FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de gheorghe Sarbu
“ Românul s-a nãscut poet “

Este adevãrat: “ Românul s-a nãscut poet “, însã, doar la indicele figurat.
Trei adevãruri mari nu-i elibereazã Spiritul din încrengãtura intestinelor:
a) calculii calotieni,
b) scabia pipotice,
c) brânca ocularã.
Atât de bine sunt îngemãnate, hai sã le zicem aceste insemne colbeºti ale niciunelui, încât, diferenþa dintre major ºi minor devine zero: ocolitã, driblatã, greblatã.
Ce sã mai rãsarã din glodul acesta rãpciugos, care aduce cu ghiveciul cãlugãresc, atât ca formã, cât ºi ca fond?
Islazul ( … ) pe care, câtu-i ziulica de mare, se temenesc gãinuºii ºi gãinuºele în faþa pãrþilor moi ale spatelui fortelor politice, care-i retribuie dupã moliciunea pulpiþelor de sub nas. De cum se lasã seara ºi pânã spre zori, conglomeratul acesta de peltici ºi peltice în ale gramaticii limbii lui Eminescu se hârjoneºte cu buricele goale, de care atârnã cercei, cu fustiþa peste vârful muntelui venus, ºi cu nãsucii lor adulmecãtori de ocazii chilipir, mult peste orice palã de vânt: din import fie, fie autohton. Nimic altceva nu conteazã …
Busuiocul sã trãiascã!
ªi dã-i cu cãdelniþa linguºelilor în sus, în jos, din faþã, din spate, cã doar sunt VIP-uri. Intr-o noapte, în goana lor fãrâmiciasã dupã nemurire, trec prin atâtea paturi de ocol firidic - a se citi show - fãrã însã a obþine orgasmul intelectual, spre totala lor indiferenþã: stupefiant, grilar.
Cum poti sã ajungi vedetã?
Îþi faci balcoanele piramidã, îþi epilezi pãrul pubian, ºi te laºi goalã în poala unui aparat de filmat de la PLAYBOY. Dacã bãiatul care mânuieºte aparatul de filmat nu mai este tânãr, oamã te-ai fãcut: sãri direct în haine de realizator emisiuni tv. Tot la fel se petrec lucrurile ºi dacã eºti bãiat; scenariul diferã.
Fundalul însã, fundalul ansamblului: naþie, cunoaºtere, deschidere, aratã aºa de pipernicit, încât pe nimeni nu mai mirã expresii de genul:
1) Mistreþul cu colþi de argint? Excelent acest poem al lui Geo Dumitrescu!
2) Criteriile astea, etc., etc., s.a.m.d., este …
3) Sa ne întoarcem înapoi …
Se poate scrie o carte cu astfel de loþiuni lingvistice.
Dar vorba unui vecin de-al meu, rrom la origine: ºtii ce îmi place la y realizator de show?
Ridic din umeri.
Vorbeºte ca noi, vine rãspunsul lui doct.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE