FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Silviu Encica
Nu stiam unde esti.
Incompletare.
Si mai lasa-ma-n pace.
Imi convine.
Absent.
Si toata lumea asta din jur.
Iti contemplez focul, umplandu-mi plamanii infrigurat.
Arzi, filtru...
Scrumiera se scutura.
Mergem la gunoi. Locul nostru.
-Pacea, intelegerea, marinimia... si popa.
Focul tau ma contempleaza tentat.
O iuda mica.
Filtru ars.
Cu toata lumea asta in jur.
Absent.
Si-mi convine.
Mai lasa-ma-n pace.
Stiam ca sunt incomplet.
Popa.
Mormoloc.
Intepaturi rasinoase.
-Liciteaza.
Fotofobic printre ei fara oprire. O banda de mers.
Jar puzderie pe bolta desfigurata.
Paria.
Parti din urechile tale-mi palpita in fiecare colt al gurii homeric.
Parti din ei. Ii împing în tufisuri. Violoncel spart. Rase fenteaza armonic elementul minor. Scursuri erectile ma-mproasca. Iuda. Care-ajunge primul? Bate pasul! Sex. Sange brun. Incandescentule, deschide-te. Te am cu beregata. Stoarce-te în tact cu iuresul. Corul Babei pronunta lacrima. Ce sarcina usoara. Cum te doresc, hau jugular. Ascetic. Gurmand. Pleznit in corzi sfichiuind pe retina ta intacta sanul ce ne-a alaptat. Iti rontai urdorile caintei. Ma pregatesc sa molfai a ras internabil in gingii... Treceti... treceti, va rog... Aici nu se-ntampla nimic pana la ultimul capitol. N-aveti nimic de vazut. Treceti.... Nu... Inca nu s-a terminat... De ce trisezi, dragoste? Vad insectele cum se tarasc intre tine si franghie. Nu-ti mai place? Nu ma mai vrei?
Poftim!
-Haaarssst-ttt...tt-t-aaa!
Ca tine, mai nou, fotofob... Trec printre ei si-i imping cu lama priponita dipalmat in mine. Palme. Foi. Cotor. Caietul lui Iuda. Sarutul starvurilor sub ferigi fluturand. Urechea ta inca mai misca...
Da-mi marul! Si el si Adam au fost onorati. Umezi de recunostinta.
Plutind...
Platind.
Nu linie, nu plafon, nu constructii, doar Iad... Atat de reconfortant.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE