FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de dana stanescu
Treci in fiecare dimineata prin dreptul ferestrei mele, te urmaresc de acolo, nevazut. Stiu intotdeauna cand vii , femeie cu sold frumos! Soarele se misca o secunda de la locul lui , umbrele isi aleg dintr-o data alt loc, ceilalti trecatori isi incetinesc miscarile, pasesc lent si greoi, se pregatesc... ca dupa colt sa apari tu...
Uneori sar pe trotuar, la picioarele tale, sarpe invizibil ma strecor pe glezba subtire si urc si suier, pielea mea rece de s-ar molipsi de focul din tine, ma curbez o data cu soldul tau, si te infasor te infasor de noua ori si esti a mea si tu nici macar nu stii, femeie cu mijloc frumos...
Alteori iau forma de om si ma asez in fata ta si imi lipesc fruntea de a ta, ochi in ochi, si iti gust gandurile dincolo de tample, imi cresc degetele si se impletesc cu parul tau, dar tu nu stii asta, femeie cu zambet frumos...
In unele dimineti te hartuiesc, ti-am adus condurii de clestar, doar doar o sa incepi sa ii porti din nou, iti leg mainile cu fasii de matase verde, dar tu nu vezi... nici acum, femeie cu umar frumos...

Intr-o zi, cand am sa obosesc sa te astept dala de piatra lin peste mine sa calci, intr-o zi, in acea zi... ai sa ma vezi...

|




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 

Intr-o zi, cand am sa obosesc sa te astept dala de piatra lin peste mine sa calci, intr-o zi, in acea zi... ai sa ma vezi... - toată scrierea mi se pare a unei persoane de gen masculin…Stiu intotdeauna cand vii, femeie cu sold frumos!… ma curbez o data cu soldul tau, si te infasor te infasor de noua ori si esti a mea si tu nici macar nu stii, femeie cu mijloc frumos... Nu pot zice ca nu e frumos , chiar interesant, am parcurs deja cateva texte si vad că mereu folosești alte forme de exprimare, alt cadru…

 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-05-20 14:17:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE