FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de gheorghe Sarbu
Aspectul
de gheorghe Sârbu

Motto: Sãracul poet ! Câþi trãiesc bine de pe urma lui …

( Prin Poet înteleg Omul de Artã, inclusiv Omul de ªtiinþã cu Recunoaºtere Universalã.)
Încã un pericol major ameninþã viaþa la scalã planetarã: gripa aviarã. Interesant devine subiectul din momentul în care, ca salvator, ni se înfãþiºeazã omul politic < din toate sferele puterii, specificele regionale, orientãrile religioase, etc., pe toate posturile media, fie acestea audio-vizuale, fie acestea scrise. Ce vrea sã ni se transmitã prin aceastã, exagerat de îmbibatã atitudine de suficienþã? Nimic altceva decât cã, Poetul, luat în accepþia cu care încep acest semnal de alarmã cu aldine, este împins dincolo de periferia tãcerii absolute, cu/ în cunoºtinþã de cauzã - el, Poetul, fiind trecut dincolo de luarea în act, nu pentru cã nu este util societãþii, ci pentru cã reprezintã Elementul Sigur, în privinþã Adevãrul, de la care omul politic se abate prin legãmântul tacit fãcut irsus/ versus interesul celor investiþi în funcþii cu putere de decizie, ºi numiþi fãrã alt criteriu, ºi deci, fãrã sã parcurgã zonele Pimnia ( … ) ori, fãrã studiu, nu existã performanþã.
Prin faptul cã omul politic se trece cu de la sine putere în posturã de Mesia, ºi atunci când este vorba de alchimia naturalã a factorilor, solicitaþi sã rãspundã cu argumente ºtiinþifice la starea de fapt, denotã cã, faþã de viul cetãþii mari, Terra, un autentic respect - trist deznodãmânt > mai are singur, Poetul.
Cine parcurge Antiteza, fie ºi numai din dorinþa de a se identifica, se va întâlni cu Prelegere - nod gordian, imposibil se va dovedi de triolet(at cu sabia.
Oricât s-ar înfãþiºa în ceea ce nu sunt, ºi indiferent de mobilurile care îi mânã la aceastã
Mistificare, anorganic organicã, ºi indiferent din ce considerente, omul politic ar trebui,
înainte de a se da “ în stambã “, sã descifreze Lucrul Simplu, care este Numele …
La polul celãlalt, Elementul Nesigur: Minciuna …
ªtiinþele umaniste, ºtiinþele exacte au terminologie proprie.)



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE