FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de CUM SE VEDE
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  'trubarea' - turbarea!

p.s nu disperati: vin ei americanii si va recupereaza!...din surse intime am inteles ca va vor trimite in Iraq...succes!


g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-28 23:27:05
         
 
  EUROPREEESS TRANSMITE ULTIMELE TITLURI prin fir scurt-erevan:

reporterul sinistrat dispunand de-doar/e hartie creponata si aia atarnata in jurul nadragilor transmite repede-repede si pe apucate ca un telex - telegrafic: din lipsa de satelit si alti neuroni...perioada de sinistrare aduce cu sine reflexele conditionate ; exces in salivare - a se nu 'comfunda' cu trubarea -sau cu mucusul...vremea proasta si intemperiile la nivel de orgoliu dau junghiuri la inima...

p.s daca era ceva umor -mai era ceva de textul asta...si cand vad numele autorului din transee nici macar nu trebuia sa ma obosesc la un comm...

p.s pana vin americanii sa va recupereze faceti economie la hartia creponata!! -sfat!

g.
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-28 22:56:10
         
 
  Pe Europeea nu se admite copita la butonieră

Eroare Corneliu,

Site-ul este puternic tocmai pentru că asigură libera exprimare a tuturor punctelor de vedere, inclusiv al tău. (puncte de vedere care nu sunt vulgare și nu jignesc; adică un posibil preopinent trebuie să aibă minim șase ani de acasă;)

Editorii au independenta absolută. Dacă este vreunul care crede că am făcut vreo imixtiune poate să o declare aici ori altundeva. Însă rolul editorilor și rolul meu trebuie să fie MINIME. Creațiile trebuie să vorbească.
Editorii își publică textele sub alt nume pentru ca în judecățile de valoare ale altora, analiza textelor să nu fie influențată de activitatea editorială.

Aici nu este ca pe alte site-uri ca proprietarii site-ului să fie și autorii cei mai buni!!! Eu însumi public rar, texte sub pseudonim. În rest după cum observi punctele de vedere sunt libere iar când sunt civilizate ca al tău de exemplu, chiar dacă sunt critice, pot fi și extrem de critice, sunt publicate și eventual, în limita timpului și a valorii observațiilor primesc ori nu răspunsuri.

Așadar unde vezi tu că mă supără adevărul? Spune adevărul pe care îl crezi tu dar spune-l civilizat. Ori măcar interesant. În comentariul de mai jos ai început să ai ceva nerv față de platitudinile constatativ facile din textul de sus, adică principalul. Zău fii rezonabil și înțelege-mă. Port numele Corbu de mulți ani. Colegii din clasele primare mai făceau jocuri de cuvinte tip Corbu-Ciorbu. Infantil dragă Cornelius. Și dacă ar fi fost oarecine ignoram. Însă tu mă surprinzi. Pentru că știu ce poți!!! Însă în orbirea ta excesivă, în lupta ta devastatoare pe care o duci cu Ecsintescu m-ai făcut pe mine o victimă colaterală iar tu nu mai vezi nimic.

Poate te întrebi de ce îl "apăr" pe ecsintescu. Răspunsul este și pentru alții;

pentru un principiu. Este un om talentat. Am avut chiar aici numeroase divergențe cu el. L-am sancționat. Mi-am atras multe anateme și chiar proteste. Însă nu l-am văzut niciodată plângând-se, nu l-am văzut încrâncenat. Ba am văzut că se poate discuta cu el, încet încet a înțeles ce este cu EUROPEEA.
Nu-l cunosc personal nici pe el și nici pe foarte mulți. În fapt cunosc ff puțini. Și asta pentru că socializarea limitează, restricționează, oarecum forța opiniei.

Și pe tine te-am apărat. Și dacă va sări calul o să te apăr. Pe toți îi voi apăra când li se va face o nedreptate.

Însă cel mai trist nu îi înțeleg pe mulți de ce au FRICĂ de ecsintescu. Pentru mulți pare un balaur. Iar el cred că se joacă precum pisica cu șoriceii. Înfruntați-l dragilor civilizat cu argumente și stil. Ori dacă nu vă țin puterile ignorați-l. Dar nu jigniți. Pentru că jignirea descalifică iar acela care își perde primul cumpătul pierde și disputa. Și nu mă implicați pe mine în disputele voastre. Iar pe ceilalți, mai puști, îi rog să aibă o minimă decență în a mi se adresa că, repet, nu am frecventat aceleși biblioteci și nu voi tolera obrăzniciile lor.

Așa de final mai fac odată apel la pace. Ecsintescu daca-mi amintesc ți-a prezentat și public scuze. Împăcați-vă sau ignorați-vă. Tachinați-vă cu șarm nu cu încrâncenare și venin. Crezi tu că a fost literar să o faci pe IQuelina, care este plină de har, umor și bun simț, "cățea"?

Ou sont le chevalier d'antn?

În final dragă Corneliu nu mai plângeți de mila sitului. Nici tu nici ceilalți. De unde ați mai scos și ticăloșia că SE DUCE DE RÂPĂ. Vor pleca poate unii, vor veni alții, voi da afară unul, EUROPEEA MERGE MAI DEPARTE. IAR SPIRITUL EUROPEEA NU VA MURI.

Oricum eu te invit și pe tine și pe ceilalți belicoși ai sitului să renunțați la ghioge și baltace și să reveniți, care puteți la floreta textuală.

Succes

PS. Astăzi voi fi toată ziua la computer așa că dacă mai sunt tensiuni haideți să le detensionă. Săptămâna viitoare iar voi fi plecat câteva zile.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-10-28 10:31:53
         
 
 
E normal să vă supere adevărul, de fapt ăsta-i motivul insistențelor voastre, degetul după care vă tot ascundeți cu fandoseli literare e prea subțirel. Faptul că așa, neliterar cum se vede și cu ochiul neatacat de cataracta partizană, e dată în vileag realitatea ticăloșirii site-ul. Încercați doar, fără succes, să vă trîmbițați nevinovăția.

În termeni mai aproape de ceea ce faceți mereu, asta se numește favorizarea infractorului. Cu circumstanțe agravante, pentru că vă autodeclarați cum pompă (umfîndu-vă-n pene, vreau să zic) drept cei ce asigură rectitudinea site-ului. Deși știți bine că el e împins pe pantă de viitura tulbure promovată de grupul goia-ex. Dar lingușeala vinovaților vă aduce satisfacția suficientă ca să vă faceți că nu băgați de seamă, cînd nu le aduceți, la rîndul vostru, în spiritul reciprocității, laude găunoase.

Acest text are o singură țintă, ține să vă înnobileze. Primiți deci, vă rog, învestitura pe care vi-o acordă: DUCE DE RÎPĂ.

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-10-28 08:51:48
         
 
  Eu nu vreau să mă puneți pe raftul cu metilicul care v-a luat vederea, sînt mulțumit și pe acela cu sodă. Caustică. Demascatoare. Dizolvantă.
Postat de catre chiar asa

Care sodă caustică, maestre? Leșie. Și aia lungită cu apă plată. Caustică? Haida de...
Apoi, de ce te îmbeți cu apă rece? Cînd am afirmat că matale confunzi floreta cu ghioaga, n-am făcut și afirmația că ai fi în stare s-o mînuiești măcar pe asta din urmă!
Nici eu nu-ți înțeleg insistența. Mai ales atunci cînd nu ești consecvent cu promisiunile pe care ni le și ți le faci. Parcă plecaseși definitiv spre alte meleaguri. Ba chiar mă întrebai la un moment dat, pe mail, de ce întind pelteaua. Vezi, de aia n-are ursul coadă. Și matale cuvînt.

Ai crezut că voi pica pe spate la jocul de cuvinte bordaș - borfaș. Dacă ai fi făcut o poantă cu har, mi-aș fi scos pălăria. Ai făcut însă o măgărie, așa că-i musai, cu toată mirarea-ți, să insist.

Maestre, pînă și pentru învîrtitul ghioagei e nevoie de talent. Altfel, rămîi un simplu ciomăgaș de mahala care se crede Greuceanu.

No, mai demască-mă...


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-27 20:57:14
         
 
 
Persoane așa simandicoase, vă pierdeți vremea cu asemenea flecuștețe? Nu cumva vi se pare că dumneavoastră ar trebui să fiți scutiți de, bine zice ardeleanul, ghioage? Ați cam uitat de democrație, sau e doar pentru căței? Mă rog, de ce nu înghițiți cuminți broaștele rîioase pe care le administrați cu generozitte, prin prestația geniului needucat pe care-l împingeți la înaintare, celorlalți?

Nu vă înțeleg insistența. E un site pe care nu sînt numai genii, nu? Eu nu vreau să mă puneți pe raftul cu metilicul care v-a luat vederea, sînt mulțumit și pe acela cu sodă. Caustică. Demascatoare. Dizolvantă.

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-10-27 20:28:27
         
 
  Mai ales dacă te șfichiuie un pic.
Același hop ș'așa dixit

Cam sus ștacheta pentru ceea ce poți în materie de șfichi. Trebuia s-o lași la pîntecele broaștei. Ștacheta. Aveai o șansă de reușită, doctore... Hoopa, sus...

Meseria asta, cu șfichiuitul, e caznă grea. N-o stăpînesc mulți. În general, cei ca matale confundă otgonul cu pleazna biciului. Ghioaga cu floreta. Maceta cu bisturiul. Și chiar așa mai departe.
Dacă vrei ca biciul să-ți plesnească, nu-l fă din rahat. Cată să împletești fir de mătase. Asta dacă se întîmplă să ai... Altfel, iese ca mai sus.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-27 20:12:36
         
 
  "Gata să pună la stîlpul infamiei medicul ce-i pune diagnosticul"

Păi noi puserăm diagnosticul textual excelență. La.... era să zic textul de mai sus. Da e prea mult. De ce vrei să ne pui la stâlpul infamiei. Adică de ce dai mata sub centură? Nu știi că nu este fair play? haită, obraz gros, dosul pruncului!!! Halal. Treci domle la text și lasă ardelenii în pace. Că nu cred să ai în fișa postului obligația să te faci de râs chiar așa. Da mai știi?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-10-27 19:57:22
         
 
 
Boala matale se numește cecitate axiologică. Cine nu e-n haita dumitale și nu scrie infect, cum deja ți-ai format gustul, te oripilează. Mai ales dacă te șfichiuie un pic. Vrei să dai impresia că obrazul gros cu care rabzi de atîta vreme cîrdășia cu mascota scîrnăviei devine deodată extrem de delicat. Faci lesne urticarie. Ai pielea feței precum dosul pruncului. Te scremi de mult și prestezi tot mai puțin credibil. Ești, ca mulți alții, doar un sănătos închipuit. Gata să pună la stîlpul infamiei medicul ce-i pune diagnosticul.

Și ești tot mai fad și mai anost. Cu note bîzîitoare de țîrcovnic care dăscălește. Ardelenește.

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-10-27 19:23:57
         
 
  goia și cu borfaș
Text postat de profesorul chiar asa

Cît de jos poate ajunge un om.
Domnule profesor, prestația ta de astăzi nu poate fi calificată. Josnicie este un termen prea blînd.

Cameramanului i-au șutit aparatul. De înțeles, un aparat foto tentează. Nu înțeleg însă ce au avut în cap cei care ți-au șutit mintea. Probabil vor s-o pună în borcan, alături de celebrul instrument al lui Terente. Altceva ce naiba să facă cu ea?

Ești dezgustător. Și știi de ce? Pentru că n-ai talent în domeniul ăsta. Mi-aș fi scos pălăria dacă aș fi găsit măcar o sintagmă de duh. Textul tău îl pun lîngă căcărezele lui Ionuț. Și, ca și lui, îți lansez îndemnul să te efortezi măcar pentru o balegă sănătoasă. Chiar dacă o să iasă tot văduvită de har...

După textul de față, mai că mi se face dor de Urtica. Aștept momentul dedublării. I-aș transmite salutări și lui Sean Bond, dar sunt sigur că nu te întîlnești cu el la modul conștient. Așa-s simptomele bolii ăsteia...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-27 18:24:29
         
 
  Poate ai dreptate Cristian Vasiliu. Eu am rămas cu impresia că a cam fost obligată. Poate mă înșel.

Oricum personal o consider o pierdere pentru site.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-10-27 16:51:53
         
 
  Îi întreb pe aceia care au determinat, inclusiv pe ecsintescu pentru că și el a avut o contribuție la acesta, așadar pe cei care au determinat plecarea de pe site talentatei poete Loredana Cristea: se simt mai fericiți și mai talentați?

Nu a determinat nimeni plecarea Loredanei Cristea. Nu s-a bucurat nimeni la plecarea Loredanei.. A fost o alegere personala. Asa cum reintoarcerea ei va fi o alegere personala (am mai asistat la plecari/reveniri/plecari uneori doar la nivel de amenintare, fiecare definitive... Nu o transformati in martir dle Cristescu... Valoarea sau nonvaloarea literara nu te absolva de responsabilitate unor actiuni, atitudini, etc. Jigniti personele de pe sait (involuntar desigur) care supuse unor presiuni asemanatoare (uneori chiar venale, nu unele inchipuite) au ales un comportament matur si echilibrat: acela de a ramane, de a scrie, de a ignora...Loredana nu este fiul ratacitor care trebuie jelit orice ar fi facut(si publicat!) pe acest sait (bine sau rau) si primit la o eventuala reintoarcere (inevitabila de altfel) cu bratele deschise.

Cristi

PS In rest va felicit pentru textul de mai sus (sau de mai jos :)).
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-10-27 16:27:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
cat de patetic, cat de patetic

Să nu credeți că-i vreo farsă,
Corbu știe meserie,
Textul lui, deși-i cu varză,
E de la... patiserie.

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-10-27 15:36:14
         
 
 
Lacrimi de crocodil:

Îi întreb pe aceia care au determinat, inclusiv pe ecsintescu pentru că și el a avut o contribuție la acesta, așadar pe cei care au determinat plecarea de pe site talentatei poete Loredana Cristea: se simt mai fericiți și mai talentați?

(Citiți printre rînduri: Dă Doamne să nu se-ntoarcă!)

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-10-27 15:25:12
         
 
  cat de patetic, cat de patetic, cat de penibil

dixit Emanuel Cristescu

Ecsintescu, ale cărui texte vulgare, repet până poate se va înțelege, nu vor fi tolerate pe Europeea, a fost atacat și făcut în toate felurile. L-ați văzut vreodată reclamând? Cerând ajutor?

Raspuns-daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, l-am vazut cu totii cand dadea din coada ca un catelus si il pupicea in zona interzisa pe sefuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuu

Ecsintescu este o victimaaaaaaaaaaa, uhuuu, oau!
La fel cum eu sunt Napoleon de 5 stele.

Domnule Cristescu, sunteti patetic de induiosetor de penibil pana la lacrimi.

Ipocrizia nu are limite, oau.





 
Postat de catre Snowdon King la data de 2007-10-27 13:47:54
         
 
  Text și zero

Mă amuză astfel de texte. Lineare. Terne. Plate. Aglutinări verbale. Fără strălucire. Fără măcar una bucată sclipire. Doze golite de conținut în bătaia vântului, rostogolite pe maidan. Aduse cu țâfnă pe Europeea, ele prezintă ridicolul la cub. Probabil cubul propriu ca sursă ontologică de validare a închipuirilor-viziuni viscerale. Nici măcar veninul care-l animă pe autor nu are forța să țâșnească. Însă trebuie ceva efort intelectual pentru a imagina venin în canini cariați. Pentru că blend a med excede simplului instinct. Trebuie ADN cu mai multe gene. Poate chiar geniu.
Orizontul dragă maestre este perfect. Sfera știe de ce. Dolicocefalia face diferența.

Dragă Corneliu,

De ce te bagi tu unde nu te pricepi? Scrie domnule eseuri. Acolo ai condei, ai logică, ai performanță. Nu ai talent de manager, pamfletar și epigramist. Nu este nici o nenorocire. Ai alte calități.

Și de ce te implici tu în războiul cu ludicul și talentatul etilescu birtual cum îl alinți tu? Nu simți că este un război pierdut a priori de către tine? Ti-ai făcut o țintă din a-l distruge pe, iată că și-a făcut public numele, Traian Voicu. (mai sunteți și tizi!!!) Crezi tu că ai vreo șansă? De ce gândești tu adversativ și nu inclusiv ori complemenativ? Sau măcar neutru. Păi crezi tu că sunt comparabile textele de mai jos, de exemplu? Unul are verb, nerv, este ca un brici. Celălat ca o apă băltită. Îți las plăcerea să înțelegi singur care.

””Turbarea. O boala letala daca vaccinul nu se aplica la timp. Simtomele sunt clare. Ochii sunt injectati, falcile sunt inclestate. Animalul baleste, spumega si vrea sa muste tot ce ii iese in cale. Nu conteaza ca este un biet catelandru, sau o vulpe poetica, el devine fiara datorita rabiei. O vreme se misca liber, este privit cu oarecare curiozitate. Nu il vezi pe Bubico, pittbull in fiecare zi. Intunericul noptii il face sa urle la stele. Apoi se retrage in cimitirul fosilelor convins fiind ca daca Pasteur nu murea pe 28 septembrie 1895, il instela experimental in 24 octombrie 2007.””

””sinistru literar, miruna a căzut, administrînd gazeta de perete,
în lupta dreaptă c-o butelcă

Epizootia face prăpăd la Corbeanca
Moș Teacă - șeful comenduirii

Etilescu Birtual a fost jugănit
la ieșirea din tavernă
la licitație, goia și cu borfaș și-au adjudecat
celebrele fudulii - un sac de mazăre

Jam Session Non-Stop
la Muzeul Figurilor Nici Să Le Pici Cu Ceară
Marmeladov și Magioana
întind pelteaua
pe tarlaua literară

Revoluție de palat
Ciorbu nu mai vrea să fie rege
s-a proclamat împărat
(corturile le-a-ntins pe o peluză
din Europeea
într-o intersecție circulată cu sens de giruetă)””



Biologii susțin că pisica, atunci când prinde un șoricel, deși ar putea-o face, nu-l mănâncă imediat. Îi mai dă drumul, îl prinde iar și se joacă așa cu el o vreme. Asta pentru că, au descoperit aceeași biologi, descărcările de catecolamină îl frăgezesc și îl fac mai gustos. De ce te dai tu așa de ușor de prins?

Scriitorul Gheorghe Iova spunea undeva că ofițerii alocați pe lângă filosoful Constantin Noica nu puteau fi balerine. Trebuiau să fie filosofi. Și au fost și au rămas filosofi nedeconspirați.

Oricum ești un personaj agreabil pe care nici măcar nu mă pot supăra. Ce să mai zic?
Fii bine revenit pe gazeta de perete Europeea. Dacă așa o vezi tu așa să fie. Noi, mulți dintre noi, o vedem altfel. Până și cei mai înverșunați neprieteni ai Europeei au început să recunoască valorile, în care nici tu nu crezi, ale Europeei. Adică, libertate reală de expresie, sinceritate, lipsa partipriurilor, valoarea textuală ca deziderat al managementului, nu vulgarității (aici am avut și am multe divergențe cu ecsintescu, l-am și sncționat însă cu el se poate discuta) nu atacului la persoană, etc.

Închei făcând un apel și către ceilalți membri cu porniri războinice: polemizați pe texte, renunțați la principiul că acela care zice primul ceva are și dreptate, renunțați la a acuza în bloc și la a acuza luând ca premisă propriile închipuiri și nu situații reale de fapt. Paradoxal într-o eră a comunicării există o criză majoră de comunicare între oameni. În plus când scrieți un pamflet gândul trebuie să preceadă fapta adică, să înțelegeți că și alții sunt inteligenți și nimeni nu-i poate opri să scrie și ei pamflete. În final vă rog nu mă mai implicați în astfel de jocuri și nu mă jigniți. Eu nu țin partea nimănui. Ecsintescu, ale cărui texte vulgare, repet până poate se va înțelege, nu vor fi tolerate pe Europeea, a fost atacat și făcut în toate felurile. L-ați văzut vreodată reclamând? Cerând ajutor? M-a atacat direct însă civilizat, am avut și avem divergențe însă sunt convins nu-mi vrea pieirea cum nici eu nu o vreau nici pe a lui nici pe a niciunuia dintre domniile voastre. Există, încă mai există suficient oxigen pe planetă să putem respira toți, să putem coexista toți.

Îi întreb pe aceia care au determinat, inclusiv pe ecsintescu pentru că și el a avut o contribuție la acesta, așadar pe cei care au determinat plecarea de pe site talentatei poete Loredana Cristea: se simt mai fericiți și mai talentați?

PS. Înstelez textul pentru a-l evidenția nu pentru "nonvaloarea" sa.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-10-27 12:44:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE