FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Anunț: achiziționăm specia „dormărunt”
Text postat de Octavian Sergiu Ciurtin
Acțiunea se petrece la caseria primăriei, la"coda" formată pentru depunerea actelor în vederea plății impozitului anual

-ți-am spus că nu intru în față, eu sunt la rând.
-bine sefu! dă-i drumul, ai aprobările?

În șfârșit cred că mi-am rezolvat toate problemele cu angajații,
am dat anunț la mica publicitate în ziar „angajez voluntari pentru creștere, pază procesare abator cu personal calificat, fermă doruri fiecare doritor va trimite cv.ul la adresa ..., în data de ... , va avea loc interviul ...”
-și cred că s-au înghesuit pretendenți, nu?
-la interviu s-au prezentat doar trei doritori, toți respinși de la alte interviuri (de la cules de agriși). Erau doar trei din care am respins și eu unul care era dor-tonist( fặcea confuzie între doruri și gânduri) și imediat l-am refuzat deși când a intrat a deschis ușa cu capul, în mâini avea două vedre mari, îmi pare rău, dar lasă …
Am primit prin programul Dor-pard un împrumut care zilele acestea intră in contul din Banca de date, și acum am promisiuni de un program avantajos de diversificare în gospodărie a speciei dusîntors, că până acum dorul mioritic era cultivat sau crescut, dar în comunitate nu este permis …
Odată cu împrumutul Dor-pard, care în câteva zile va intra după cum ți-am spus, am facut și planuri de perspectivă, dorplanuri pe termen lung, sau mediu.
-planuri de modernizare a condițiilor
-pentru achiziționarea unei clocitoare performantă cu I.T.uri finale la fiecare găselniță ( asa se numesc colțurile de ademenire, hrană și găzduire )
-proiect pentru îngrădirea proprietății ( există riscul contaminării - prin spori a efectivului de
doruri mature- cu microbi proveniți din reculul gândurilor mioritice, la mare trecere pe piața noastră, singura activitate ne interzisă de comunitate …)
-mi-au fost blocate niște proiecte la sol ( aici există riscul de-a nu-mi fi aprobate planurile dor-abilitare a solului, găsirea terenurilor adecvate pentru păstrarea intactă a identității dorurilor) pentru care mă lupt să obțin și-o licență.
-încă un proiect cu care am probleme, că nu-mi este încă aprobat, este cel care se referă la stocul permis de material seminal pentru monta artificială, pentru care am auzit că se va da ceva subvenție!
-dar cel mai important proiect și care va ajunge în parlament ( aici reușesc că am mulți oameni suspuși care știu ce vreau, că se aprovizionează de la mine de la ferma Dornu) este cel la care nu mulți s-au gândit, adică identificarea, înmatricularea și crotarea fiecărui dor în parte cu genealogia înscrisă în fișa de identificare …
Acum dacă trec peste aceste probleme care sunt astringente voi fi al doilea Vântu în lumea asta, dacă nu-l întrec …
-și în viitor mai am proiecte, numai de-aș obține finanțările
-este vorba …, hai că acum îți spun tot, de un proiect de turism cu bază de agrement pentru doruri însoțite numai, un fel de …, încă nu avem pe la noi așa ceva …, mult mai perfecționat, cu terenuri de golf și chiar un carusel, unde dorurile nu se mai plimbă singure, se dau roata …
-bine, bine și cu anunțul umanitar?
- da! Era să uit, anunț și pe această cale că achiziționăm doruri specie rar㠓dormărunt”
la prețuri de licitație în plic cu ofertă …
-astea-s cele mai căutate, le spune și de portofel …

-bine, asa să fie, dar hai scrie-mi pe hârtie, și vreau să te intreb, ai bani pentru impozit?


text repostat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE