FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Silviu Encica

Cu cat adancesti cu ochi mai bine inchisi, cu atat uiti mai repede si mai durabil. N-ai decat sa versi in chiuveta constrangerile. Oscilatii la infinit, enervant de previzibile. Nu pot sa le distrug. Trebuie sa se faca dimineata, trebuie sa vina iarna. Cam asa trebuie sa si deschid ochii si sa ma-nfurii, sa dau cenzura pe-un pachet de furie iesita din garantie, lipsa control. Trebuie sa fac pauza si cand stau. Uimire pe banda stricata. Incotro s-apuci, cum sa descrii primul lucru care-ti trece prin minte? Relativ, cu siguranta. Raportez la simturi, adaug cate-un amalgam ca sa cred in ceva. Nevoia de concluzii isi ia partea din psihicul pe care bucuros l-as desfolia de pe mine. Uite ca m-am trezit punga de sifonat azi si-am baut furie pe nas si prin ceafa. Mi-am pierdut echilibrul. Sunt acelasi. Exceptiile devin basme respinse la editura. Maculatura dezmembreaza toate piesele complexe, sunt un sistem fals si tot ce omeneste pot face imi refuza satisfactia. Exista termeni prin carti pe care pana si eruditii se prefac a le-ntelege. Acolo mi-am gasit statia de alimentare. Sa ma revolt acum?... Spune “viata” si-am sa te scuip. Urla “dragoste” si cazi de unul singur in buricul-pamantului, tocmai i s-a extras nisip, are grupa buna! Acum poti sa aluneci in baltoaca, se face. Ineaca-te, degraba… Stai ma, nu te grabi. E timp. Pentru toate e timp… Mai cauta. Aha. Mai rau e cand nu stii nimic despre ce stii si ce nu decat cand te prefaci. Hai, pe cine pui vina? Da cu banul. Spui “degeaba” si “degeaba” nu-ti spune nimic. Cladeste-te, de-asta esti fiinta superioara, poti sa te pui la loc din caramizi… poti sa te faci din foi – de care vrei, alegi, lipesti. Poti spune la vreun cot de drum ca esti rau, dar habar n-ai ce-nseamna. Ai sa cauti in continuare sa te confunzi cu Frumosul, sa-ti insusesti Binele, sa preamaresti Familia, sa-ti venerezi perechea. Ce-ai face daca ti-ar fi luate toate cu chitanta? Defineste “real”.
Daca m-as face din pumnale, as zgaria ceva de valoare? Ele nu exista.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE