FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Marian Radulescu
S-ar putea sa para nelalocul lui acest mesaj, numai ca el este rodul dorintei multor prieteni si cu orice risc il postez. Nu-i o reclama, este mai curand o chemare pentru imbunatatirea pe viitor a culturii si viatii spirituale a natiunii romane.

"Cultura este in momentul de fata Cenusareasa acestor vremuri capitaliste. Carte scrisa, si mai rau, este cersatoare, caruia i se arunca firimturile de la ospat.Scriitorii si poetii au ajuns sa se umileasca la masa bogatilor pentru o sponsorizare. Recunoastem ca in aceste vremuri au aparut si "scriitori" fara valoare, si acestia sunt foarte multi, care pentru a-si vede numele pe o carte, cu o obraznicie pe care numai tupeul le-o da, solicita aceste sponsorizari pe care le obtin in dezavantajul celor talentati si creativi dar care nu au tupeu si "nu stiu sa-si vanda marfa".
Prin acest mesaj dau de stire celor interesati ca oameni de buna credinta si cu dragoste de cultura s-au gandit la o solutie. Daca Guvernantii nu vor ne sprijine, atunci sa ii facem noi sa ne sprijine. Oamenii de cultura nu sunt nepriceputi cand este vorba de finantarea propiilor opere. Pentru ei si in ajutorul lor s-a infiintat Asociatia Literara RA-LIBERIS, care isi propune ca din fonduri financiare proprii si atrase sa tipareasca lucrarile literare de valoare ale membrilor sai.
Actualii guveernanti nu vor da nimic daca nu stim sa ne cerem drepturile.Trebuie sa ne miscam repede pentru a pregati proiectele si programele de finantare pentru acest an si sa le putem depune, in termen, institutiilor care dau finantarile. Pentru membrii asociatiei si sucursalele din teritoriu Asociatia pune gratuit la dispozitie modele de proiecte si da consultanta necesara.Totul este sa ajunga la cei intereasati aceasta veste, si contam pe buna d-voastra credinta.
Asociatia poate fi contactata pe [email protected]
Trimite tuturor prietenilor tai si ai pus umarul la dezvoltare culturii nationale..!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE