FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Daniela Luca
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Da, Carmencita, versuri profetice, mai ales că ele au fost scrise pe 28 februarie, iar abia acum au cumva legătură cu ceea ce se întâmplă de vreo sătămână încoa. Da, da, promit că nu mă mai las mâncată sau rispită de tot soiul și alte soiuri. :)  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 22:42:20
         
 
  "oamenii vin toți de-a valma trec prin umbrele tale
îți rod diminețile"
versuri profetice...as spune eu...
un poem de retinut!

p.s.nu te risipi, draga mea, ( Ela intelege:))mai bine scrie poeme, o faci atat de frumos...
c.
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-07-15 19:14:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Goia, mulțumesc pentru reverberația sensibilă, ai trecut prin afecte și ai ieșit cu senin.

Atila, nu am niciun bitter feeling față de Ecsi, am dorit să nu se mai posteze aici comentarii care nu au legătură cu acest text și aceste comentarii, iar acest apel îl fac pentru toți. Motivele sunt evidente, iar intenția mea este bună. Tu știi asta. Vrewau să las totul vizibil - tot ce a rămas aici acum - pentru ca cei care vor intra pe această pagină să fie informați despre rugămintea mea.

Da, nici poezia nu e o joacă, decât cel mult în sensul tibetan al termenului. Și nici viața mea sau a altuia. Decât în spiritul hindus, cel mult, sau șamanic.

Dar despre asta tac.

Mă iartă, sunt extrem de supărtată din cauza întâmplărilor pe care le-am regăsit astăzi pe site.

Îmi va trece, voi ierta, însă cred că uneori e bine să precizez limitele mele, fiindcă nu sunt ca mama din desenul animat "Incredibilii", nu sunt "mama-elastică".



 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 18:50:24
         
 
  Daniela bucuros sa te regasec printre noi truditorii... revolta... si puterea de a spune
ce nu ne place ori ce ne place este vitala... bucuria de a crede macar ca nimeni nu ne opreste in a ne exprima ...am crezut ca nu ai nerv... si iata ca m-am inselat... trebuie sa credem in fiecare... nimeni nu poate purta biciul in fapt
fiecare incearca iubirea...
...

Eu cred ca fiecare isi asuma responsabilitatea
spuselor... ma bucur ca Ecsintescu a relevat
ca poezia nu este o joaca si-l apreciez..

Ma bucur atunci cand fiecare isi asuma si isi rosteste gandurile... vulgare.. triste... indoielnice... dureroase...fiecare isi poarta amprenta si-si duce crucea...poate sunt
ca dulceag insa asa cred ca ma va pricepe fiecare...

Ti-am mai spus si repet esti o poeta...purtand
cu grija cuvintele... le dai viata...uneori
atat le iubesti incat devin fierbinti... uneori
mu le dai voie sa explodeze... sa te poarte ele
pe tine...au si ele pustiul lor frumos si roditor... Atila... cu tot sufletul

PS...greselile mi le asum!
 
Postat de catre Atila Racz la data de 2006-07-15 18:43:05
         
 
  daca tot stergi...sterge tot...pls  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 18:29:59
         
 
  Ecsi, înțelege-mă bine: fie tu acum, fie altcineva altădată să NU MAI POARTE DISPUTE pe textele mele sau pe textele altor autori neimplicați în acea dispută.

Iartă-mi majusculele, dar mi-a ajuns și mie. Nu am procedat niciodată urât cu nimeni pe acest site sau altul. Și deja limitele care se depășesc chiar sunt intolerabile.

Am primit scuzele.
Acum am de ascultat o emisiune la radio, f f importantă.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 18:18:36
         
 
  ok
,,NU MAI PURTA NICIUN RĂZBOI ÎN NUMELE MEU SAU PE VREUN TEXT AL MEU SAU AL ALTUI AUTOR.''
seman a cruciat?
NU MAI POSTA NICIUN COMENTARIU ADRESAT ALTUI AUTOR PE UN TEXT AL MEU SAU AL ALTUI AUTOR.
mi-am cerut scuze si o fac inca din nou
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 18:07:54
         
 
  Ecsintescu Virtual:
EU AM INVALIDAT COEMNTARIUL TĂU PT CORNELIU ATANASIU. EU AM INVALIDAT TEXTUL "OFF-TOPIC" AL LUI CORNELIU ATANASIU ȘI AM JUSTIFICAT DE CE ȘI ACOLO, ȘI ÎN TEXTUL EDITORIAL.

NU MAI PURTA NICIUN RĂZBOI ÎN NUMELE MEU SAU PE VREUN TEXT AL MEU SAU AL ALTUI AUTOR.
NU MAI POSTA NICIUN COMENTARIU ADRESAT ALTUI AUTOR PE UN TEXT AL MEU SAU AL ALTUI AUTOR.

AVEȚI FORUM. AVEȚI POSIBILITATEA SĂ CONVERSAȚI ÎN PRIVAT.

SPAȚIUL PENTRU COMENTARII PE ACEST NU ESTE PT DISPUTE ÎNTRE TINE ȘI ALTE PERSOANE.
DE AJUNS CĂ SUNT JIGNITĂ DE CORNELIU ATANASIU DIN CAUZA DISPUTEI TALE CU EL.

VĂ ROG DOAR MINUMUL DE RESPECT. TUTUROR.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 18:03:00
         
 
  ela, o stare ciudata mi-a oferit poemul, un fel de plecare fara destinatie...indoielnice trairi, indoielnice chemari...culorile poemului, pulsand intre memorii trecute si memorii "ne-trecute"...


vino așa ca de obicei cu toți oamenii vei auzi
cum ei pleacă din mine
și nu se mai întorc
decât cu amprente lăsate de ceilalți


consideratii, goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-07-15 18:00:50
         
 
  Da, Costin, nu e vorba de stele sau nu. E vorba de acțiuni nejustificate și de neasumarea unor fapte.
Aici, de această dată, a fost un incident.
Dacă nu întrebam, nu spunea nimeni nimic.

Pe mine principialitatea încălcată mă deranjează.
În rest, cu stele sau fără stele, o poezie este poezie dacă este poezie. Nu dacă are stele, premii, aplauze și media în jurul ei.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 17:44:24
         
 
  incalci regulamentul maestre....si nu mov.....
de ce juxtapui iambic .....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 17:41:30
         
 
  Ela, cred că și cei cu 100 pot oferi aceste nestemate steluțe virtuale. Încep să cred că cine le-a inventat a avut ceva contra culturii...
Stele auzi...
 
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2006-07-15 17:39:50
         
 
  HACHERII cand zic  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 17:36:19
         
 
  Ionuț, bun, e ok, a fost involuntar. Și mulțumesc pentru reacția promptă șia sumarae faptelor.

TOTUȘI:

cum se face că un autor cu nivelul 100 poate evidenția cu stele un text? parcă regulamentul prevede că numai de la nivel 200 în sus este posibil

Domnule Corbu, e eroare tehnică sau s-a facilitata această opțiune pt autori cu nivel 100?

Daniela
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 17:34:27
         
 
  hachere,


cred ca D-ra Ela nu se supara. Sper adica.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 17:25:50
         
 
  Da, vina mea a fost, umblam sa instelez acest text nestiind ca avand nivel 100 nu pot, si am apasat aparent aiurea fiind prima oara cand am deschis pagina administrare nu stiam cum functioneaza si nu stiu ce am facut pe acolo de am anulat stelele, :(, am incercat acum de curiozitate si vad ca au aparut, cu toate ca am nivel 100.
Eu imi cer scuze pentru neintelegeri provocate si pentru faptul ca-s mai batut in cap, cu precizarea ca am cautat un sfert de ora sa vad cum se voteaza:)
deci, ce sa-mi cereti,
:(
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-07-15 17:22:06
         
 
  maestre...vezi daca cersesti fir-ar de nivel nu stii ce sa faci cu el...
scuze d-ra Ela de acest off topic dar azi pana si vodca mea de zi cu zi s-a enervat....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 17:19:06
         
 
  Daniela, cautam eu prin administrare sa dau o stea si mi-am bagat nasul pe unde nu trebuie, acum eu stiu ca am nivel 100 si nu pot da/lua stele ma gandesc totusi poate de la mine e poate mi`a marit cineva nivelul si eu nu stiu chiar sunt debusolat
sper sa nu fi facut vreo prostie :(
ne va lamuri domnul Cristescu, daca-s eu de vina scuzescuzescuze :)
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-07-15 17:06:14
         
 
  ATENTIONARE
1. Mulțumesc celui care a înstelat acest text inițial, regret că nu a lăsat comentariu. Știu că s-a mai procedat așa, cu înstelări neargumentate (1, 2, 3 stele). De multe ori am reiterat rugămintea să se lase un minim comentariu.
2. Mulțumesc Petre fiindcă ai apreciat acest poem și ai considerat că merită evidențierea lui de cel care a evidențiat.
3. Mulțumesc Ecsi și ție fiindcă poți suporta și soarele imens și eclipsa.

4. Consider de această dată eu un abuz ca celălalt editor care a anulat evidențierea să nu lase un comentariu cu referință la anularea acestei evidențieri.

Deja sunt multe acțiuni editoriale care nu sunt de admis aici.

Indiferent cine a procedat în asemenea mod a realizat o injustiție.

Și nu acuz, ci pur și simplu îmi afirm dezamăgirea față de calitatea umană a celor ce nu își asumă acțiunile.

În ce mă privește, NICIODATĂ nu am trecut pe pagina unui autor fără a lăsa un cuvânt atunci când am evidențiat un text sau invalidat (ceea ce nu a fost cazul decât foarte rar) un comentariu.

Se pare că nu am parte de reciprocitate. Cel puțin nu în această situație.

Mă întreb de ce editorul care a anulat evidențierea nu a spus niciun cuvânt. De asemenea mă întreb de ce nu a făcut asta și pe paginile altor autori care au primit evidențieri/voturi anonime, fără comentarii.

Nu voi posta un text separat pentru acest fenomen, doar îl constat.
Și în continuare îmi voi păstra corectitudinea față de orice autor și/sau editor, indiferent de situație. Și indiferent că uneori cu mine se acționează incorect.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 16:57:22
         
 
  acest poem superb candva era instelat
acum eu cred ca stelele s-au topit
pentru ca editorii
lucreaza la un soare
imens imens
pe care sa-l aseze aici..
cu riscul asumat si amprentat
ca eclipsa va veni curand
pentru ca poezia asta e mai soare decat soarele fie dansul si al strabunului ra
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 16:23:36
         
 
  Fantastic text! NU eu am acordat stelele, o spun din capul locului, insa il felicit pe cel care a facut asta!!!

Textul chiar merita...

imi plac ideile, imi place transpunerea lor in imagini si versuri... imi place tot, ce mai...

ca sa aleg totusi un vers, ma opresc asupra:

"în seara asta te invit la un preludiu" - mi se pare pur si simplu fantastica ideea... preludiu = mister, frustrare si speranta in acelasi timp... o anticipare a placerii...


felicitari Daniela!!!

cu drag

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-07-14 22:45:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE