FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nichita nu doarme
Text postat de Carmen Zaniciuc
De-i vis sau aievea
Nichita nu doarme
E viu
Ca stelele frânte
În ochi
Ce mai cred

Cu mâinile-ntinse
Îmbrãțișeazã omul
Pânã la osul
Lucid
Ce-l susține
În carne
Când se cutremurã-n
Fire
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Va multumesc domnule Hurmuzache. Atat timp cat veti dori sa faceti o critica legata de text, va astept oricand, insa textul trebuie criticat si nu persoana.  
Postat de catre Carmen Zaniciuc la data de 2012-04-01 14:22:31
         
 
  Stimate domn,probabil ma confundati cu altcineva!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-01 03:36:32
         
 
  Domnule VH respectiv M, vedeți că ați înțeles până la urmă? Europeea este un fel de casă în care dacă musafiri needucați scupă pe jos sau agresează gazda ori ceilalți musafiri, le atragi atenția iar dacă vor continua îi inviți afară. Prin urmare orice text sau comentariu în care veți mai defăima Europeea vă va fi invalidat. (nu numai dumneavoastră) Europeea are o structură, o viziune și un regulament. Pe care le respectați sau nu. Dacă nu le respectați publicați în altă parte. Ați înțeles? Dacă dumneavoastră din tot ce se întâmplă pe Europeea ați învățat să înjurați este dreptul dumneavoastră. Dar nu este obligația Europeii să vă suporte înjurăturile și lipsa de respect. Și de ce trebuia ca domnișoara studentă să afle ce ați "învățat" dumneavoastră? Și de ce acuzați dumneavoastră în bloc userii europeici? Dacă vă aflați în incompatibilitate nu mai scrieți aici. În fine, respectați regulamentul, evitați scandalurile, publicați creații literare ori comentarii la ce se scrie aici și nu are nimeni nimic cu domnia voastră!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-04-01 01:14:10
         
 
  Stimata doamna,am incercat astazi, in doua randuri sa intru cu un mic comentariu la acest text.In care
spuneam ca, in versiunea aceasta,DA,Nichita nu doarme,e mai viu ca oricind!
Si va rugam in rermeni respectuosi sa incercati sa treceti cu forta si convingere peste momentele neplacute,sa nu va mai ganditi niciodata la gestul copilaresc de a pleca.
In final, imi ceream scuze daca am adus cumva, neintentionat, vreo atingere,a onoarei sau demnitatii dvs.Si va promiteam sa nu mai comentez nici un text de-al dvs, cu unica conditie:sa fiti
fericita si sa zambiti mereu.
Si ambele comentarii au fost invalidate.Probabil ca ,,Acolo, sus, cineva va iubeste"!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-03-31 23:23:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE