FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Ioan Peia spre corectură
Text postat de Emanuel Cristescu
(Părea c-ar fi spus godacul, guițând în c... gol,
Că-i alergic la lactoză, însă nu și la sterol!)

Căci, vai nouă, se-aburcară-n droșca, botezată: UE,
Cozi de toporișcă loco, doritoare să ia m.....,

Carne manufacturată din bureți și gogoloaze,
Că, după o vreme, frate, numai câlți ies din g.....,

Ori, de nu le este, poate, de ajuns nici astă treabă,
Să stea-n fund, pe-un strat de tufe, și s-o ia, intens, la l.....,

Că, pe rând și câte unul, ca la casa de cultură,
Și cu rima mea erecetă, iacă-i f.. pe toți în gură!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  apropos de atitudini paternale: sub ultimul meu text satiric apar 6 comentarii, pe pagina principală sunt contabilizate 8, rezultă că 2 sunt invalidate și presupun că-i aparțin giurgiuveanului!ar fi instructiv să fie vizibile înainte de invalidare, un plus pt transparența prințipurilor democratice clamate de distinsuldomn Corbu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-14 20:44:41
         
 
  :)))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-14 17:33:59
         
 
  Acuma te-ai prins, gabore, ca ai pariat pe un cal mort? Unde mai pui ca nici nu e cal, ci catar. :)  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-14 17:28:19
         
 
  @Emanuel Cristescu: si inca ceva. peia a inceput iar cu injuraturile.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-14 12:58:03
         
 
  @Emanuel Cristescu: e vorba de 73.800 de Share-uri, nu de Like-uri. Deocamdata nu exista nici un soft care sa distribuie poezii pe paginile celor care nu doresc asta. Si chiar daca ar fi, acestia ar sterge ce nu le convine.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-14 12:53:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nu, domnule Corbu, n-aș vrea să se contamineze lavra de efeminările dictatoriale, restcrictive, de prin alte părți...fie să rămînă un spațiu binecuvîntat în care orice postator să se producă cum vrea mușchiul său, mai în căruță, mai per pedes ecoliterarum, ori cu rușinea la vedere!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-14 12:51:45
         
 
  Trebuie să plec. Pe mai târziu!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-14 12:45:52
         
 
  Domnule Recheșan, experimentul a avut loc. Peste doi ani, distinsul domn a lipsit de pe site! Ba chiar acum, vreo săptămână! Și? Întotdeauna s-au format noi asociații conflictuale. Nu poate fi un singur om cauza relelor europeice. Bănuiesc faptul că și formatul excesiv democratic să favorizeze așa ceva. Dar prefer o revistă vie uneia efeminate ori aflate sub dictatura cuiva.

Spuneați că aveți niște referențiale care se ridică în sfera ideilor pure. Nu ne dați link-urile?

Mulțumim.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-14 12:40:55
         
 
  unde-i comisaru Gogoman, să juiseze că am pus cratima auirea?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-14 12:16:50
         
 
  Radu, sincer, mi-e mi se rupe la bască de sudalmele lui Peia...mai degrabă mi-e că de la atîtea fandări, excelenței sale i se va rupe turul pantalonilor lăsîndu-l cu paternitatea nudă, în văzul publicului!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-14 12:15:26
         
 
  domnnnnnnule Cristescu,

paternalism înseamnă să-i oferiți amicului dvs. mură-n gură pasajele unde să schimbe.

cinic s-o faceți ÎN PUBLIC, rimele lipsă fiind evidente, iar efectul, scontat.

paternalism înseamnă să-i contabilizați și comentariile în vederea atingerii pragului de 12000 semne.

cinic e să-l îndemnați, mai mult sau mai puțin explicit, să scrie cât mai multe, pentru a-și putea redobândi nivelul cât mai repede.


în rest, ați fandat acceptabil.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-14 12:13:03
         
 
  cine e KWJ, decodați, vă rog!
Ca să putem proba viabilitatea celor clamate de dvoastră, faceți un test, un benign exercițiu de imagine: banați-l pe bardu scatologic giurgiuvean o lună și eu mă angajez să invit, atunci cînd măcar prima pagină bleu va fi curată, fără bălăcăreli și trimiteri inutile la persoane sau fapte prezumtiv scandaloase, să invit aici cîțiva din prietenii care scriu și au o brumă de talent literar!Vă băgați sau rămînem la stadiul de intenții și principii?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-14 12:02:02
         
 
  Am înțeles. Stilul KWJ. Exemplul recitiți Bugetul!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-14 11:56:41
         
 
  nota malum: recitiți ultimele opere peiene!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-14 11:46:24
         
 
  Nota bene: Domnii Recheșan și Ștefănescu au nivele de postare directă. Domnul Peia nu are. Și nu știu dacă a postst, ecoliterar, 12.000 de seemne pentru a-și redobândi nivelul mai repede!


domnule-Cristescu-1

domule-Cristescu-2
how do you upload pictures

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-14 11:12:51
         
 
  domnule Cristescu-Corbu, sunteți extrem de superficial exprimîndu-vă aceste opinii. Nu știți despre ce saituri vorbesc dar, dacă le-ați vizita ați înțelege că sunt comunități deschise în care prevalează valoarea textelor postate și nu "afinitățile" politice, simpatiile și bălăcăreala în grup.Valori democratice? Să fim serioși, principiile pe care le clamați, regulamentul permisiv și lax, apetența dvoastră pt raiting cu orice preț, îi permit lui Peia să posteze obscenități(în pofida lozincilor dvoastră așazis democratice și ecoliterare pe care le afișați)și să insulte fățiș și repetat pe toți cei care-i stau în gît, din simplu motiv că nu-i împărtășesc convingerile patriotarde, extremiste și șovine!Dacă ar fi să judecăm doar injuriile cu conotații rasiste: "țîgane, cioară, garoi" Consiliul național pt combaterea discriminării l-ar amenda pe inestimabilul literat giugiuvean cu sume stubstanțiale, iar europeea ar primi un avertisment sever!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-14 08:52:58
         
 
  Europeea permite, crede, europeea face, drege, nu putem să nu recunoaștem că, etc.
Nu mai vorbiți în numele meu, domnule Cristescu. Doar uneori opiniile noastre coincid. De exemplu, în cazul dezbătut mai jos, opinia mea este că Ioan Peia are, în ultima vreme, manifestări evidente de tip fascist (xenofobie, rasism, incitare la violență, etc). Sigur, Peia nu trebuie exclus, dar nici încurajat (din rațiuni ideologice) prin texte de-un paternalism jenant, precum ghidul de rime pe care l-ați produs. Mai lipsea să-i faceți distinsului copilaș un desen cu rățuște ecoliterare, pe care să-l coloreze în timpul liber, pe oliță.
Desigur, Europeea, ca spațiu deschis (în mod neașteptat de generos, recunosc) vă aparține în totalitate, dar când vă exprimați opiniile (inclusiv verdictele) ar trebui s-o faceți la singular: eu cred, eu fac, eu dreg, în fine, eu, fiindcă e tarlaua mea, am hotărât.
Bref, trebuie să alegeți: ori vorbiți la pluralul majestății (Noi, Emanuel Întâiul, credem, facem, dregem) ori, asumat, în numele prostimii (noi, europeicii, toți cei văzuți și nevăzuți, de la vlădică la opincă, ne exprimăm cu entuziasm adeziunea la ideea cutare).
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-14 08:42:22
         
 
  ””saloane” cu regim închis.” - mai apropiat de ce am dorit să spun ar fi sintagma ””saloane” cu circuit închis.”  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-14 04:32:48
         
 
  Domnilor, ce tot se invoc㠔73.880” și așa mai departe? Care este de fapt subiectul? Fondul problemei?

Lumea like-urilor, cum am demonstrat, acum niște ani, este o lume artificială, înșelătoare. Cu un computer și cu un soft se pot genera atâtea like-uri câte vrea cineva.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-14 04:20:14
         
 
  ”unele nu l-ar accepta pe bardu din Malu nici să le spele podelele”

Și ce valoare democratică și etică au? Ori sunt niște rezervații de sere. În care adularea, autoadularea, encomiastica reciprocă și yesmenismul bobian sun valori kantiene proprii!

Așa, domnule Recheșan, se naște extremismul. Așa se naec reacțiile de respingere. Iar scormonitul prin jarul istoriei, din păcate, riscă să se soldeze cu vâlvătăi.

”Bardul de la Malu” are păcatul fundamental, raportat la Europeea și nu numai, că nu-și strunește pornirile lingvistice nonecoliterare. Și, tot din păcate, pierde în multe situații din această cauză. Dar, dacă depășim (Europeea nu va face NICIODATĂ compromisul de a depăși astfel de derapaje noneco!) aceste aspecte, de formă a scriiturii, oricât de adversari i-am fi, nu putem să nu recunoaștem că, pe fond, în multe chestiuni are dreptate. Spusele sale fiind, oarecum mâșkiniene în raport cu ”valorile societății” noastre de astăzi.

Europeea, domnule Recheșan, permite libera exprimare a oricui. Fără nicio prejudecată și fără nicio teamă ori înregimentare. Aceasta înseamnă valori naturale, verificate și ”măsurate” în spațiu real. Nu în spațiul aseptic al unor ”saloane” cu regim închis.

PS. Mi-aș dori, ca distinsul domn Peia, să înțeleagă prevalența ideilor în raport cu forma și să nu se mai vulnerabilizeze din cauza formei.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-14 04:06:51
         
 
  73.880 era numarul de Share-uri cand m-am uitat azi. Cand o sa cresti mai mare am sa iti dau si linkul.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-14 02:12:04
         
 
  bravo(,) teteo!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-13 23:55:55
         
 
  bravo teteo! uite, de asta îmi place mie de tine, că te duce capul! bine, exclusiv în direcție greșită, dar nu ne mai luăm din atâta lucru!
:)
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-13 23:55:22
         
 
  Adriane, știi cum se ține un fraier în suspans?

Lasă că îți spun săptămâna viitoare!

:) :) :)

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 23:34:16
         
 
  moș minciună! faci praf!

crezi că n-am altceva mai bun de făcut decât să îmi pierd vremea cu un mitoman rizibil? care mai e și agramat pe deasupra?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-13 23:21:19
         
 
  Bă sculariule, dacă ai atâtea distribuirile la rahaturile tale lirice, înseamnă că te-ai auto/distribuit cu propria-ți mânuță creatoare!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 23:14:42
         
 
  ”Ăia adevărați”! Păi voi ce sunteți, mă alde haștag? Dosuri de căciulă?  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 23:12:34
         
 
  să nu exagerăm, maestre, ăștia nu-s în stare să transforme nimic, n-au anvergură. las că-i bine, nu erau ei, veneau ăia adevărați, nici musca nu mai bâzâia pe-aici.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-13 22:07:34

”Ăștia” care, mă dășteptule? Ai impresia că te dau neuronii afar din casă? Că tu și ciurda, sunteți genii cu panaș?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 23:10:48
         
 
  Roboțel, tu trebuie să îmi demonstrezi mie că poemul meu nu are 78.000-79.000 de distribuiri, nu eu ție. Asta apropo de IQ. :)

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 23:08:57
         
 
  Ce dracu link să dea? L-am fi găsit pe net, dând căutare simplă. Mănâncă, taman ca-ntotdeauna, gogoșele cu magiun de prune.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 23:08:19
         
 
  Sculariule, dacă erau măcar 69. Dă mii. Mai înțelegeam ceva. Ce-ți place să te umfli cu pompița-n bojoci, lăudăros de doi sfanți!
Și mai schimbă, dreacu, placa, fincăci a făcut șanț la bilă: ți se oftică ție-n cap ăia doi neuroni ș-un sfert, moșteniți de la băieți!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 23:05:32
         
 
  nu mă oftic, praleo, de ce m-aș oftica? doar că vreau să te dovedesc de minciunel! atâta tot!

și așa vei rămâne, că dai ori nu dai linkul...

dacă îl dai, se sparge balonul minciunii instant. dacă nu îl dai, e cam același lucru, lumea va înțelege că îți e frică de faptul că te vei face de râs, prins cu minciuna fiind...

șingur te-ai băgat în menghina asta, înțelegi de ce spun că ești deficitar la aichiu?
:)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-13 23:03:22
         
 
  Ăsta, Sculă din americi, parcă-i un pekinez, abandonat de un kinez, care vagabondează pe ștrase și latră la stâlpii de telegraf!
Nu să iezistă prostii mai joase dăăăcât ăle debitate de către transfugul canin.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 23:01:30
         
 
  Roboțel, aici iar ai dat chix. Nu tot vestul îl are.

Cât despre numărul de distribuiri la poemul meu satiric, acesta e de apoape șaptejnoo dă mii. Te ofici ca peia?
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 22:58:02
         
 
  comisarii trec (mai în marș, mai prin șanț)însă europeea rămîne, oricît s-a strofoca ei s-o trasforme într-o oficină pesedistă!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-13 21:54:21

Dar o să stăm bravi, pe metereze, noi, haștagii, să rămuie a noastră pentru vecie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 22:56:58
         
 
  tocmai asta voiam să arăt eu, cum că o vei da cotită, folosindu-te, în mod ieftin, de sistemul de scriere vestic, popârstoceo! dar, la ichiuul tău, e mai greu cu înțelesul...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-13 22:52:36
         
 
  Roboțel, ai dreptate. Pentru americani sunt aproximativ 79,000 (șaptejnoo dă mii). :)

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 22:43:48
         
 
  adrian mihai = roboțelul lui peia.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 22:40:18
         
 
  poate 79,000, popârstoceo! link văd că nu ai curaj să pui... nici nu ai cum s-o faci, pentru că de tai în fapt ca minciunel!
:))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-13 22:38:36
         
 
  ciocu mic, lacheule, singura greșeală majoră pe care o fac constant e că-mi pierd vremea cu tine...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-13 22:23:02
         
 
  Aproape 79.000, pătrunjelu' tatii! :)

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 22:22:06
         
 
  CA CUM ar fi care obsesii, peiov?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 22:21:03
         
 
  *involuntar  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-13 22:16:55
         
 
  duleo, ciocu mai mic, că v-am prins de câteva ori cu nădragii-n vine! și pe tine, și pe vânătorul de maimuțe, și pe iumbitorul de cămile sexoase, și pe generalu' lu' motor 78.000...

când încerci s-o faci pe scriitorul, bine ar fi să începi cu gramatica, zic... altfel, ajungi de râsu sa(i)tului!

la modul în care scrieți voi, ai noștri nu v-ar fi pus nici procese-verbale să încheiați! nu de alta, dar majoritatea proceselor ajung în instanțe, iar judecătorii cam știu carte, așa că noi, melițienii, nu ne permitem așa ceva în fața onoratei instanțe...

în schimb, văd că vă permiteți voi, marii scriitori! invluntar, ce-i drept...
:))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-13 22:16:03
         
 
  să nu exagerăm, maestre, ăștia nu-s în stare să transforme nimic, n-au anvergură. las că-i bine, nu erau ei, veneau ăia adevărați, nici musca nu mai bâzâia pe-aici.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-13 22:07:34
         
 
  comisarii trec (mai în marș, mai prin șanț)însă europeea rămîne, oricît s-a strofoca ei s-o trasforme într-o oficină pesedistă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-13 21:54:21
         
 
  băi nene, când va-m zis eu că comisarii când umblă câte 2 e mai deștepți nu maț crezut! mamă, câtă gramatică se scoală-n aștia, când umblăn grup, mânca-iar tata!! mă gândesc cu spaimă, cu groază mă gândesc cum o să le explodeze tărtăcuța când o să umble câte 3!!!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-13 21:50:41
         
 
  popârstoceo, la o privire mai atentă, dinamica evolutivă tinde să transforme PSDragnea în PSDăncilă.

când se va produce bascularea, chiar mi-ar plăcea să îți aud cârâielile.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-13 21:27:53
         
 
  Măi Sculariule, mai sunt indivizi care au obsesii, dar tu începi să ai îngrijorătoare repetiții ideatice. Poate ar trebui să faci un RMN la glanda pineală, care a început să vadă cam fixist!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 21:25:52
         
 
  E scriitor, băietu, nu trebă musai să știe gramatică. Ce, parcă Preda știa?... mi-a reproșat mie un tăntălău, uitând că Preda a fost corector o mare parte din viață.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 21:21:57
         
 
  Veorica Dansatoarea, cea mai desteapta din PSDragnea?  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 21:05:13
         
 
  iar mie, unuia, mi se pare penibil să formulezi așa, ca la casa de cultură (ca să citez un clasic în viață):

"mie, unu, mi se pare penibil demersul distinsului proprietar de sait prezumtiv literar!.........."
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-13 19:48:19

i-o fi făcut duamna veorica fermece (sic!) dramaturgului, zic și eu...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-13 21:01:02
         
 
  In schim domnul apropritar a fost oripilat cand cineva a postat un print-screen cu injuraturile lui peia. Celui care a semnalat injuraturile si mitocaniile i s-a redux nivelul, iar comentariile cu injuraturi sunt si acum bine-mersi pe Europeea.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 20:10:52
         
 
  p.s. și se mai miră, domnul Cristescu-Corbu că delicatele poetese (înafara unei inodore postatoare și a unei „transexuale”)se feresc să-și depună prinosul prozodic pe europeea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-13 19:51:11
         
 
  mie, unu, mi se pare penibil demersul distinsului proprietar de sait prezumtiv literar! în nicio nișă liternautică (și-am colindat destule și mai rele și mai bune, unele nu l-ar accepta pe bardu din Malu nici să le spele podelele)n-am găst asemenea grosolănii, vezi-doamne, literare!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-13 19:48:19
         
 
  maestre Uica, dacă-mi zice și la ce bat apropouri, mă supun.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-13 19:39:42
         
 
  Vezi ca risti*...  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 18:30:20
         
 
  Radu, vezi ca fosti sa ti se scada nivelul pentru ca fiindca deoarece si dat fiind faptul pentru ca faci apropouri.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-13 18:29:46
         
 
  domnule Emanuel Cristescu, domniță Elena Ștefan, nu numai o dovadă supremă de iubire și creștinească înțelegere mi se pare acest îndrumar de limbaj ecoliterar, ci și o experiență care poate că ar fi bine s-o prelungiți într-un concurs cu tema GĂSEȘTE RIMA!

Totuși, de ce l-ați cenzurat?
Omul poate c-a scris așa:

- guițând în capul gol
- doritoare să ia lămâie
- numai câlți ieșeau din groază
- și s-o ia intens la luptă
- iaca-i fur pe toți în gură (aici mergea și clasicul - ca la casa de cultură).

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-13 17:26:23
         
 
  de mult  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 13:42:07
         
 
  În unele părți, da! În altele, nu! Ce v-am semnalat eu intră în categoria nu. Probabil scrise mai recent!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-13 13:27:15
         
 
  Adică fix ca mai sus?!!!
Păi, ce corecturi mai vreți, domnu? Poate să vă autocorectați, că, la mine, e cam tot așa, demult.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-13 13:23:36
         
 
  Epopeea dumneavoastră va putea fi validată dacă și numai dacă veți face corecturile semnalate mai sus.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-13 13:19:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE