FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Târziul devenit prea târziu
Text postat de Emanuel Cristescu
Odihnească-se în pace prietenul nostru Radu Ștefănescu!

Scriu și mi se pare ireal ce scriu.

Luat cu altele, am neglijat Europeea.(Un proiect, poate o nouă utopie, mi-a răpit foarte mult timp) Și nu am mai intrat cam de mult timp pe site. Dar știam că este acolo. Și că merge și fără mine. Și știam că sunt prieteni pe care, chiar dacă nu-i vezi și nu-i auzi cu lunile sau anii, când îi suni sau reîntâlnești , reiei, firesc, legătura ca și cum de ieri nu te-ai mai fi văzut. Fără întrebări, fără reproșuri fără justificări fără explicații. O astfel de relație aveam cu Radu. Da, nu mă mai văzusem de mult cu el, nu ne mai intersectasem ideatic de la textul lui ”Țepeneag”. Și totuși, din când în când îmi venea în minte. Chiar săptămâna trecută, terminasem ceva și mă gândeam că poate văzuse textul. Îmi spusese odată că mă urmărește. Atât a fost. Un gând o fulgerare. Nu l-am sunat. Nu m-a sunat. Și timpul și-a depus sârguincios secundele. Și el s-a dus. Îmi vine să-l întreb așa cum mă adresam familiar și ușor glumeț: ”Excelență, de ce nu ai dat nu semn? De ce nu ai spus nimic de suferința ta?” Poate s-ar fi putut face ceva. Din păcate târziul a devenit prea târziu.

Pe mine m-a sunat soția unui prieten de-al său. Pur și simplu parcă a tras cu un obuz în auzul meu. Am intrat pe Europeea și da, am văzut că era adevărat! Trist, foarte trist dar adevărat. Ce mai putem face? Să-i păstrăm o amintire frumoasă și, poate, grupul acela europeic, poate romantic, visător care ani buni și-a încrucișat ideile pe spațiul bleu, să reia saga literară. Fiecare, de unde a lăsat-o.

Vă aștept și vă iubesc pe toți.

PS. Apel către ceilalți care au comentat: cum și de unde ați aflat? Și unde a fost înmormântat? Eu, parcă, am înțeles că la Cimitirul Ghencea 2. Oi fi înțeles bine? A fost cineva la înmormântarea lui?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Eu am citit pe FB o poezie scrisa de un poet, prieten cu el. Nu puteam crede ca era vorba de "RS al nostru". La intrebarile comentatorilor pe FB, care nici ei nu credeau ca era vb de Radu Stefanescu, autorul poeziei a precizat ca da, el este si apoi Dan Norea a adaugat un comentariu in care a mentionat sonetele lui RS pe Europeea. Si atunci a cazut cortina de plumb peste sufletul meu: da, el era, Radu al nostru. Foarte, foarte trist...  
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2020-06-13 01:58:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE