FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pe surse,
Text postat de Emanuel Cristescu
Informații demne de încredere au scăpat din zona secretelor guvernamentale și, iată, suntem în faza în care le putem prezenta opiniei publice:

1.S-a dovedit clar că Pământul este plat. Teoria cu privire la faptul că Pământul ar fi rotund, în sfârșit, a fost invalidată. Cercetări interdisciplinare serioase au demonstrat că dacă Pământul ar fi rotund, coroborat cu faptul, demonstrat de Einstein, cum că spațiul este curb, ar duce la rostogolirea Pământului în acest spațiu astfel încât, tot ce se află pe suprafața sa ar fi strivit. Numai faptul că este plat permite ca Pământul să stea la locul lui, lipit de spațiu. Iar timpul curge peste el.

2.Curentul electric produce mutații la nivelul ARN. Trebuie să treacă mai multe generații, efectul fiind cumulativ, pentru ca mutațiile să se manifeste. Astfel au fost observate persoane cărora le-au cresc minimum două urechi. Ba, chiar, și câte o protuberanță majoră. Sub formă de cap, membre inferioare sau superioare. Astfel, pentru a feri omul de aceste manifestări apocaliptice, a fost înființat un ONG care are ca obiectiv lupta împotriva electricității de orice fel pentru a apăra ființa umană de mutațiile pe care electricitate le produce, în timp, la nivelul genomului uman.

3.Se confirmă ideea potrivit căreia vaccinul anti Covid, generează structuri imprevizibile în organismul uman. Acest fapt a fost demonstrat în cadrul unui laborator. Astfel o persoană care a fost vaccinată s-a trezit că în corpul său a început să se dezvolte un elefant. Problema cea mai deranjantă fiind aceea că trompa se agăța de artere la fiecare ciclu de trecere a acestuia prin inimă. În acest context, a fost abrogată legea care interzicea vânătoarea de elefanți pentru colții lor de fildeș.

4.Propaganda antiștiințifică a cenzurat și interzis acest text. Publicarea lui a fost posibilă numai datorită eforturilor unor persoane dedicate adevărului. Acestea provin din Alfa Centauri și au fost implementate în structura unor membri europeici. Care, în aparență, par a fi ființe obișnuite, intacte. Dar, în realitate, ele au fost microcipate cu miliarde de microcipuri. Și, în realitate, sunt cipomi!

5.Sunteți liberi să decideți dar noi vă sfătuim să fiți prudenți. Extrem de prudenți. Și să aderați la Mișcarea ”Un Drob de Sare pentru Fiecare”!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE