FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Silviu Encica
Insira-te sirag. Au trecut metri. Continua-ma. Esti motorul meu. Sunt cuvantul tau de ordine. Da-ti la masa, la sarma, porniri improvizate. Musca-mi limba. Arata-te. Atingerea ta e de mii de milimetri mai buna decat tutunul. Prea buna purtare cu gratitudine primita in solarul barbii, te succed. Militez pentru tine. Gusturile intrigate desfacandu-se - percutia cuprinzatoare a cotului umflat de varfuri. E senil, pe tine, te, cer. Pari. Carul cu fructe în asalt. Tu si gradina. Cules de caciuli. Circul. Rotila infuriata la urma impresiei de miscare intre timp. Te injug la hora penelor smulse din pasari negre incuibate afirmatiei valabile.
-Tipat!
La libera alegere. Musca pe craparea buzei se prelinge. Da-mi-te sorbit. Sa fac un pas in zgomot nepermis de fata cu strainii. Sa suferi. Musca-ti musca. Te-ndes cu pumnul conducator. Impaiat cu succes. Sarut clipocit prelung in public - sarma tunsa - ghimpi presati de afinitati. Apasa-ma cu intinderile nevazute care ma lipsesc de tine, care iti lipsesc cu mine. Iaurtul sa tasneasca pe poarta carminului. Cred in tine. Ma-ncepi. Te dezgust. Ma placi. Te vreau. Ma poti. Ajunge. Te tai. M-arunci - pe rana deschisa ne tamponam îndelung. Ipocriti. Iti simplific simturi proaspat nefolosite. Le sterg pe maneca. Te-asezi verticala. Parvii de ultim moment, indicator. Te-arunc - pe sare cu planuri mari si folii de sudat. Esti provizorie. Inapoi! stare. Pune-ti virgula. Carpaciul cere dreptul la revizie. Proiectul era furat si neachitat. Intr-un singur compus am loc - fara tine. Sa ne dam mainile. Ia-o pe stanga, cu care arunc pietre. Renunta la unghiile false. Ma intoxici.
Ce pacat. Ai ramas nepazita! - stare - de spirit, definit de sinonimie. Ce savant. Renunt la tine. Te-ntorci obsesiv. Strivesti peretii mai utili supravietuirilor. La-ncleiare te marturisesti nevazator. Spartura fiind ramasita din tine ce-mi revine, insutit, te culeg din fructimea trasa de car peste granite. Te scarpin cerebral dupa amintirea lenticularului. M-ascunzi. Suntem in apropiere. Te refuz, totusi. Colectarea... dealuri luate cu barosi imi surad bine. Abtibildurile - ce fals.
Esti gata?
Ma-nchei cu tine.
Mergi mai departe.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE