FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Horia Ivascan
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Raspunsuri de la acelasi Horia … intarziatu’ :)

Elia, m-am referit la laude nu la vot, cu votatu e mai complicat, am constatat cu totii ca in ultimii ani ca un vot acordat e “ai grija ce-ti doresti s-ar putea sa (nu) se implineasca”; ma refer la politichie bineinteles :)
Aurel, mersic de aprecieri … ca pățâtu’ nu-i nimeni :)
Norica, excelente replici, multumesc pt. ele si pentru aprecieri; inca ceva, nici la câine nu-I place lanțu’ :)
Corneliu, sistemele cele mai bine organizate sunt si cele mai vulnerabile la agentii destabilizatori; probabil e si asta o lege a universului, ori lui Doamne-Doamne nu-I place perfectiunea, ori tocmai acesti agenti stabilesc acel echilibru’ viabil, chestie de Yin si Yang; mersic de trecere.
Vali, primu’ nost sef (hai sa o recunoastem :) la cei inverigati e partenera de viata; mersic de trecere.
Andrei G, sa inteleg ca si umorul poate fi masurat precum nivelul izotopilor de carbon 13 ?! :) Multumesc de vizita.
Andrei P, consider ca umorul de buna calitate (nu-I cazu’ meu :) e acel tip de umor care te pune fie sa reflectezi fie (cazul lui Caragiale) scoate in evidenta anumite “metehne” ale societatii in care traim; mersic de trecere;
Maria, multumesc de trecere si de aprecieri; tu sti ca am ce am cu frazale scurte dar concise (cel putin in aceptiunea mea :), deh asa suntem noi ardelenii n-I lene sa scriem mult :)))
Elena, au fost stele cazatoare si vineri si sambata noaptea, iti spun eu, am fost la pescuit pe 3 zile si am dormit (vb. vine) sub cerul … instelat; ma bucur ca si altii s-au bucurat de spectacoolul fain de tot; Multumesc de aprecieri.


~Tuturor, Numai bine!~
 
Postat de catre Horia Ivascan la data de 2006-08-14 10:28:59
         
 
  Horia, nu pot să îți dau steluțe, pentru că au căzut noaptea trecută... Primește felicitările și admirația mea, cu drag, Ingada.  
Postat de catre Elena Munteanu la data de 2006-08-13 12:10:04
         
 
  EXPLICAȚII

"Când îți place în mod deosebit un text, vei fi dezamăgit(ă) de poza autorului."

Nu se poate și frumoasă și devreme-acasă.

"Cererile de nivel cresc invers proporțional cu valoarea solicitantului."

Când ești aproape de nivelul incompetenței, ții morțiș să îl atingi.

"Când superi un editor, în următoarele săptămani vei suferii de o totală lipsă de inspirație"

Editorii au Dumnezeul lor. Același Dumnezeu cu al muzelor.

"Când cineva te laudă, următorul lui text va fi foarte reușit."

Relația cauză-efect e inversă. Când cineva e inspirat, devine generos.

"Când un cenzor este activ și dai clic pe "trimite textul", probabilitatea de a avea o greșeală în text este de 100%."

Probabilitatea este totdeauna 100 %. Nobody's perfect. Doar că unele greșeli sunt mai vizibile decât altele.


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-12 12:35:13
         
 
  Când vrei să intri pe net, nu te lasă alții.

Horia, mi-au plăcut murphysmele tale. Multă dreptate ai!
Voi reveni!
Cu drag, Maria
 
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2006-08-12 09:46:40
         
 
  Ai votul meu!!!

Am ras, dar am si inteles multe...

cu drag

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-08-11 21:46:43
         
 
  Bune, toate.
Umor la puterea 13.
Cu drag,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2006-08-11 18:12:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Horia draga, adevar graiesti ! cu exceptia
"Când ai timp să intri pe site ori nu-ți merge netul ori te cheamă șeful". Eu nu am sef, dar am nevasta !
Ai si de la mine un vot.
Cu bine, valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-08-11 16:29:58
         
 
 
Legile lui Murphy dovedesc, dacă mai era nevoie, că omul este sfînt prin dezordinea pe care o creează spontan în sistemele cele mai bine organizate. Ele au dovedit și că hazul de necaz nu-i tipic românesc.

Ai scris un text de excepție (pe următorul îl voi scrie eu, fii sigur! - după cei trei de mai jos).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-11 16:26:44
         
 
  Elia, când îl postezi ? Vreau să te laud, să intru și eu în lanț.:)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-11 10:24:51
         
 
  Simpatică ideea de a murphyza site-urile literare.Îmi place ironia bine conturată. Cu murphysmul al cincilea am pățit-o și eu. M-am învățat minte! dacă trebuie să plec undeva și n- am terminat comerntariul îl salvez în Edit, cu Copy. Sau în scriu întâi în Word. Felicitări!  
Postat de catre Aurel Ganea la data de 2006-08-11 10:20:46
         
 
  Un vot pentru adevarul plin de umor al randurilor tale.:) Te-am laudat - sper ca viitorul meu text va fi unul foarte reusit.:)

 
Postat de catre elia david la data de 2006-08-11 09:14:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE