FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Despre editori sau arta de a coexista a diferențelor
Text postat de Emanuel Cristescu
Deoarece am validat câțiva editori, dintre care unul nu a rezistat decât o zi, și deoarece mi s-au pus întrebări cu privire la rolul editorilor pe acest site reiau în sinteză câteva dintre îndatoririle editorilor

Așadar ce poate face un editor, in limita timpului pe care si l-a propus pentru a-l dedica voluntar sitului:

Intra zilnic sau de cate ori poate pe site, in secțiunea administrare stânga jos si acolo are facilitățile tehnice de care are nevoie si de care dispune in prezent situl.. (verifica, validează, invalidează texte si/sau comentarii, acorda steluțe)

Validează texte postate de către useri care nu au nivel ca sa posteze direct. ATENTIE NU SE VALIDEAZA NICI UN TEXT CARE CONTINE CUVINTE VULGARE INDIFERENT CINE AR FI. Criteriile de validare sunt cele expuse la înscriere.
Un editor NU VALIDEAZA valoarea literar –artistica a textelor ci daca aceste texte se înscriu în cerințele atelierului privind gramatica, lipsa vulgarității si încălcarea legilor.

Poate acorda voturi textelor postate de către alții cu excepția textelor proprii.

Poate publica în cadrul atelierului editoriale .

Recomanda spre publicare in revista electronica EUROPEEA , in volum sau pentru varianta tipărită, (care sper sa apară cat de curând) texte si autori.

Editorii își pot manifesta opiniile valorice prin analize, comentarii etc..

Face nominalizări pentru premiile anuale ale atelierului.

Editorul chiar daca evoluează sub pseudonim trebuie sa fie cunoscut in redacție si sa comunice redacției coordonatele sale pentru ca la nevoie sa poată fi contactat.

Poate acorda steluțe.

Propune sancțiuni sau atenționări ale userilor care încalcă regulamentul si semnalează texte sau comportamente indecente.

Recomanda redacției texte si autori inclusiv mărirea sau micșorarea nivelului acestora din urma.

Participa daca poate la Cenaclul Europeea când se va relua.

Promovează Europeea si altor posibili useri.

Comentează postări ale celorlalți membri.

Face propuneri pentru îmbunătățirea activității sitului.

Cu referire la validarea-invalidarea textelor, ca principiu, daca textele pot fi corectabile este recomandabilă atentionarea cu amabilitate a „greșelnicului” de a-și corecta ceea ce este de corectat si numai dacă se dovedește a fi recalcitrant se trece la măsura extremă de invalidare. Sau i se explică de ce i s-a invalidat textul.

Oamenii nu trebuie să rămână cu sentimentul frustrant ca li s-a pus pumnul in gura.

Prefer ca oamenii să înțeleagă, să fie convinși. Evident când nu ai cu cine discuta se trece la invalidare.

Mai cred că un cuvânt bun de încurajare ar ajuta, o apreciere a unei sintagme, a unui text când merita, ar fi binevenite. Oamenii trebuie să simtă ca suntem oameni si noi nu zbiri ori polițiști. Să simtă ca sunt bine veniți ca ne pasă de ei. Evident acesta este adevărat misionarism, voluntariat si nu cer să-l facă decât acelora care se simt în stare și daca simt asta. Si, evident daca au timp.

PS 1. Am căutat telefonul doamnei Tirenescu și nu l-am găsit. Așa că o rog, dacă mai este de actualitate intenția domniei sale să-mi trimită pe e-mail telefonul să o pot contacta.

PS 2 Feriți-vă să dați verdicte. Lăsați timpul să judece valorile.

PS 3. Să fim o adevărată comunitate literară.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ...hotul e cu un pacat, pagubasul cu o suta...
...scriu putin, postez si mai putin, nu sunt o "aparitie" si nici "alintata" pe site, dar si pentru mine e dezolant sa vad ce s-a ales din "pagina mea de autor" !
Domnul Cristescu/Corbu, poate ar fi bine ca aceia care pleaca de pe site luni de zile cu nivelul 100, 200, etc sa nu mai aiba acces, ca si editorii, la textele noastre...am inteles ca ei raman cu aceste drepturi de editare, pe care le pot folosi cu aceleasi intentii "inocente" ca si descoperitorul de bug-uri Dan Carlea...

...iar pentru tenacitatea afirmarii pasiunilor si proiectelor dv - va admir, julia r
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2008-03-19 18:26:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Atunci când am șters textele, pardon, gogomăniile, am uitat să șterg și numărul de telefon. Dar îl șterg acum. Dacă tot nu se vede...

Mă bucur că am învățat măcar acum cum se poate schimba numele userului! Acum, când nu mai am nicio speranță că acest site va funcționa cum trebuie. Păcat că nu se poate șterge contul!

Cu părere de rău, Maria Tirenescu
 
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2008-03-18 19:28:51
         
 
  Erata

"Daca textele pot fi corectabile"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-03-18 18:52:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE