FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Romani europeni Dana Musat
Text postat de Emanuel Cristescu
De la editor la detractor!

O distinsa fosta colega, Dana Musat, care a activat pe site si ca EDITOR si care s-a aflat intr-un conflict aproape permanent cu o alta colega, dupa ce a plecat, a gasit de cuviinta sa scrie articolul de mai jos.

Am incercat in nenumarate randuri sa le impac sau macar sa le fac sa se ignore. A fost imposibil. Idiosincrasiile reciproce au fost mai puternice. Acum s-a gasit si vinovatul: Europeea.Redau in extenso articolul si va rog sa nu comentati. Cititi doar si atat. Ii multumesc asa cum va voi multumi tuturor care veti proceda la fel. Am spus-o ca sunt pregatit zilnic sa inghit o broasca raioasa pe stomacul gol. Cam acest sentiment l-am avut intalnind acest articol. Va spuneam ca, din pacate, multi dintre noi nu avem cultura alteritatii, a complementaritatii a respectului fata de celalalt. Orice opinie diferita de a noastra il face pe detinatorul ei nu un adversar sau partener de polemica ori dezbatere ci un INAMIC, UN DUSMAN. IAR UN DUSMAN BUN ESTE UNUL CARE TREBUIE OMORAT.SAU DISTRUS. SAU SCATOFILIZAT.
Va ofer si linkul. "http://danutzamusat.piczo.com/?g=48759503&cr=6&linkvar=000044"

Ii multumesc inca o data si ii doresc succes. x-urile din cele doua cuvinte imi apartin. In rest articolul apartine in intregime Danei Musat.

"Europeea departe de fi europeană

A fi european, din anumite puncte de vedere, este diametral opus cu a fi român. Mai greu cu amestecul ăsta de continentalism(îmi permit folosirea unor termeni peiorativi) cu românism precar! Dar a fi european, până și la nivel de scriere virtuală, impune anumite cerințe.

Rețetă:
Se ia un rahat de mărime mijlocie, se apucă de mijloc și se strânge în mână până când conținutul începe să iasă printre degete. Se miroase dintr-o parte până în cealaltă, se linge puțin pe la vârfuri și apoi se mușcă din laterale. Poftă bună la mâncare de atelier literar europeea!
Atenție! Rahatul este un adevăr existențial pe care nu-l putem ocoli, indiferent de convingerile noastre spirituale, intelectuale ș.a.m.d. Este o realitate concretă și trebuie tratat ca atare.

Un autor nu așteaptă să fie ridicat în slăvi, dar este normal să-și dorească o recunoaștere a meritelor sale, așa cum sunt ele: în unele cazuri mai multe, în altele mai puține. Pe de altă parte, un autor care din fire nu este temperamental va accepta multe ifose și trântiri de uși în nas, doar pentru simpla bunăstare a unor spații virtuale pe unde publică. La polul opus, se află autorul temperamental căruia nu-i pasă prea mult de reacțiile celor din jur și/sau de vârsta sau realizările celor cu care discută. Numrul doi ‚poartă câteva conversații’ acide cu numărul unu, după care numărul unu se enervează și începe să le spună de la un capăt la altul. Și gata războiul.


Tip: Dl. Corbu este, de fapt, dl. Cristescu. Nu sunt tâmpită. E atât de clară situația asta încât uneori stau și mă întreb de ce unii încă îi diferențiază. Clonă sau nu, chestia asta îmi pute. Comentariile, articolele și textele postate de dânsul sunt din ce în ce mai lungi și mai plictisitoare. Au rămas în acel rahat oameni talentați și chiar au venit unii noi, dar și ei, ca toți ceilalți, se vor evapora. De ce? Pentru că rahatul pute și nouă, scriitorilor, nu prea ne place să-l păpăm Dacă ne plăcea, probabil că deveneam cântăreți sau politicieni.
Așadar, departe de a mai fi amuzantă, imaginea europeei devine tabloul unei flegme cu personalitate. X și Y se scarpină în cxx, Z le face o poză și o pune pe site, în timp ce dl. Corbu amintește că iar a fost plecat din țară și, deci, nu a avut acces la internet(sanchi!), dar vine și ‚remediaz㒠problema scriind o ditamai bălăreala menită doar să naște polemici..pardon, bârfe-n colț de europee, la spartul semințelor de dovleac(deh, noi suntem intelectuali!)

E atât de patetică situația în care se află defunctul atelier literar, încât mai că-mi vine să plâng: domle, eu am postat acolo și acum locul acela e un rahat mucegăit! Pâi, cum cade asta la CV?


Și ca să dovedesc că oricine poate să dețină un spațiu virtual literar, voi începe lucrul la acesta chiar în vara aceasta. Îi voi invita pe toți care mi-au fost sau încă-mi sunt colegi de scriere, să posteze și acolo. Dar ceea ce voi mai demonsra în plus față de oameni barați în zero este că la mine o să existe organizare și, poate cu puțini utilizatori, site-ul va trăi fără a deveni un cxxxx metafizic plin de aere de tipar.
Referințe:
www.europeea.ro/atelierliterar

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=23787"

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE