FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DISTINSULUI CORNELIU TRAIAN ATANASIU
Text postat de Emanuel Cristescu
Europeea, din păcate, trece prin momente delicate de la incidentul "Cârlea" Iar eu sunt într-o groaznică lipsă de timp.

Îți mulțumesc pentru că m-ai hărțuit. Am cumpărat echipamentele necesare însă mai durează până vor fi puse în funcțiune, până va fi reproiectat site-ul, etc.

Te invit la un armistițiu: dă-mi un răgaz de trei luni ca să-ți pot ține piept de pe poziții egale de disponibilitate de timp.
După acea îți stau la dispoziție pentru orice atac.

Să nu mizezi însă pe o posibilă lipsă de reacție de-a mea dacă vei continua. Voi amâna alte activități și voi răspunde. Pentru că după cum probabil ți-ai dat seama cât sunt viu nimeni și nimic nu mă poate înfricoșa ori complexa.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Distinse Nicolae Tudor, cititi dvs., ce scrie preadistinsul:) Kosta Vianu pe pagina poetului vasile Munteanu

"Vasile scrie. Impasibil la nebagarea in seama, la rautatile noastre, la indiferenta editorilor, la incrancenarea unora impotriva sa. De ce continua el sa scrie pe Europeea, care ii refuza comentariile, chiar rautacioase, e treaba lui. Dar in afara de cativa care il apreciem neconditionat, el pare sa fie un strain pe-aici. Mult mai mult talent recunoscut oficial au altii. Carora LI SE PERMIT CHIAR LICENTE LA LIMITA PORNOGRAFIEI. Pacat. E inca un motiv puternic de a parasi aceasta corabie gaurita. K
Postat de catre Kosta Vianu la data de 2008-03-19 15:12:55 "

licente la limita pornografiei, un fel de ...

"rade ciob de oala sparta" bleah !:)

Daca tot are atatea reclamatii la adresa domnului Ion Corbu si a autorilor care intra pe acest site, de ce nu ne lasa in sucul propriu, instiga si pe altii, aiurea ?!:)

Elena Toma

P.S iar incep sa vad rogvaiv, scuze domnule Ion Corbu:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-03-19 22:33:39
         
 
  ograda *, in fine, regret ca am ajuns la acest subiect, scriu repede, nervos si gresesc:)  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-03-19 22:22:54
         
 
  adreseaza*  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-03-19 22:18:48
         
 
  Don Nicolae Tudor, dupa expresiile invective citite in comentariile si in ultimul text postat de marele scriitor Kosta Vianu, ce sa mai cred ?
Inteleg sa-ti pui poalele-n cap in oraga ta, acolo, la Buzau, intre prietenii de pahar, la tine acasa, unde ti se permite sa te despoi de caracter, insa asemenea expresii triviale, pe un site de literatura, scrise fara pic de jena, ca si cand am fi la balci, mi se pare un gest incalificabil, intolerabil. Nu contest aprecierile de care se bucura preamarelescriitor Kosta Vianu, acolo, pe plan local:)), dar ... de la Buzau, pana in mijlocul unor autori de poezie,proza, etc:) e, totusi, cale lunga. Lasand la o parte felul in care mi se dreseaza, cu ce suntem noi vinovati sa suportam crizele stimabilului dvs. concetatean buzoian ? Pe acest site intra si tineri, dornici sa invete arta conversatiei:) si nu numai:) Ce facem, bre, cand un tanar autor citeste injuraturile maestrului, zise cu foc si para, mai ceva ca la usa cortului ?:) Ori esti "mare", (cum se considera maestrul Kosta Vianu, si faci dovada respectului pe care-l ai fata de colegi, respectandu-te, ori esti "piticul ratacit de Alba ca zapada" si faci "ciocu mic", vorba unei madame aflata la guvernare:)

Cu respect, Don Nicolae Tudor :)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-03-19 22:13:40
         
 
  Elena, eu am fost alaturi de dl Vianu la lansarea cartii sale. Redau mai jos cuvintele pe care le-am citit atunci. Daca am gresit cu ceva, te rog sa ma corectezi fiindca, dupa comentariul tau, inteleg ca la Buzau se-ntampla "circ si panarama", iar eu cred altceva.

« E O TRISTA NEBUNIE/ SPERANTA-N CE-AR PUTEA SA FIE »

Prima concluzie de care trag (fiindca « a scos capul ca proasta ») este ca poetul cu nume de “cea mai pura irealitate”, Kosta Vianu, coboara-n coasta poeziei ca un mare priceput intr-ale cuvantului
Placheta de versuri "Poetrick’s" are « gustul zacut al Adevarului Absolut » fiindca pune « o uriasa-ntrebare : « viata e fruct ? / viata e floare ? »
Kosta(ck’s) Vianu nu mai « plateste chirie iluziei » - dupa cum spune - de cand a avut de ales intre « a fugi spre limpedele mortii tavalug ori inspre rugul vietii inc-aprins ». In esenta se simte un « mort nemurit » si nu vrea sa fie singur si nici trist. La capatul realitatii sta inca,(mai sta... inca?!) stirpea femeiasca neimblanzita - « vatra fierbinte a visului » Si... cum sa nu gandesti cu « gand aspru », crud si rau, la trupul « longilin » al femeii « cu sani de inalta densitate»? Cand o vezi « stergand cerul cu batista »? Cum ai putea s-o privesti cu cugetul pur? Cand nu-i nici de rasa (« ca nu-i de casa») si nici... « vaca (asta ... ai sa vezi ce-are sa-ti faca! ») ?
Vino, ii spui, « vino sa muscam din mar... »
Se pare ca Dumnezeu a gresit ca nu ne-a facut direct fericiti.
« Se pare ca Dumnzeu ne-a lasat zile-n care ne patrunde aplecarea spre pacat». Iar Kosta Vianu are nevoie de iubire ca o confirmare ca este..
Fiindca in timpul nostru nu stii in ce sa mai crezi. Lumea aceasta « breaza » e plina cu «pitici cu gandurile mici » ce nu-nteleg, iar desteptii nu-i desteapta pentru a nu-i avea impotriva lor. « Ce sa faca poetul roman cand foamea bantuie oribilul nostru targ de provincie »? In care filozoful a devenit inutil? Cand o “frica apocaliptica ghioraie tacticoasa in matele realitatii » ? In Targul dominat dintotdeauna de « Hanta-Zganta » care a facut sa nu fie unul « frumos din Franta »?

« Traieste tot ce poti trai - ne sfatuieste poetul - nu amana, nu te sfii, fii propriul tau stapan de sclav »
Cercetand aceasta lume si gasind-o intotdeauna « fara diminetile promise », a intelesc ca « e trista nebunie/ speranta-n ce-ar putea sa fie »
Probabil multi topaim degeaba convinsi ca scaparea este sa luam urmatorul tren, sa apucam urmatorul an, sa alegem urmatorul conducator, urmatorul... Dumnezeu, cine sa stie ?
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2008-03-19 20:54:31
         
 
  Vianu ! Dai in ridicol. Nu mai departe de ieri, ti-am atras atentia asupra limbajului vulgar folosit pe un site literar, tu, mare scriitor. Chiar te-am felicitat cand ai schimbat "macazul" si ai repostat alta plangere, scrisa in termeni de bun simt. N-am chef sa te conving de nimic. Am filmuletul de la lansarea cartii tale in Buzau. Numarul participantilor este definitoriu. Am putut constata cat esti de apreciat pe plan local. Poate si aceasta dezamagire sa te determine sa fii un micut zmeut dintr-o micuta "haita":))
Lasa circul si panarama pentru zona buzoiana. Adevarul, stiu, te sufoca, dar acesta este, altul nu mai putem gusta:)
Gradinita, zici?:)
Stimabile, se vede ca nu stii cui te adresezi.
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-03-19 16:54:05
         
 
  Exact de oboseala pare sa fie vorba in cazul dvs. Asadar, sunteti obositor de insistenta in a va baga in discutiile dintre oamenii mari, dumneavoastra, o puerila. Am uitat ca persoanelor care se cred de numarul plural trebuie sa le intretii convingerea. De acum inainte ma voi adresa dvs numai la numarul plural. Doar sunteti personalitate dubla, multipla chiar, asa cum reiese din comportamentul demonstrat pe aici. Doctoreeee!  
Postat de catre sters sters la data de 2008-03-19 16:28:33
         
 
  incidentul "Cârlea"?? exista un incident Carlea? :))  
Postat de catre daniel d marin la data de 2008-03-19 16:24:53
         
 
  Elena, abia acum ai aratat ca esti dusa rau cu capul. Pacat de dumneata. In locul dumitale m-as culca, sa-mi treaca. Daca poezelele mele cu rima stramba nu ti-au placut le puteai zice cate ceva acolo. Dar nu te duce mintea. Daca mai gasesc loc, iti pun o vorba buna la o gradinita pentru dati in mintea copiilor, nu-ti fa griji ca nu te vor primi. Cu ingrijorare sincera, Kosta  
Postat de catre sters sters la data de 2008-03-19 16:20:13
         
 
  typo, "nu va faceti":)  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-03-19 15:56:00
         
 
  Domnule Kosta Vianu, dar de ce u va faceti dvs. un site literar, sa scrieti acolo toate nazbatiile care va trec prin cap? Sunteti neobosit in ridiculizare, chiar nu aveti alte lucuri mai importante de facut ? Cine va credeti, totusi, dvs. ? Stati si va lamentati, pus pe galceava. Mi-ar fi jena, in locul domniei voastre. Du-te, mai, nene, scrie pe unde doresti, lasa=ne, in amaraciunea noastra, sa respiram. Daca nu te simti bine printre noi, nu mai intra. Chiar ma faci sa-mi fie dor de poezelele alea, mai ceva ca la gradinita, pe bune, stranse, bietele, in rima fixa, poezii care pe alte site-uri, nici la Atelier nu ar trece, pe bune:) Nu am nimic cu dvs., dar, mi-au obosit privirile citindu-va ineptiile. Lasa/ne-n durerea noastra, numai de sicanele, reprosurile kostaviene duceam noi lipsa. In loc sa faci ceva constructiv, stai si intepi, la nesfarsit. Lasa-ne, bre !:)

Elena Toma:)

P.S Acum, nu da drumu` la morisca, nu-mi impuia capul cu prostioare, da dovada de eleganta si taci!:):)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-03-19 15:55:36
         
 
  Domnul Emmanuel Crist(escu) nu are timp decat sa cada intr-un eztaz devastat in fatza operelor pline de talent si de iubire dezvaluita si dezvelita a junelui Extinctescu, pe care chiar a avut timpul necesar sa-l cunoasca, in sensul social, si sa-i avanseze chiar o suma rambursabila la acelasi termen imaginar, dupa spovedania aceluia. Asadar, frustrati din toate tarile, nu va mai uniti degeaba, D(d)umnezeu nu are timp pentru voi. Va promite, insa, ca va va trage de urechile voastre prea lungi ori de cate ori veti fi obraznici, impertinenti, insistenti, indecent de atenti. Nu va mai zgaiti atata, puneti mana si admirati ce se cuvine admirat, carcotasilor, frustratilor de tot felul! Ajutati la implinirea unui proiect in care nici providentialul talent chemat sa-l indeplineasca nu crede. Si, cine stie, poate veti fi izbaviti. Domnul fie cu voi!  
Postat de catre sters sters la data de 2008-03-19 15:32:14
         
 
 

În afară de complexul nerezolvat al ecoliteraturii, sînteți cu adevărat neînfricat. Nici o gafă, nici un rateu – fiascoul evident – nu vă poate convinge.

Activismul n-are moarte. Pentru că toate utopiile se hrănesc copios din amînări. Au un singur termen: Paștele Cailor.

Oricum, marotele n-au lecuire.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-19 14:57:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE