FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
UȘI ÎNCHISE
Text postat de Liviu S. Bordas


UȘI ÎNCHISE




Se mai scrie pe Europeea.


Se scrie despre rame, cîte șapte într-un poem, ca niște ferestre înspre dincolo de timp. Le-am înstelat.


Se mai scrie și despre vînat și despre legume. Se scrie cît mai anost posibil și se intitulează tablou cu natură moartă sau glossă cu mistreț pe varză.

Rețeta ar putea fi de succes. Din păcate, varza s-a dovedit a fi cam fleșcăită iar carnea de mistreț puțin cam veche și cu urme de trichineloză.


Topicul de față ar fi lipsit cu desăvîrșire dacă dincolo, în atelierul ebenistului, respectiv în cuhnia lăsată în nerînduială, nu aș fi găsit ușile închise.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Kosta, analiza nu era una exhaustivă. Am avut în vedere strict cele trei texte (unul al lui Recheșan și două ale maestrului Vasile - Glossa cu varză și Mistrețul cu proteza de țiplă aurie).

Scuzele s-ar cuveni să le prezint eu.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-03-26 10:38:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnul Rechesan,
Cum amanta s-a spovedit cu mana pe biblie si cu capul sub sutana parintelui Sorin Olariu ca pacatul de care v-am banuit nu a avut loc, sunt nevoit sa corectez catrenul:

dupa ce m-ai tras in piept,
cu-a mea muza frumusica,
n-am cartit. dar nu accept
sa te-nfigi si la bunica!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-23 19:46:55
         
 
  Liviu, motivul pt care am pus zăvorul pe atelier este simplu și banal:ultima dată cînd am lăsat ușa deschisă intrară niște maidanezi, rasa mioritic transfug cu lindine-n doi peri și patru versuri, de a căror larmă nu se mai auzea nici bunica muzei lui mitică cioacă zongorind la mandolină!
(Gheorghe Rechesan)

daca ma trageai in piept,
cu amanta-mi frumusica,
nu carteam, dar nu accept,
sa te-nfigi si la bunica!

p.s.
comentariul este traznet!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-23 19:17:19
         
 
  @ maestre Recheșan, nu eu ți-am "cenzurat" comentariul. de altfel, nimeni nu ți-a respins niciun comentariu... am să transmit, totuși, editorului în cauză, sugestia ta privind demisia. respectele mele.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-23 19:14:34
         
 
  Phiii,bine ca nu-i de succes reteta glossei cu mistret pe varza,nu de alta, da' suntem in Postul Mare si cine stie ce canon imi mai dadea Epi-scopul!  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-03-23 15:36:52
         
 
  ps.
mulțam pt timpul irosit pe strădaniile mele vag lirice! :))
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-23 13:31:29
         
 
  Liviu, motivul pt care am pus zăvorul pe atelier este simplu și banal:ultima dată cînd am lăsat ușa deschisă intrară niște maidanezi, rasa mioritic transfug cu lindine-n doi peri și patru versuri, de a căror larmă nu se mai auzea nici bunica muzei lui mitică cioacă zongorind la mandolină!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-23 13:30:46
         
 
  Scuze, maitre Liviu Bordas, nu putem fi toti geniali. Unii nici nu incercam, nestiindu-ne in stare de mai mult, altii atata putem. La cat de putin sau de atent ne citeste lumea nici nu mai cred ca ar avea importanta. Europeea a meritat o alta soarta, e adevarat, dar s-a stricat singura, din cules, ca fata mare. Imi aduc aminte de ce zicea 'nea Pompilica Dinu, dogarul din satul copilariei mele. Fie iarna, fie primavara, cand trecea cate o fata mare pe drum, Coinac, vecinul lui, il intreba: "-ai prășit porumbul, 'nea Pompilică? - l-am prășit, tată, l-am prășit, l-am ogorât, acuma, numai din cules dacă nu l-oi strica".  
Postat de catre sters sters la data de 2012-03-23 13:15:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE