FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de gheorghe Sarbu
Cârcel
( klik cumetria )

Revin asupra unei Idei: omului i s-a Dat Inteligenþa, nu pentru a-ºi face Rãu; iniþial, prin facere de Rãu faþã de Semen. Dar, ma rog ...

De aici vine intenþia subsemnatului, în abordarea cazului care este Mona Muscã, Ministrul Culturii ºi Cultelor, cu implicare pozitivã a demersului.

Arta, ºtiinþa ar trebui sã nu constituie unelte pentru manipularea opiniei publice, dinspre aria acreditatã de necesar ca arie a Spiritului, înspre scopul de grup, clicã, gaºcã, indiferent de natura acestora din urmã. De ce ar trebui sã fie astfel? Mai întâi, pentru cã nu ºade frumos, ºi în sfârºit, pentru cã nu aduc în este beneficiu simetric.

Trebuie sã spun despre Mona Muscã un lucru ºtiut pe dedesubt de abonaþii la show-uri - a se citi grila aºa-ziºilor oameni politici: îi dã cu corolarul dupã ureche.

Trei sunt sloganurile care au furat electoratului român cele necesare traiului decent:
a) ºi cu voia Dvs., Ion Iliescu,
b) nu vor mai fi generaþii de sacrificiu,
c) sã trãiþi bine!
La diligenþa administraþiei Iliescu, în locul cailor înaintaºi, au fost aºezaþi în ordine: Eugen Simion, Andrei Pleºu, Mircea Dinescu ºi Doina Cornea.
La diligenþa administraþiei Constantinescu, Doinea Cornea este înlocuitã cu mai tânãrul Ion Cristoiu, iar Eugen Simion, dupã ce s-a cununat cu Academia Românã, cu Zoe Petre.
La diligenþa administraþiei Bãsescu, în locul mai tânãrului Ion Cristoiu, este adus Emil Hurezeanu.

Constanta, aºadar, o constituie perechea Andrei Pleºu ºi Mircea Dinescu.

Evoluþia politicã a acestor oameni de artã - nu se ºtie motivul pentru care Doina Cornea, profesor universitar, nu se mai gãseºte în pachetul cu cãrþi confecþionate anume pentru intoxicarea opiniei publice - este arhicunoscutã. Rãmâne, indiferent cum ai dezbate subiectul, preþul pe care electoratul îl va plãti încã cinci ani de la momentul acum, de justificat de cãtre toate partidele politice implicate sau mai puþin implicate în oricumul acesta, cãruia, în specificul regional românesc i se zice “ popa prostu “ …

Pentru cultura mea generalã, mã întreb aºa: câtã coloanã uman-adenicã au cei care iºi vând conceptele inimii, conceptele minþii pe un fermoar simplu de alai ombilical?

Mai consider necesar sã fac încã douã precizãri:
1) în vremea când Andrei Pleºu era Ministrul Culturii ºi Cultelor, în Ploieºti murea de foame poetul Costin Lupu,
2) în vremea când Mona Muscã este Ministrul Culturii ºi Cultelor, în Ploieºti, poetul Nicolae Ioan Dragu trãieºte cu resturile pe care le adunã de prin ghenele municipiului.
În þarã, numãrul oamenilor de artã, oamenilor de ºtiinþã, inventatorilor, inovatorilor care trãiesc precar, este nelimitat.
De reþinut: la Ministerul Culturii ºi Cultelor lucreazã oameni calificaþi în toate celelalte profesii: de la inginer pânã la diplomat economist ( arta, ºtiinþa nu sunt meserii ). Tot astfel stau lucrurile ºi în ceea ce priveºte aºezãmintele de culturã, de sub oblãduirea administraþiilor locale ( nici de sãmânþã nu gãseºti prin aceste ogrãzi exemplare de poet, de prozator, de dramaturg ) … Sã mai subliniez cã majoritatea celor care lucreazã în culturã sunt acolo de pe vremea cuplului Ceauºescu, condamnat la Viaþã Veºnicã tocmai de proaspãtul ieºit pe uºa din dos a politichiei lãpuºniene?

În sfârºit, a înþeles ºi Ion Iliescu cum stã termenul cârdãºie faþã de sintagma Echilibrul Universal …

De ce, Liberalilor? De ce? …

Mai intereseazã pe cineva în Romania omul de artã, omul de ºtiinþã, inventatorul, inovatorul ( … ) cu caracter? Nici cât negru sub unghie …

Cum ar trebui sã închei aceast promo, întru a aºeza pe soclu Sistemul de Valori?

Sigur cã da ( … ) cu legenda: George Bacovia trimite un grupaj de poeme lui Ion Minulescu, Ministrul Culturii ºi Cultelor din vremea aceea. Legenda mai spune cã Ministrul Ion Minulescu i-a rãspuns astfel: micile Dvs. poesii m-au distrat ...

Ce ditamai cacealma ºi þinerea asta de minte, a posteritãþii! …
( Oricum ai analiza revoluþia culturalã popularã, tot lucrul braþelor rãmâne ).






Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE