FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de dana stanescu
Motoflete e intr-o ureche! Se culca seara pe ea dar se trezeste dimineata, din fericire, pe cealalta. In drum spre cafeaua de dimineata se impiedica in propriile ganduri. Isi leaga sireturile intotdeauna anapoda, cica se fereste de farmece (inchipuite). Apoi isi imbraca haina peticita cu resturi de taieturi din ziare pe care le citeste in tramvai. Dupa ce isi face norma de lucru intr-o fabrica de produs zambete pe banda, se plimba prin parc unde poarta discutii savante cu un caine batran si vagabond. Apoi doua ore ii ia pana gaseste drumul spre casa, ii e greu sa se decida la intersectii. Seara e ora cea mai dificila pentru ca trebuie sa se hotarasca pe care ureche se culca.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 

Gânduri imaginate așezate într-o filozofie a cuvântului.
Motoflete pare un personaj imaginar, dar tu reușești prin decrire să îl aduci ușor în realitate.Funcția acestui personaj pare ușor ironică - lucru intr-o fabrica de produs zambete pe banda



 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-05-20 13:00:46
         
 
  Multumesc,(sper ca nu deranjez daca vorbesc la pers a doua sg) mereu vezi mai mult decat am vrut eu sa spun. Motoflete e unul din personajele unei "Strazii " imaginare pe care ma plimb eu cand scriu. E un nebun asa ca isi va pastra inocenta mereu.  
Postat de catre dana stanescu la data de 2004-04-21 22:20:56
         
 
  Sunt placut impresionat cum folositi cuvantul. Este un amestec de filozofie (discutii savante !), poezie si... inocenta. Filozofia se va adanci, poezia isi va face loc pe langa perete, si va ajunge in fata, prima. Inocenta, care este zaharul, mi-e teama ca va disparea odata cu uzura. Acum Motoflete se decide greu la intersectii,dar, mai tarziu cand il va prinde viscolul si n-o sa mai cunoasca nici drumul inapoi spre casa, se va culca pe ambele urechi. Ii doresc sa nu aiba parte de nefericire, cu toate ca pierderea deja a dreptului de alegere, noptile nedormite, ratacirea...  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2004-04-21 19:46:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE