FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Corneliu, tu poate inca nu intelegi ca absolut toate
scandalurile de pe acest site pornesc numai si numai din cauza ta.
Te inteleg ca ai ajuns la o varsta in care vrei sa te afirmi, in loc sa joci sah, esti o fire mai razboinica, dar eu iti sugerez sa stai linistit in fata calculatorului si sa scrii, nu te mai baga in astfel de polemici fiindca stii ca de fiecare data ai fost tras de nas, si cand ai folosit drept exemplu peiorativ meseria unui membru, si cand ai pus gaz pe foc in disputele in care tu nu aveai nicio treaba, te bagai si tu fiindca oricum nu mai are cine sa te bage, nicaieri.
folosesc acest prilej pentru a blama evident si mahalagismele, chiar daca intre ironiile unui om in toata firea si izbucnirea unuei persoane ranite
de pierderea tatalui, prefer sa inteleg pe cea de
a doua persoana si sa imi fie mila de prima.
In consecinta, domnule Traian, domnule Corbu, cum si mai ales de ce cauta aceste lucruri aici in public, situatie in care exista forum si pot fi rezolvate "dupa perdea" astfel de situatii delicate, fiindca toate aceste scandaluri murdaresc site-ul mai rau decat incearca Traian Atanasiu sa o faca singur cu sticla de benzina in mana,
si mai ales lansez si eu urmatoarea intrebare,
ce intelegeti voi prin vulgar ?
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-22 12:27:39
         
 
  rad teribil, uite cum ne-am impacat (datorita mie, bineinteles!)...stii, nu am nici unul din acele talente, daca as avea un secretar, zau, bat orice record, vreodata, ever, stabilit...sunt prea imprastiata, insa nu am praz...iara o sa fiu avertizata de off topic...gata, am promis, ultimul comm.

goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-22 10:27:07
         
 
 
Adio și-un praz verde. De ce nu scrii tu un roman însăilat din comentarii, ai mult talent... logoreic, tastareic. E genul care ți se potrivește cel mai bine. E și mai comod.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 10:23:50
         
 
  uite, deja mi-e dor de polemici cu tine, insa am promis, nu mai intru peste ale tale texte,

traiasca libertatea de expresie,

goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-22 10:23:14
         
 
  si stii, tot Cioran, la 70 de ani, umbla cu mainile sub poalele unei femei, jumatate varsta lui...gata, plec la nani...

si Ciran spunea bine...astept si eu cel de-al patrulea deceniu si pe cineva care sa ma elimine, onorabil...CTA, am promis, nu mai comit comm-uri pe textele tale, o sa-ti lipsesc, treaba ta, goia

ultimul comm
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-22 10:20:46
         
 
 
Știi, Gina, și Cioran săracul a comis, la 20 de ani, un text în care declara ritos că toți cei peste 40 de ani ar trebui lichidați urgent. Nu l-a mai repetat. Tu ai cam depășit cronologic vîrsta lichidării. Uite, eu propun ca persoanele puerile, care la o vîrstă înaintată își păstrează trăsăturile infantile, să fie admise pe site, dar la grupa mică. La creșă, cu babețică și suzetă.

Știu că te-am înjurat, dar încerc s-o fac cu șarm, nu cu cuvintele pe care le foloseam cînd eram de-o șchiopă (cultural vorbind).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 10:05:11
         
 
  incerc sa atentionez editorii ca e momentul sa fie introdusa o regula de limitare a varstei...blah, blah,

goia rebela
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-22 09:11:00
         
 
  Mi-e greu să cred că un site literar poate găzdui asemnea replici. Și totuși, o doamnă a ajuns s-o spună de-a dreptul după ce a comis o grămadă de declarații amoroase celui pe care îl consideră persecutatul site-ului/...

afirma CT- Atanasiu, si Doamne, ma intreb, ce o fi insemnand amorul in capul distinsului strategist?...dar SEX?...empatie, altruism...

si acesta este (sper) ultimul comm, semnat Goia, pe text CTA
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-22 09:07:54
         
 
 
Încerc să atenționez editorii că e momentul să fie introdusă o regulă de limitare a numărului de comentarii la rînd făcute de aceeași persoană pe același text, comentarii care nu arată, oricît de patetice s-ar dori ele, decît un delir lipsit de noimă și miză literară. Iată cazul de azi noapte:

erata "sau stiu eu cum altfel..."
Postat de catre gina bultoc la data de 2006-08-22 06:16:31

Parcurge cronologic comentariile acestui autor

Text anterior Text urmator


Sunt beat fireste. Din lipsa de lovele a trebuit sa plec la 40 de grade in Constanta.
Nu mai aveam chior de bani si in ciuda caniculei vodca ma cheama la ea.

rostesti, sincer, mai...si unii, tocind "doom-ul" sub incheietura, nu vad...insa eu simt, si ma rostuiesc, in cuvinte simple...


E clar ca sunt beat. O tiganca trece pe strada. Se opreste. Cere 100 de grame de hamsii. Imi face cu ochiul. ,,Ti-am zis ca ne vom intalni''. Nu are bani sa-mi plateasca. Nici nu i-as fi luat. Seful tipa la mine. Intorc capul. Tiganca a disparut. Doamne iar am visat. Pe tejghea doar dama de cupa, imi zambeste lasciv. Ma intreb ce se intampla daca trageam jockerul. Sau daca astazi erau minus 40 de grade.

mai virtu'

zau, am meditat mult, si ma gandesc cumva, mai mult la autor, decat la scriere...cum esti, fiziologic, uman, cum oare esti?...am inteles gresit, oare, citind textele tale, ca te lupti cu un diagnostic "fatal"?...ma iarta daca insist, insa zau, vreau sa stiu...

goia, patetica, sa stiu eu cum altfel...

Postat de catre gina bultoc la data de 2006-08-22 06:07:29


virtu'

tu te lupti fiziologic cu o "sentinta"...cui ii pasa?,,,MIE...si zau, ascult muzica, si incerc sa-ti indoiesc din spaima...tot Pavel Stratan- "eu beau"...o spun intim...cine citeste comm- treaba lui...este intim, mai,

goia
Postat de catre gina bultoc la data de 2006-08-22 05:58:51


virtu' ascult pavel stratan- "foc la ghete", mai, trebuie ca te atinge...virtu' esti?...cu totte durerile tale...mai, goia
Postat de catre gina bultoc la data de 2006-08-22 05:54:00


virtu' ascult "UB 40"...red red wine...si ma gandesc ca pulpele tale, super-umflate, si-au revenit-fiziologic...mai, ca diagnosticul, este spulberat...ca esti vital, inca...goia

cine spune "patetism"- zau il injur cu toata limba mea, gena- moldoveana-
Postat de catre gina bultoc la data de 2006-08-22 05:51:12


virtu' ascult "UB 40"...si gandesc lejer...mai,
Postat de catre gina bultoc la data de 2006-08-22 05:45:41


virtu' ascult Demis Roussous, si ma gandesc uman, si scuip uman, unde naiba sunte-ti...combatanti??...

virtu', ma iarta, zau...CTA- te fereste!!

goia
Postat de catre gina bultoc la data de 2006-08-22 05:30:17


virtu', ascult Rod Steward- "when I need You"...si uit de ocean, sau altele...mai...si sunt aici, goia
Postat de catre gina bultoc la data de 2006-08-22 05:18:09


virtu', astept acum, acel "U-turn"...de care te stiu apt- responsabil- potent...(eu cred in valoarea ta de scriitor!)...daca ma voi insela, te blestem crunt...(spune!), goia

take care!!
Postat de catre gina bultoc la data de 2006-08-22 00:53:29

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 09:06:53
         
 
  nu, tocmai ca nu...textul tau este o injuratura, si nu e prima...

goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-22 08:53:51
         
 
 
Ai uitat să scuipi, să sictirești, să-njuri. În numele tatălui, al fiilor și al... (adaugă tu că te pricepi) lipsei de duh.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 08:52:02
         
 
  CT_Atanasiu, orice ai scrie, este inegalabil, cu afirmatia ta, referitoare la durerea mea de a-mi pierde tatal imatur...scrie mii de pagini, texte, titluri...am spus ferm si justificat...nu o sa te iert, si nu, oamenii, nu toti, trag zdravan la masea...te agati de aceleasi afirmatii...cand gresesti, intentionat, afirmi, naiv, of, vai, scuze...insa, nu de data asta nu te iert...m-ai jignit teribil, intentionat si incisiv...textul de fata, este o culise, asa cum strategic si educat, stii sa creezi...daca consideri vulgaritate, uita-te peste propriile texte...o sa vezi spuma...

ar fi timpul, matur si constient, sa incepi sa publici ale tale texte, fara sa mai vanezi necazurile altora...

este ultima data cand ma mai aplec peste ale tale texte,

si cumva, te intreb: ce stii tu oare despre viata altora?!...despre chiar VIATA lor??

goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-22 08:46:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE