FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dorurile mele...1
Text postat de Octavian Sergiu Ciurtin
Odată cu trecerea timpului și intrarea în Europa, cerințele s-au dozat în tehnici și tehnologie.
Asta tare m-a supărat. La fabrica mea de doruri stas, tehnologii de vârf nu prea aveam (la noi în ținutul mioritic unde încă bântuie Dracula) metodele sunt învechite totuși față de vestici care au reușit să creeze ferme specializate de doruri, prin clonări. La ei matcă nu există totul se propagă din rămășițe expământene și de aceea rata șomajului lipsește sau e aproape nulă. Un mic procent îl ocupă la ei doar conaționalii noștrii care( unii) mai folosesc gânduri pentru clonare, după o metodă greșită și invechită, din care rezultă un metis de dor/gând cu mari contraindicații de consum. Au rezultat totuși embrioni de gânduri negre, gânduri deșarte, și un soi necizelat de speranțe fără aripi.

Dar să revin la noi. Acum că de la 1 ianuarie 2007 doar cu buletinul se poate trece granița între vis și realitate, căutările mele în tehnologie nu au fost deloc întrerupte...
Pe net am găsit înțelegere la o firmă internațională specializată în dotări, am ales și locația, am făcut documentația și demersurile legate de cumpărarea unor terenuri adecvate și am purces la treabă...

Prima locație a fost aleasă în jud. Harghita lângă loc...( dvs știți unde-i polul frigului...) aici după o fugă în Ungaria am adus „firicel de embrion”, este denumirea codificată a unor soiuri de doruri șovine pe care în laboratoarele din Harghita o să le trec prin tratament cu „impuși”, o să rezulte doruri „purnaționaliste” care cu materia biologică din Bulgaria prin „fițosintez㔠se poate clona dorul, gândul și zbuciumul, pentru repopularea nisipurilor de aur de la Varna, Silistra adică Catrilaterul.

O altă locație va fi în jud. Tulcea unde am vrut să cumpăr teren dar momentan nu l-am putut achiziționa din cauza productivității pământului, acolo până la terminarea recoltării stufului, predominant 80 % , nu se poate face nimic. Doar promisiuni am obținut. Și eu am promis idililor locali să rezolv și această problemă oferindu-le un bonus.... (asta o spun la urechea ta că e numai în fază incipientă) și pe care cred că, cu mare succes o voi folosi.

(-din Rusia am adus două soiuri de doruri) aici în împărăția stufului voi folosi doruri molotov, rezolv și stuful și cu germenii de dor naționalist utopic și aduc și Insula Șerpilor spre noi și o dau bonus tulcenilor.

Până acum toate bune. Acum începe greul. caut pentru locația a treia de lângă Iași doruri de esență tare pe care doar președintele țării le deține. Vreau să clonez aceste doruri în : doruri naționale, doruri pertinente și doruri de dorit.

Acestea din urmă sunt programate cu durată limitată de timp, adică până când secera și ciocanu se întorc la topitorie...

Astea vreau eu să le folosesc pentru nordul și nord-estul bucovinei dar și aici am rezerve fiincă președintele nu-și schimbă pe ale lui... în promisiuni deșarte elevate!

De la un informator de-al meu am aflat eu ceva ,că ceva se-ntâmplă pe la....Doamne cum îi spune...la orașul acela care, care ...ne face varză...cum Doamne iartă-mă-i spune...parcă Bruxeles!

Tov președinte îi acolo acum...( o să vă țin în curent stați prin priză)

și acum o știre de ultimă oră.

dintr-o eroare genetică sau tehnologică (nu știm încă precis) dorurile-reziduale rezultate au început să se prostitueze...


articol repostat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE