FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de gheorghe Sarbu
Perspectiva, dar ºi Leit-motivul
pentru Andrei Gheorghe

Avem Datul - Natura Mamã; avem Harul - Putem Naºte Binele; ºi avem Menirea - Orizontul Epidermo-Neuronic. De aceste trei Calitãþi Cer-ice beneficiem cu toþii, Omul neavând asuprã-le nici un alt drept, în afara celui de a le exemplifica prin etalare paliericã. Puterea exemplului are ascendent doar în Model. Nimic altceva nu funcþioneazã în acumularea de cunoaºtere cu o mai durabilã creºtere valoricã, dinspre-înspre Cadranul Iuxin, unde Altima este Nordul, Neodina este Sudul; Estul, Vestul þin de Pimnia, adicã de perioada de discipolat. Nu trebuie decât sã se excludã dependenþa de factorii pragmatismului despuiat … Prin pragmatism despuiat înþeleg existenþa cuplului trup-suflet, interpretat ºi trãit doar într-una dintre pãrþi. Nici o efectuare de mutaþie nu se face fãrã pierdere de original. Tot astfel faþã de ocazional stau legãturile conexe Întregului. Multiplul Omului este Omul Însuºi. Cu unitatea de evaluare care este Apogeul, se poate convieþui, dacã este abordat ca permanenþã, deþinãtor doar de limita inferioarã. Nu existã nimic în este, neîncadrat de limite; cu excepþia Spiritului ( … ) a Spiritului Cumul. Acesta este raportul de funcþie dintre mine ºi celãlalt mine, semenul. Din aceste considerente majore, nu trebuie sã facem rãu celor de lângã noi; altfel, ne vom trece din viaþã în viaþã cu metehne, care tind sã ne înlocuiascã, ceea ce, într-un mai devreme ne va determina sã nu mai facem concesii când luãm în considerare determinarea, nici prostului gust, nici informaþiei precare ºi nici interesului personal sau de grup sau de clicã sau de gaºcã. Din momentul când realizãm cã, în calitatea pe care o avem, de fiinþe superioare, ne revin tot atâtea responsabilitãþi câte compartimente vii are planeta, metabolic, ni se va transfera capacitatea de a le interactiva în funcþie de parametrii orizontului epidermo-neuronic, ºi astfel, evoluþia spiritualã ne va comporta. De douã milenii, Oamenii greºesc faþã de Oameni. Ei bine, Oameni Buni! Ei bine, Oameni Rãi! ( … ) mileniul trei, nouã, Oamenilor, nu ne rezervã decât o singurã alternativã: sã ne Mântuim Menirea. Aceasta este Perspectiva, ºi singura ( … ) dar ºi Leit-motivul, ºi singurul … Datul, Harul ºi Menirea sunt cãile plãcute definirii noastre. ªi aºa ºi este ( … ) nici urmã de alte ºanse … Omul fãrã Coloanã Vertebralã Spiritualã se va autoexclude, privinþã în care “ cu fundul în douã luntrii “ rãmâne experimentul care am fost în este fãrã noimã.

gheorghe Sârbu

Bibliografie:
Învãþ continuu de la oameni; învãþ cum nu trebuie sã mã port.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE