FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Am lipsit
Text postat de Emanuel Cristescu
Am lipsit de pe site. Am lipsit mult. Cred că peste un an. Fără să-mi arog vreun merit, constat că această lipsă s-a simțit. Însă, cu plăcută surprindere, observ că, deși eu nu am mai fost prezent, cu toată întâmplarea tragică generată de trecerea în altă lume a prietenului nostru Radu, care era o prezență activă și permanentă aici, cu toată neprietenia unora și cu toată dorința altora ca spațiul bleu să dispară, iată, parafrazând o reclamă, Europeea rezistă.

Mă bucură prezența, în condiții atât de vitrege (va fi răsărind odată Soarele și pe autostrada Europeea!) a câtorva autori și, în special a textelor valoroase ale acestora. Ceea ce nu este puțin lucru.

Vă mulțumesc acelora cărora ”Lavra bleu” nu le este indiferentă și care găsesc aici o motivație de a-și prezenta creațiile. Și fac invitația și altora de a ni se alătura atât cei care au mai publicat aici cât și alții nou-veniți.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  La mulți ani, cu sănătate și voie bună, domnule profesor!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2020-12-31 10:37:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE