FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Silviu Encica
Fenomen sau eveniment. Dragostea. Ce orgie, ce ofranda.
…
-Echilibru si seninatate, ridicate din drugi parosi. Sunt un moto.
La adapostul cizmei de cauciuc…
-Rat si Raton.
…
Doi pasi, trei miscari. Un timp. Toti placere.
…
-Sunt un capsoman si mi-as frange gatul inainte sa cer ajutor.
-Orgius. Intrus in viata ta de familie, furnizor tabu-retoric. Cartea mea de vizita.
-Feeria treaza. Sunt un oximoron rar si frizez sublimul pe toate muchiile.
-Caria mistretului Agramatitacorix, feliat in scopuri umanitare.
-Frumoasa de pica. Incantata. Acum, as vrea o oglinda.
-Sunt un record mondial. Admirati-ma.
-Tamplar, ma distrez distras de pocnitorile asa-numite focuri de artificii, emotiile-gesturi. Stupid suprem.
-Ai viata personala cand altii depind de tine. Sunt un lider.
-Sunt lichidul seminal supersonic, stiintifico-fantastic si mandru de asta. Imi plac liderii.
-Austrul. Homeopat. Abstractizez complexe. Jos palaria.
…
Duminica era o zi sfanta.
…
“Ma cunosti! Sunt doina inserarilor tale.”
Pete, pete, pete…
Alburiu, doar alburiu, alburiu…
Cuminte, cumpar scump informatii despre arta ascultarii. Satul era fara caini cand il stiam noi. Buciumul s-a uitat inauntru. Scapa tu de premeditare cum stii. Emotiile sunt gesturi.
-Dimineata trec prin tine acelasi. Cum se face ca te-aud mereu prea tarziu? Trasa-n scripeti te aflu – draga, sau insomnie. Cine sunt sa pretind? Epitet epidemic, prietenie, taci.
Est, est, est... La adapostul cizmei de cauciuc. Principiile – animatie? Aplicatiile lor fac ravagii prin aglomerati. Vin si eu! Bule maligne prisosesc din periferiile armaturii. Cateva minute-n plus. Niste mii ajung. Sa duram un stalp longeviv la termen, rereproducere si glucide arse de belciuge scapate-n strachini vechi. Pictorialele instrumentelor refacute copaci stau ferfenita sub lacate, in dormitoare. Doar ne iubim. Duminica sta plina de lumina si puturoasa ca mocirla pe care i-o agatam in carca. Te indragesc zilnic, cu sfintenie.
…
Tic! tac! in balastru, si ce imbratisare.
-Dragoste, agricultura mica. Poate nu-mi place doinirea ta. Fa un ocol, ia un zambet, nu-mi lasa indemnuri.
Un singur timp.
-Condicile jos.
Roi de bruma, tot o ceara… Dispersia in plan. Puncte, puncte, puncte… Sunt un cetatean. Poate mai putin. Misticul primeaza. Gerul sparge si cerne pe campul pledarii pentru rerecuperari. Ultimul rotocol e intotdeauna prea mult. Gestul imi vine larg… ca o duminica de lumini.
Morti sunt.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE