FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
HELP
Text postat de Emanuel Cristescu
Mă poate sfătui cineva sau mă poate ajuta pentru a realiza câteva, vreo 30-40 imagini trucate (în scop amical și umoristic, nu electoral!) în care să utilizez fotografiile unor colegi, profesori universitari din diverse țări în diverse ipostaze cu hipopotami crocodili și alte animale de prin Africa? eventual vreun program cu care aș putea face eu însumi așa ceva? Aș dori să le fac surpriza unor șarje amicale legate de sejurul nostru din Africa din oct. ac. Orice idee este bine venită. Chiar și texte umoristice!

Ca să înțelegeți contextul, în sejurul african, după terminarea părții științifice am făcut o excursie de trei zile prin zone oarecum exotice. Într-o noapte chiar am traversat fluviul Niger cu o mare pirogă cu care ocazie eu am lansat ideea că am fi fost atacați de crocodili, hipopotami, etc. Pe parcurs am tot hiperbolizat evenimentul astfel încât la plecare ajunsesem pe la vreo 9 crocodili și vreo 10 hipopotami. Evident în scop distractiv. La despărțirea le-am spus că rămâne în sarcina istoricilor să stabilească numărul exact și fapele de vitejie ale protagoniștilor. Gluma a prins și a prilejuit amuzamentul tuturor mai ales în autocar și pe la mesele stropite cu bere africană.

Asta nu înseamnă că am uitat de majoritatea frauduloasă. Oricum mai există șansa IMPUNERII premierului de către majoritatea parlamentară legală, "conjuncturală" în accepțiunea celui care NU RESPECTĂ Constituția.

PS. Se pare că sunt ultraprofesioniști! Au deturnat iar subiectul. Numără ceea ce nu trebuia numărat. Frauda nu în asta a constat!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Corbu, deși fac parte din milioanele inconștiente sînt de partea dv. Rămîneți liniștit în țară, în Nigeria mișună hipopotamii.

un crocodil virtual



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-14 19:10:19
         
 
  Mosule, ramane ca-n seara aia. "a unui puțoi de Tekirghiol" Infruptate sau Infrupta-te? Hi hi.
ecsintescu Virtual
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-13 17:49:14
         
 
  Motto: "Excelent, Radu"!

Pentru mintea îmbibată de oze a unui puțoi de Tekirghiol care s-a parașutat în capitală drirect din căița mamei lui adevărate, în brațele fleșcăite ale unei alte mame adoptive, aflată cu estrogenul la limita inferioară de excreției, este indubitabil că "marele Sorescu" întrece în genialitate orice alt competitor pe domeniu.

Pentru curiozitatea lui veșnic turmentată am să-i spun că habar nu are cîte „astupușuri” și „desagi de progesteron” au trebuit să folosească năvălitorii pentru a domoli eroismul înflăcărat al mamei adoptive, care apăra, cu țîța doldora de dorințe nesatisfăcute, hotarul conjugal al cartierului. Mai exact: fără lumăr, fără lumăr, fără lumăr!

Pentru alianțele care se fac și se desfac, funcție de limbile care se împart cu dărnicie și de împrejurările și simpatiile ad-hoc, fie recuzate temporar, fie reconsiderate după buget, să trăiți, este evident că oricine scrie mai inspirat și mai natural decît ei, fără să se screamă apoteotic din vocabular, acela se invalidează cu frenezie orală dată la maxim.

PS: Observ că se continuă, fără niciun fel de stres, încălcarea regulamentului și nimeni nu sancționează faptul ista. Situație în care, personal, după ce am atenționat de două ori asupra acestui lucru, mă consider dezlegat de obligația de a nu încălca limitele convenției.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 09:17:09
         
 
  Excelent, Radu.
Domnule Cristescu, Problema cu filmuletele este extrem de perversa. La fel ca si falsificarea sondajelor. Sa luam ca exemplu filmuletul cu Basescu care plezneste un copil. 3 procente. Atat l-a adus. Avem un batran pe-acilea prin virtualul existentei lui, care punea mana pe tarnacop. Ei, oameni de factura mosului au considerat ca este "innormal" sa-i arzi una minorului. Asadar filmul respectiv si obstinatia rularii lui l-au propulsat pe Basescu.
Confruntarea si vizita la Vantu a contat enorm. Asa cum am mai spus-o, Curtea Constitutionala va teoretiza o practica veche decand lumea. Furtul de voturi nu are culoare politica. Procentual fura toti. Vedeti rezultatul renumararii. Vorba lui Ciutacu, prietene imi pare rau pentru tine, " Voturile remunerate nu se mai renumara? " Dezamagirea este mare. Asta nu inseamna sa devenim mosi flatulati care pastiseaza din marele Marin Sorescu. Trebuie sa privim realitatea in ochi si sa veghem la apararea democratiei. Care are ca si conditie sa respectam votul majoritatii.
NOTRE RESPECT!
ECSINTESCU VIRTUAL
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-13 00:49:17
         
 
  se poate orice, cu photoshop imi pot pune, de exemplu, un crap de 20 kile in brate si un zambet de campion.

daca e vorba de sarje pentru profesori, le-as face gratis. eterna mentalitate de elev provincial. cu pasta de dinti pe care le-am pus-o pe clante in liceu m-as putea spala pe dinti 2 vieti.

sigur, pentru a imbina placutul cu utilul se pot face si glumite (mai mult sau mai putin fericite) cu moguli la protap, pe malul Nigerului, sub lumina blanda a lunii, cu background sonor de pirat european ragaind sau hahaind discret.


agent 007
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-12 23:52:15
         
 
  Dle Cristescu,
Doar nu vă permiteți naivitatea de a crede că nu au anticipat toate eventualitățile!
La ce naiba să mai consumăm energie de pomană?
Nu rămîne decît să se facă de kko în următoarele luni. Pentru că disperarea cu care s-au agățat de scăunele îi va pierde.
Răbdare.
Într-un fel e bine că a ieșit așa.
Acum să vedem ce inteligență plitică au opoziționiștii, în special liberalii.
Pe care îi am deja la index din clipa în care au început să șovăie.
Dar pare să joace, deocamdată, inteligent.
Numai de nu ar da buzna flămînzii lor în cămara cu cîrnați!

PS: La trucaje nu mă pricep.
La povestiri, nici atît.
Așa că nu contați pe mine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 22:59:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE