FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Marian Radulescu
Domnule Corbu.
Sa-mi fie scuzata interventia numai ca trebue sa faceti ceva. Mai intai va trebue un admin al siteului priceput si care sa-l protejeze astfel incat sa nu mai patrunda toti neavenitii si sa se sbenguie prin textele membrilor, spargandu-le parolele si in locuind textele originale cu tot felul de ineptii.
Un prim pas trebue protejat site-ul. Eu intru in fiecare zi in site si mai putin postez. Am constat ca toate postarile mele au fost inlocuite cu un singur articol. Este inadmisibil sa se intample asa ceva intr-un site serios...
Cred ca acest lucru s-a intamplat din doua motive:
1. In site s-a format o gasculita care a monopolizat activitaea "artistica" a site-ului si tot ce-i din afara nu-i bun.
2. Polemicile din site care de multe ori nu-si aveau rostul dar nici nu onorau pe membrii...
Acestea au creeat nemultumiri la foarte multa lume si a fost deajuns ca unul priceput in IT sa se razbune si sa pedepseasca in cest fel site-ul, fara a tine cont ca multi sunt nevinovati...
Analizati si luati masuri, altfel site-ul moare sau va fi omorat...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ultima postare am facut-o acum cateva zile si a fost inlocuita cu acelasi mesaj. Paproba concreta ca nu s-a rezolvat problema...  
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2008-01-28 07:14:55
         
 
  Stiu, nunmai ca si acum se intampla acelasi lucru. La asta ma refeream, domnule Nicolae... Problema in ca persista.  
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2008-01-28 07:09:10
         
 
  Chiar, de ce nu faceți ceva? A fost un *il vechio* care vă îndemna: *scrieti copii, numai scrieți !* Acum e cazul să faceți. Aveți grijă unde faceți, că s-au încoiat de la o vreme organele de la Protecția Mediului.  
Postat de catre george savu la data de 2008-01-28 06:29:06
         
 
  Daca citeati in fiecare zi, stiati ca aceasta problema A ocupat ecranul mult timp prin interventii de tot felul. Rezolvarea este deja explicata in editorialul de sus.  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2008-01-27 21:19:37
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE