FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de CUM SE VEDE
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  si inca ceva...14 ala l-am adus strategic...stiam ca o sa aduci 3 -ul in fata...

ca sa vezi ca da' bălmăjeala mea are rotite...!

hai ca te-am prins!

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-29 00:53:48
         
 
  Proiectul tău este de-a dreptul devastator. Cînd e vorba de limba română. Pe asta o rețin pentru posteritate: comun corp. Uite, pe mine bălmăjeala ta mă lasă perplex, mă doare-n 3,14.

(cachiar-asa)

prajitura cu surpize era de fapt: 'faca-comun corp'...

chestia diagnosticala 3,14 - 3,14 /pi-pi e musai sa o discuti cu un 'doftor'...

sorry plec la Londra in noaptea asta...

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-29 00:42:39
         
 
 
Cred că reușești să schimbi, pentru că simt cum îți scrîșnesc roțile minții și cum ți s-au încins condensatorii, orice neînțeles, vorba poetului, în neînțelesuri incomensurabile. Ești o poetă remarcabilă. Cine să te mai înțeleagă?

Proiectul tău este de-a dreptul devastator. Cînd e vorba de limba română. Pe asta o rețin pentru posteritate: comun corp. Uite, pe mine bălmăjeala ta mă lasă perplex, mă doare-n 3,14.

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-10-29 00:16:58
         
 
  ceea ce nu inteleg sau ceea ce nu reusesc sa inteleg:

care este sensul acestui text?

daca o revista literara planificata intarzie sa apara cu o cronologie de odata/luna...la doua luni sau oricum altfel stabilit...nu afecteaza si nu litigiaza direct nici un alt semen decat /banuiesc/ insasi persoana care se afla la geneza: planuri isi face fiecare/ contextul prielnic implinirii lor de multe ori demonstrat amana realizarea...insa nu exclude ideea: o amana doar!!

Constienti suntem ca un astfel de proiect este direct proportional financiar/timp 'salvat' si muncit inspre finalizare...oameni-colaboratori si o intreaga strategie de marketing.

Textul de fata aduce in retina o propunere amanata (ce Dumnezeu are de-a face acest 'chiar asa' ori oricare altul din afara care nu numai ca nu participa direct/dar stie sa faca-comun corp cu o acuzatie nefondata!) insa mult mai mult aduce o 'plangere' de dragul de a acuza utopic din lipsa de alt arsenal...exista situl literar se spune ca exista si dorinta unei reviste!

'Ca-chiar asa' daca esti atat de hotarat sa scoti din arhive planuri- neimplinite de ce nu mergi mataluta la Parlamentul Romaniei ca acolo o sa gasesti multele - neimplinitele care intr-adevar afecteaza viata semenului!...si zau o sa faci un bine crestinesc!

chiar asa- ma doare'n 14 de plangerea ta!

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-28 23:52:37
         
 
  Dragă domnule Liviu,
Nu văd nici un fel de fiere. Zău că nu. Dacă informația este corectă, - fapt recunoscut și de dl. Cristescu în persoană (scuzele-s egale cu zero și incriminante)- dacă, da, atunci unde-i fierea? Informația putea veni din partea oricui și tot corectă era. Acum facem proces de intenție numai pt că există mari disensiuni între dl. Corneliu și dl. Cristescu?
Nu mi se pare corect.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2007-10-28 23:20:56
         
 
  Doar un răspuns, Ioane.
Unde vezi matale adîncurile eseului în 'textul' de față?

Nu știm care e sursa finanțării acestui proiect eșuat, dar avem la îndemînă, doar butonînd un pic, vasta șandrama cu care și-a adjudecat chilipirul - zice ilustrul mînuitor de noțiuni în care noi ne-mpiedicăm ca baba de care ziseși.
Acu' vezi culisele? Sau e pragul prea înalt?

Nu cu acuzele privind realizările (sau nerealizările) de pe Europeea am eu treabă, ci cu mîrșăvia conținută de prezumția de vinovăție de la care pleacă autorul acuzațiilor.

Acu' o vezi pe baba Safta? Trage cu ochiul pe vizor, iar dacă vecina de la trei vine acasă cu plasele pline, trage concluzia că sigur dă cu fofoloanca în populație.

Cam aici e mîrșăvia, Ioane.

Asta, pe lîngă fierea pe care ilustrul pe care-l admiri pentru eseurile sale (și nu-i neg valoarea) o varsă în pagină.

No, te-am lămurit cu imparțialitatea?

Un rumân din scenă.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-28 23:12:38
         
 
  "În fond, de ce ați sărit ca ars?[...] Ce legătură au premiile cu fiasco-ul de acolo?"

Nu am sărit ca ars. Am vrut doar să nu se înțeleagă că din neglijență, delăsare ori alt motiv din aceeași categorie nu am finalizat acest proiect ci din lipsă de timp pe care celelate activități mi-l ocupă. Cât privește legătura, oricum este mai mare decât legâtura acestui subiect cu secțiunea atelier!!!

"Întrebați-l pe Petre Fluerașu cît de simplu lucrează el cu colaboratorii."

Știu însă Europeea este altceva. L-am felicitat și chiar am comentat revista lui Andrei.

"Dacă doriți să nu continui serialul, mi-o puteți spune. Sînt concesiv."

Am mai spus-o nu îmi este frică de nici un fel de text ori polemică. Decizia îți aparține. Dacă voi considera necesar poate voi mai interveni. Aceasta cred că este ultima mea intervenție pe ziua de azi deoarece mâine am un drum mai lung de făcut.

Liviu, îți mulțumesc pentru sprijin. Nu mai insista. Ceea ce era de spus s-a spus. Corneliu Traian Atanasiuu crede că mi-a descoperit călcâiul lui Achile. În absolut are dreptate. Nu am reușit să finalizez proiectul. Am circumstanțe atenuante însă repet NU AM FINALIZAT PROIECTUL ȘI DIN PĂCATE NU AM TIMPUL NECESAR SĂ-L FINALIZEZ NICI PÂNĂ LA SFÂRȘITUL ANULUI. Eu sincer regret. Corneliu exultă și are dreptate. Îmi asum această neîmplinire.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-10-28 22:49:15
         
 
  Doar o întrebare:
Mata ce ești, bre Liviule, prin labirinturile astea?
Cavalerul medieval al Sfintei Tereza?
Păi dacă omul spume ce se vede, de ce sărirăți ca arși? Doar așa, ca să știm și noi cine pe cine și care pe care?

PS: Cine e în stare să scrie măcar două rânduri apropiate ca valoare de eseurile domnului Cornel Atanasiu, să vină colea, să ne-arate. Dar mi-e teamă că vă împiedicați în noțiuni ca baba Safta în toiag.
Ia uite ce imparțiali, ca rumânii de culise, sunterăți!!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2007-10-28 22:46:01
         
 
  Chiar așa (uite că-mi iese și un joc de cuvinte), de ce să te simți jignit, domnule profesor? Doar n-am afirmat că ești un om de onoare...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-28 22:35:21
         
 
 
Domnule consilier aulic, doriți să mă simt jignit? Sînteți, vorba dv., la genunchiul broscuței, chemați un prieten!

Nu știu dacă ați observat, am evitat cuvîntul dezaxat. Dar văd că-l confirmați, doar sugerîndu-vi-l.

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-10-28 22:25:30
         
 
  Sînt concesiv.


Postat de catre chiar asa

Nu, Corneliu Traian Atanasiu, nu ești concesiv. Ești excesiv. După cum spuneam mai jos, pur și simplu abject. O spun pe un ton cu totul și cu totul con-centrat. Adică, la obiect.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-28 22:13:48
         
 
 
Și, așa eșuat cum este, secțiunea online funcționează.

Aici aș avea o mică obiecție. Revista ar fi putut prea bine să apară online. Întrebați-l pe Petre Fluerașu cît de simplu lucrează el cu colaboratorii. Și de eficient. Eșecul, cum bine știți, este managerial. Nu știți să lucrați cu oamenii. Chiar cu cei pe care îi respingeți mereu pentru că vă sugerează schimbări. Cu vreun an în urmă, mai erau cîțiva care... Acum, doar Cârlea mai insistă în pustiu. Sfînta inerție!

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-10-28 22:11:13
         
 
 
Venerabile, sursa mea este chiar activitatea dv. din paginile în care membrii site-ului nu prea intră. Ele arată suficient de bine ce proiect u-topic ați construit.

În fond, de ce ați sărit ca ars? Nu fac decît să deschid alte pagini, sînt cumva secrete? Ce legătură au premiile cu fiasco-ul de acolo? Mai știu și pe alții care vor să-și afișeze diplomele pe site. Credeți că asta poate compensa ceea ce se vede cu ochiul liber? Nu înțeleg de ce o simplă relatare, e denumită delațiune? Ca să nu mai spun de tonul cu totul descentrat pe care-l folosește domnul consilier juridic.

Știți bine că cine se scuză... De ce vreți să-mi luați această plăcere?

Vreau însă să fiu înțelegător. Dacă doriți să nu continui serialul, mi-o puteți spune. Sînt concesiv.

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-10-28 21:40:22
         
 
  Dragă Corneliu Traian Atanasiu,

Aici ai dreptate însă proiectul nu este eșuat, este doar amânat.

Și este finanțat până acum exclusiv din banii mei proprii și personali.

Nu ca o scuză ci doar ca posibilă motivație parțială;
-am în derulare trei proiecte științifice câștigate prin competiție națională 2004; 2005; 2006; Când va veni timpul poate le voi publica și aici. Pentru cunnoștința ta a scris despre ele presa, au fost date la televiziune, la radio și deși nu voiam să o fac, la atâta fiere câtă secreți, află ca am luat medalie de aur Geneva 2005; medalie de aur Bruxelles 2005; două medalii de aur Pittsbourgh 2006 și două cupe de aur din partea Malaysia Association of Research Scientist MARS Geneva 2005 și una din partea Federației Ruse.
Pe acolo umblam când eram plecat din țară. Nu am considerat necesar să fac publice aceste premii însă ești prea veninos.Iar acum lucrez la realizarea modelului de laborator într-un stand al unei universități din București.

-au apărut disensiuni pe site care m-au obligat să fiu circumspect. Însă proiectul Europeea va continua, te asigur. Sunt prea prins acum cu mai multe predări de proiecte însă fii liniștit. Nu renunț.

Oricum chiar dacă mesajul tău nu prea pare a fi pornit din inimă, se vede de la o poștă grija ta și dorința de a sprijini acest proiect, eu îți mulțumesc pentru că mă impulsionezi.

Și, așa eșuat cum este, secțiunea online funcționează.

Vă prezint scuze pentru această intervenție care m-ar putea situa în galeria lăudăroșilor însă gestul distinsului meu coleg m-a obligat să vă motivez cu o parte din obligațiile care au apărut între timp și care m-au făcut să acord o altă prioritate acestui proiect față de aceea inițială. Pentru că toate cele de mai sus, și multe altele, s-au făcut cu muncă. Iar ziua și pentru mine are din păcate doar 24 de ore.

Succes în delațiunea ta eseist critică.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-10-28 21:26:31
         
 
 
Un sfat vechi dar folositor, vrăbiuțo: dacă vocația ta este să tot intri în balegă, nu-ți uita codița afară. Au mai pățit-o și altele, eu unul, contrar celor pe care le crezi, ți-am vrut binele: un culcuș cald.

Nu mai bîțîi.

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-10-28 21:25:31
         
 
  Aprind și lumina.

Altfel, cum să deslușești un suflet atît de negru? Pe întuneric e cam greu.

Trei stele. Să vină lumea, să se minuneze.

Corneliu, nu te lăsa. Poți și mai jos, domnule profesor. Abjecția e fără limită. În cazul tău.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-28 21:25:04
         
 
  No, meștere, după atîtea căcăreze împrăștiate sub pseudonime care mai de care mai zglobii, te-ai opintit ce te-ai opintit și ai izbîndit. Dovada e balega de mai sus.
De sound nu mai era nevoie. Știm cum plescăie.
Ce-ți spuneam ieri? Dacă vrei, poți...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-28 21:14:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE