FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Măsură
Text postat de Emanuel Cristescu
Am redat nivelul userilor Ioan Peia și ecsintescu virtual.

Este un nou moment zero. Vă rog să-mi aduceți la cunoștință eventualele încălcări ale regulamentului, să nu le escaladați și să nu vă faceți singuri dreptate.

PS. Anticipez reacții și contrareacții. Nu voi da curs niciunui fel de șantaj sau presiune de orice natură.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Cristescu
Desi incercati de o buna bucata de vreme sa arbitrati fara partinire meciurile de buzduganeala dintre cei doi giganti ai site-ului rezultatele sunt mediocre. Dupa ce am revazut de nenumarate ori filmul acestor meciuri cred ca am gasit explicatia de ce sunteti un arbitru tare dar nu si corect. Dumneavoastra dupa fiecare meci oblojiti numai cucuiul invinsului fara a arata vreo compasiune pentru suferintele ghioagei invingatoare din care au sarit tapligi pe toata durata inclestari.
Acest lucru da partidei invingatoare impresia ca e tratata nedrept. Daca dupa fiecare meci ati pune cate un plasture de hrean tamaduitor nu numai pe cucuiul ghinionistului dar si pe ghiaga norocosului atunci posesorul ghioagei nu ar mai reactiona atat de violent ci s-ar antrena cu trp si suflet pentru castigarea cucuiului in meciul urmator.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-14 13:17:35
         
 
  Dovezile prezentate la televiziune și probabil și la Curtea Constituțională sunt arhisuficiente pentru a demonstra amploarea fraudei.

De acum încolo interesul major ca toate documentele electorale să fie puse la dispoziția societății civile, imediat și necondiționat, mu mai aparține prostănacilor ci candidatului ales fraudulos care ar trebui să se disocieze de cei care au imaginat și pus în practică acest sistem diabolic. Altfel se pot face inferențe cu privire la inițierea acestei proceduri antidemocratice. Oricum, "alegerea" prin această procedură este și rămâne FRAUDULOASĂ, iar "viitorul președinte" ales astfel, ILEGITIM.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-14 06:49:59
         
 
  "Nu va trece ziua de azi si vei vedea ca primul care va calca regulamentul in picioare va fi insusi cel care l-a conceput"."

Mutatis mutandis, m-aș fi așteptat ca intransigența pentru dreptate, pe care o manifestați pe un site literar, pentru ceva vreme, cu o încărcătură politcă mai accentuată, să vă facă să scrieți o odă, ori poate altă producțiune literară, la adresa celui care a acordat stele domnului general Oprea, Onțanu și alții. Moralitate pură am putea spune. Moralitatea in nuce. Expresia fenomenologică a a ideii pure de onestitate și dreptate absolută, idee adusă în plan teluric. Sau poate o veți fi făcut-o și n-am băgat eu de seamă, situație în care vă prezint scuze.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-14 06:41:42
         
 
  Emanuel, am priceput alegoria. (am facut cute pe frunte de atata efort, dar a meritat). e ok, totusi pentru completa revigorare a atmosferei, propun si restabilirea nivelului de acces a Lenutei Toma, personaj central in viata si (scurta) mea cariera de prozator nevropeeic. ce spui?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 22:42:38
         
 
  Radu,

Mă crezi sau nu, nu știu concret la ce te referi. Am văzut cum d-l Peia a sugerat niște acuzații nesusțiute. Am intervenit și am făcut apel la discutarea principiilor ideilor, etc.

Am propus un moment zero. Să pornim de aici. Că altfel ajungem ca în istoriora în care Itic, după a douzecea solicitare anuală de a fi primit în audiență, în sfârșit este primit de către Papă!

Ei bine fiule care este problema ta? Știți eu am un restaurant. Nenumărați oameni au un restaurant. da dar eu îl am moștenire de la tata. Nenumărați oameni au restaurante moștenite de la tatăl lor. Da dar tata la moștenit de la tatăl său. Nenumărați oameni, etc. etc. Da dar tatăăl etc etc. După un lung șir de deiscuții în această direcție se ajunge la Da dar în restaurantul stra stra stra stra. etc. strămoșului meu a avut loc o cină. Una de taină. Și nimeni până acum nu a achitat nota. De aceea am venit eu...
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-13 22:36:33
         
 
  Nu ma indoiesc, domnule Cristescu, ca acesta a fost adevaratul principiu, prevazut in regulament de altfel, dupa care egalitatea de sanse a tuturor userilor este reflectat in regula dupa care acest site functioneaza. Liberul arbitru este un alt principiu sfant al demcratiei. De altfel, pe acest principu am castigat pariul cu naivul user despre care vorbeam in comentariul precedent.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 22:06:33
         
 
  atat de  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-12-13 22:03:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  zbaterea atat profunda a domnului Peia din aceste zile fierbinti ar trebui sa intre in istoria umanitatii.
a nu i se da dreptul sa se exprime liber este o crima.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-12-13 22:02:12
         
 
  Emanuel, masura mi se pare exceptionala. (mai ales acum, in prag de sarbatori, vom avea show-uri in fiecare noapte). ma rog, am priceput eu ca de la acest maret Bing-Bang incolo se uita si se iarta totul, dar am totusi o mica intrebare: cu onoarea mea "nereperata" cum ramane? inteleg nu numai ca impartasesti recentele revelatii ale colegului Peia in ceea ce ma priveste, dar ai chiar o viziune mai cuprinzatoare. el ma credea capitan in serviciile secrete, (hai sa zicem cel mult maior), inseamna ca de la tine pot trage sperante de stele mari de general?

...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 22:01:46
         
 
  Domnule Cioacă,

Altruismul domniei voastre merită salutat. Când veniți în România dau o bere sau chiar mai multe!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-13 21:57:33
         
 
  Distinse coleg,

Gestul meu nu înseamnă încălcarea regulamentului.
Le dau amândurora posibilitatea de a uza, în condițiile respectării regulamentului, de dreptul de a-și expune părerile în condiții de simetrie a pozițiilor. Dacă vor încălca regulamentul nu am niciun fel de complexe în a reduce din nou nivelul aceluia care îl va încălca!

Constat că domnia voastră nu aveți îndoieli. Sunteți plin de certitudini. Felicitări.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-13 21:56:18
         
 
  Gestul dumneavoastra milostiv este salutar. Suntem in luna cadourilor, iar spiritul Craciunului ne-a patruns pe toti. Discutam mai devreme cu un user de pe Europeea si chiar am castigat un pariu cu acesta pe tema nerespectarii regulamentului de functionare al site-ului. Ii spuneam la pranz: " Nu va trece ziua de azi si vei vedea ca primul care va calca regulamentul in picioare va fi insusi cel care l-a conceput".
A urmat o discutie despre principii si demagogie pe care nu doresc sa o reproduc.
Intr-un final i-am spus: " Dry Muscat de Jidvei si Borsec la litru, ca pana diseara Dl Cristescu isi va calca regulamentul in picioare"
Sper ca maine, cand ma voi intoarce in Bucuresti, sa primesc pariul castigat in mod cinstit.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 21:48:57
         
 
  Domnule Cristescu
Vazand plangerile celor doi distinsi colegi care se afla in criza de nivel va rog sa mai luati din al meu si partea luata s-o impartiti in mod egal pentru satisfacerea doleantelor lor. Eu cred ca ei fiind mult mai tineri decat mine sunt mai indreptatiti sa ceara o dotare mai acatari.
In afara de faptul ca in ultimul timp nivelul pe care mi l-ati dat cu atata bunavointa a inceput sa fie contestat de nenumarate vadane.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-13 21:47:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE