FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de dana stanescu
Deseori drumul spre casa il simte cel mai greu. Uneori are gust de rugina si scrasnet de cutit rasucit pe piatra, miros de nopti nedormite si durere surda in bratul drept.

De cate ori alege cararea e foarte atent sa isi calce exact pe urmele lasate la ultima intoarcere. Insemnele nu se dezvaluie unei priviri straine: la dreapta-s urme de foc , la stanga de argint.

Uneori isi simte casa atat de departe. Si stie ca daca greseste drumul ar putea rataci ani, secole, nici macar pe el nu s-ar mai putea regasi. O singura greseala si aceea fatala. Nu are nici un drept de alegere. Stia asta inca de cand plecase, de atunci de cand isi pusese in joc si soarta si sufletul.

Pe vremuri avea inima, se oprea la rascruci si si-o oglindea in ochiul fantanii. Slabiciune a firii, o lasase intr-o odaie de femeie frumoasa.

Drumul spre casa e de cele mai multe ori cel mai greu, caci trebuie sa puna capat ratacirii. Prin lume. Prin viata.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 

Drumul spre casa e de cele mai multe ori cel mai greu, caci trebuie sa puna capat ratacirii. Prin lume. Prin viata.
recepționez aici nostalgia întoarcerii cu miros de nopți nedormite , amintiri care se derulează ca aduceri aminte… Pe vremuri avea inima, se oprea la rascruci si si-o oglindea in ochiul fantanii. Slabiciune a firii, o lasase intr-o odaie de femeie frumoasa.

 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-05-20 12:53:34
         
 
  Abia am venit si ma si trimiti la munca? Bine te-am gasit, Sorin. E bine acasa.  
Postat de catre dana stanescu la data de 2004-04-17 21:49:34
         
 
  Bine ai venit, Danutza. Te-am asteptat, asa sa stii matale. Probabil ca e mai frumos acasa, iti construiesti un gard, cumperi perdeli, te simti stapan in casa ta. S-a terminat cu ratacirea prin lume, prin viata. Gata - incepe scoala :)

La munca Danutza!
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2004-04-17 17:17:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE