelegeți că domnul genuneanu nu a scris cu intenția de a vă prejudicia, catrenul respectiv. Dimpotrivă! Eu îl cunosc mai bine. Este un entuziast, un optimist și un generos. Sigur a fost o scăpare de formulare. Iar pentru dumneavoastră o neînțelegere.

Nu pot să cred că o medicinistă poate abandona așa ușor lupta cu o potențială "boală" de natură hermeneutică!

Zâmbiți și repostați. Gaudeamus!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-03-31 11:02:24
         
 
  Va multumesc domnule Cristescu. Acum mi-am facut o idee despre ce ma asteapta daca raman.  
Postat de catre Carmen Zaniciuc la data de 2012-03-31 10:05:18
         
 
  1. Am citit catrenul înaintea reacției distinsei poete.

2. Nu. Nu se umblă cu fofârlica. Pur și simplu se constată. Puteți demonstra că V2 nu poate exista?

2. "Este evident pentru oricine ca sensul ..." Nu este deloc evident. Un text își poate releva toate variantele interpretative, vizibile, subînțelese ori încifrat-absconse, pe care le conține ori le sugereează și nu numai pe acelea pe care autorul le-a avut ori pretinde că le-a avut în vedere când a scris. Un text, odată publicat, este "scăpat" de sub hermeneutica auctorială și intră în cea intertextual-lectorială! De aici și frumusețea și bogăția literaturii și percepției literaturii!

3. "V2 eate tras iarasi rau de par fiindca printre studenti de pe vremea mea se folosea si formularea "ticalosul de profesor ne-a dat o tarfa de problema"..." Tempi passati! Acum, V2 are ori poate avea propria legitimitate interpretativă. Așa cum v-am semnalat. Cu sau fără rememberul domniei voastre, cu sau fără asentimentul domniei voastre.

4. "Nici unui scriitor de literatura stintifico-fantastica nu i-ar fi trecut prin gand imaginea porno pe care v-o faceti dumneavostra cand cititi "tarfa de poezie"" Nu. Nu mi-am făcut eu o astfel de imagine. Am diagnosticat o posibilă variantă interpretativă, absolut legitimă textual și care, ar fi putut agresa o anumită sensibilitate. Personal am înțeles sensul în care ați vrut să folosiți sintagma însă, din păcate, are și acea variantă de lectură care, probabil, în prima fază va fi deranjat sensibilitatea colegei noastre. Până ce va fi înțeles și domnia sa că nu v-ați propus să-i produceți vreun prejudiciu de imagine. Iar eu nu v-am ghilotinat. Ci, i-am sugerat distinsului autor Cioacă D. ca, pe viitor, "să menajeze sensibilitățile colegelor noastre." Adică să fie mai atent la posibile confuzii, conotații, etc. Că s-a întâmplat așa cum vă spun avem confirmarea în topicul de mai sus. Nu puteți nega. Repet, strict juridic, sunteți exonerat de orice răspundere. Vorbim aici de o posibilă intertextualizare care s-ar părea că lezează un pic etica și regulamentul. Care ține de o anume sensibilitate, presupunere și neinteligibilitate. Și care este mai prezentă, am mai spus-o și o repet acum, în speranța că distinsele doamne și domnișoare nu-mi vor sări în cap, în logica feminină. Fac mea culpa pentru vreo posibilă lezare a sensibilităților cuiva utilizând sintagma "logica feminină".

5. "Ce legatura are poetul Nichita cu poeta Carmen Zanciuc iarasi nu inteleg," Ce relevanță are neînțelegerea dumneavoastră? Poeta are dreptul inalienabil să invoce întru poezie pe oricine dorește. Și, dacă poemul va fi fost cel repostat, referința la celebrul poet este una justificată!

6. Eu am citit topicul de mai sus. Am bănuit ceva, (încă de când am citit catrenul am intuit, vag, este adevărat, o posibilă reacție de neînțelegere) Apoi m-am informat (am dat chiar un telefon ca să înțeleg despre ce este vorba) și iată concluziile mele.

7. "De la un for cu mult mai inalt..." Nu sunt un "for" cu atât mai puțin "cu mult mai inalt" Am insistat mai mult asupra acestui subiect mai mult profilactic, așa, ca un studiu de caz. Este adevărat deturnându-mi timpul de la alte activități, poate strict literare! Însă, cum vă spuneam și altădată, Cassius Clay când a intrat în ring, știa ce-l așteaptă.

Sper să mă fi făcut mai bine înțeles cu această intervenție.

Europeea merge mai departe!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-03-31 02:23:01
         
 
  Stimate domnule Cristescu
Ati uitat punctul V3:
V1. „târfă de poezie” – poezie care se culca cu toti
Si acum la modul serios. Eu cred ca in comentariul dumneavoastra se umbla nitel cu fofarlica. Este evident pentru oricine ca sensul "tarfa de poezie" se refera la o poezie care ii da de furca unui poet provocandu-i insomnii pentru ca nu ia forma pe care o vrea poetul, nu pentru ca, fiind de moravuri usore, se baga in pat cu el, nelasandu-l sa doarma. Ori eu in catrenul meu pun intrebarea daca poetul are insomnii din cauza unei fete (pentru a evita orice interpretare Iovaniana: nu poate sa doarma fiindca se gandeste la aleasa inimii lui) sau din cauza unei poezii care ii da de furca in sensul creativ nu sexual. V2 eate tras iarasi rau de par fiindca printre studenti de pe vremea mea se folosea si formularea "ticalosul de profesor ne-a dat o tarfa de problema" ceeace nu insemna in nici un caz ca profesorul pe langa ca era ticalos mai era si tarfa. Si nici ca problema, fiind o tarfa, alina anumite suferinte studentesti. Eu nu am intalnit nici un student interesat in astfel de activitati nuptiale cu o problema extrem de grea dar cu o moralitate desavarsita. Acelasi relatii nepatate de pacat exista si intre poeti si poeziile lor, indiferent cat de tarfe sunt ele.
Nici unui scriitor de literatura stintifico-fantastica nu i-ar fi trecut prin gand imaginea porno pe care v-o faceti dumneavostra cand cititi "tarfa de poezie"
Ce legatura are potul Nichita cu poeta Carmen Zanciuc iarasi nu inteleg, fiindca se subantelege ca el se ocupa de propriile lui poezii nu de ale poetei Carmen Zanciuc.
Parerea mea sincera este ca dumneavostra, ca si domnul Iovan, nu ati citit catrenul meu ci numai scuzele dupa care v-ati zis:
-Pai daca pana si genuneanu a inceput sa-si ceara scuze, asta inseamana ca ticalosenia lui este atat de mare ca trebuieste infierata imediat fara a ne mai spurca ochisorii nostri inocenti cu murdaria infractorului.
Domnul Iovan a recunoscut cinstit ca nu a citit catrenul meu, dazandu-si filipica numai pe instinctul domniei sale care nu-l inseala decat in proportie de nouazeci si noua la suta din cazuri. De la un for cu mult mai inalt ne asteptam cel putin la acelasi lucru.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-30 13:58:29
         
 
  Distinse domnule Cioacă,

unu, să fie mai exigent cu propriile sale creații

„cand Nicita dintrodata”


doi, să menajeze sensibilitățile colegelor noastre.

„sau de-o tarfa de poezie?!”

V1. „târfă de poezie” – poezie nedemnă, imorală.
V2. “târfă de poezie” – persoana care scrie poezie este nedemnă, imorală. După modelul „profesor de logic㔠„de poezie” etc.

Prin urmare premeditat ori nu nu, nu ați menajat sensibilitățile de care vorbeam.


trei, să scrie de 100 de ori, "nu mai scriu fără să gândesc"

pentru cele de la pct. unu și doi și pentru alte erori gramaticale istorice. I-am dat și o notă ușor umoristică prin formulare care este un fel de penalizare pe care profesorul o aplică elevului întru îndreptarea sa. (a elevului)

patru, să considerăm incidentul închis.

rămâne
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-03-30 09:59:52
         
 
  Domnul Cristescu,
Comentariul dumneavoastra , in afara ca este o nedreptate literara de proportii istorice la adresa mea, mi-a produs si o deceptie politica din care nu cred ca voi avea puterea sa-mi revin prea curand. Eu va credeam anti-Basescu.
Acum cred ca ati trecut de partea tiranului din moment ce-l lasati sa-si faca mendrele pe seama mea. Altfel nu-mi pot explica varianta unui celebru proverb romanesc descoperita de dumneavoastra:
"Capra Basescu iar oaia genuneanu pate rusinea"
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-29 20:49:16
         
 
  "...dar dacă vreți clemență pt vîrsta-i respectabilă, cred că nu e motiv suficient, amintiți-vă de prtevederea din regulamentul organic al țărilor române.scria ceva acolo să fie iertat mădularu' în etate?"
(Dragos Iovan despre un madular mai ceva ca al lui Terente)

Domnu Iovan,
Un madular in etate nu mai arata, ce-i drept, la fel de falnic cum arata in trecutul lui plin de glorie, dar asta nu inseamna ca el trebuie atacat de personalitati lipsite de madular.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-29 19:18:25
         
 
  erata:
cabalin
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-29 19:09:40
         
 
  "nu știu ce a făcut în cazu de față..."
(Dragos Iovan despre o crima de care il acuza pe genuneanu fara a sa aiba cea mai mica idee cum arata acesta crima)

Pai daca nu stiti ce am facut de ce va varati in ciorba ca musca in anusul cabali? De placere?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-29 19:08:10
         
 
  nu știu ce a făcut în cazu de față, dar maitoate poetele tinerele sunt "curtate" cu catrene scurte-n poale/ acu va zice șturlubaticu că-s grlos pe succesul său/ de către acest senior catrenelului agramat; gestu', și repet atitudinea e global-invadantă, ca smogul din Frisco, dar dacă vreți clemență pt vîrsta-i respectabilă, cred că nu e motiv suficient, amintiți-vă de prtevederea din regulamentul organic al țărilor române.scria ceva acolo să fie iertat mădularu' în etate?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-29 18:39:24
         
 
  Nu domnul Cioacă e vinovat de comentariul cu pricina, acesta (comentariul) aparținînd distinsului șef al cuhniei în care a fost moșită rețeta de mistreț cu colț de țiplă pe feuille de chou glossé.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-03-29 16:40:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Postez mai jos comentariul meu la poemul poetei Carmen Zanciuc;

Vreau lamuriri suplimentare

"Nichita nu doarme"
(Titlul unui poem de Carmen Zanciuc)

cand Nicita dintrodata
e cuprins de insomnie,
chinul lui e dat de-o fata,
sau de-o tarfa de poezie?!

El a fost postat sub numele meu nu sub poemul afisat de Carmen Zanciuc.
Nu cred ca Nichita Stanescu ar fi fost deranjat de nimicura mea fiindca poetul a avut, sunt sigur, nopti albe si din cauza fetelor si din cauza poeziilor.
Cuvantul "tarfa" a fost folosit pentru prima data in Literatura Romana intr-un vers dintro poezie numita, daca imi amintesc bine, "Tinca" scrisa de Arghezi acum acum 80 de ani. Redau mai jos versul:
"tarfa dulce cu margaritarel de mai"
Eu m-am scuzat fata de poeta Carmen Zanciuc din dorinta ca ea sa ramane pe acest site si nu ca as avea vreo remuscare de constiinta, fiindca nu am facut absolut nimic rau. Catrenul meu:
-nu contine nici un atac sau la persona sau poemul poetei Carmen Zanciuc
-nu contine sugestii erotice dupa care alearga cu limba scoasa Gheorghe Rechesan
-nu contine nimic injurios la adresa memoriei lui Nichita Stanescu.
Domnul Cristescu, puteti sa-mi spuneti si mie ce ati gasiti dumneavoastra injurios sau in neordine in incercarea mea de v-ati adresat pe tonul pe care v-ati adresat "sturubaticului domn"?

p.s.
Domnul Rechesan, am inteles mesajul: de acum inainte vreti sa nu ma mai ocup de operele poetelor de pe site ci numai de operele dumneavoastra in catrenele mele. O voi face cu mare placere.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-29 16:40:00
         
 
  err: gheorghe  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-29 15:18:50
         
 
  fane, pînă una alta, nicio tînără muză/exceptînd-o pe incinerata-ți ludmila/ n-a tulit-o de aici fiindcă aș fi hărțuit-o...sau cel puțin a avut decența să nu mărturisească episodul! iaca cine vorbește, fratele vasile ce viola nubile!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-29 13:55:39
         
 
  @ Gheorghe, ai uitat sa semnezi: maica Tereza :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-29 12:36:27
         
 
  ce ar fi, avînd în vedere repetatele aberații și deviații comportamentale cu iz licențios/concretizate într-o continuă hărțuială a noilor veniți, dar mai ales a noilor venite pe sait/ ale stimabilului, simpaticului, plinului de vervă catrenist, așa doar din motive obiective și strict legate de regulament, să i se reteze din nivelul de postare în locul acestei recomandări moi, cu iz de tragere la răspundere în fața b.o.b.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-29 11:59:42
         
 
  ok. o sa postez cand o sa mai scriu. va multumesc.  
Postat de catre Carmen Zaniciuc la data de 2012-03-29 10:31:50
         
 
  Și eu cred că a fost o deficiență de comunicare. Poți să le repostezi. Iar pe șturubaticul domn, coleg și votant, D. Cioacă să-l rugăm:
unu, să fie mai exigent cu propriile sale creații
doi, să menajeze sensibilitățile colegelor noastre.
trei, să scrie de 100 de ori, "nu mai scriu fără să gândesc"
patru, să considerăm incidentul închis.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-03-29 09:51:33
         
 
  De vina sunt eu ca am scris o poezie fara sa-mi dau seama ca va fi interpretata astfel. In nici un caz nu am vrut sa ma compar cu Nichita ci pur si simplu asa l-am simtit eu ca cititor. Aseara am sters toate textele. Acum nu-mi vine sa cred.  
Postat de catre Carmen Zaniciuc la data de 2012-03-29 09:31:17
         
 
  Daca eu sunt cumva de vina pentru intentia dumneavostra de a pleca, va cer scuze si va promit ca daca veti ramane nu va voi mai atinge nici cu o floare.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-29 08:18:00
         
 
  Ce s-a întâmplat?

[email protected]
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-03-29 08:07:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE