FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Florin Rădulescu
Text postat de Emanuel Cristescu
Cartonaș galben.

CDRpf.jpg
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Acolitul lui peia isi face mendrele p'aci,pozand in inocent,provocand si amenintand ...De ce nu e sanctionat?Va e dor de mizeriile lui peia,domnule Cristescu?  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-28 17:54:23
         
 
  După o pauză de 4 ani, Adrian Mihai apare accidental pe site în 2018, mai ia o pauză de un an, apoi revine în 2019, ca să să mențină nestinsă torța păcii în absența lui peia. Iată, pe scurt, istoria unui alt mare nedreptățit, a unei victime.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-28 17:40:41
         
 
  Unii îl acuzați pe domnul Peia că generează scandal pe site. iată, de o vreme, nu mai scrie aici. Și totuși scandalul mocnește și am fost obligat să invalidez texte care încălcau regulamentul.

Prin urmare, putem trage concluzia că nu domnul Peia generează aceste situații acum? Sigur că putem.

În concluzie, nu-l mai invocați pe distinsul nostru fost coleg, nu mai umblați cu sămânță de scandal.

Și nu mizați pe lipsa mea, temporară, de pe site. Cât aș fi de ocupat și tot intru. Evident nu pot citi tot. Dar textele care îmi cad sub ochi, dacă încalcă regulamentul vor fi rase. Iar autorii lor vor suporta consecințe. Rog și editorii să fie intransigenți.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-28 17:27:57
         
 
  lăsați-l, măi, nu-l mai stârniți, buricea doar o zguduie.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-28 17:13:03
         
 
  buricea doar o jucarie in mana unora cu mult peste el ca IQ  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-28 16:39:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  buricea trebuia să primească un cartonaș verde ca musca!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-28 16:38:07
         
 
  :))))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-28 16:16:24
         
 
  nene Buricea, mai ia și matale o pauză, mai o plimbare, mai o tablă, mai o țuică, te mai limpezești umpic.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-28 15:48:33
         
 
  Frumos zis, mi-am dat seama in ce gasca m-ai asezat. Multumes maesyre de lojă !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-02-28 11:16:53
         
 
  În ciuda fibrei morale comune, din punct de vedere al statutului social, distingem, firește, două categorii simple de lichele: licheaua de succes și licheaua ratată. Prima, constrânsă de împrejurări și fason, urmărește meciul din lojă, unde sparge semințe de bostan autohtone, dând sictirit din mână când băieților li s-a anulat un gol pe motiv de ofsaid sau când a luat careva cartonaș și mai avea unul. Licheaua ratată (adeseori mult mai inteligentă decât prima, dar lipsită de acel dram de nebunie vecin cu harul, care face uneori diferența, sau pur și simplu, lipsită de noroc) e silită să stea pe banca de rezerve, alături de jucători, în damf de ghete și tricouri asudate, de unde provoacă și se agită cât mai convingător posibil: în cazuri de avarie, cu pumni și spume la gură, alteori doar înjurând printre dinți, în funcție de scor. În fine, în minutul 89, la 3-0 pentru ai noștri, licheaua de pe bancă, epuizată de îmbrățișări cu jucătorii, cameramanii și oamenii de ordine, vegetează. Din zelul simbriașului n-a mai rămas nimic. Licheaua ratată redevine om. În ochii ei larg deschiși spre niciunde, în așteptarea grețosului moment când va trebui să pupe mâna șefului și nu numai, citești invidia.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-28 10:36:09
         
 
  Am invalidat 6 comentarii care încalcă regulamentul. (cuvinte vulgare, atac la persoană)

Următoarea încălcare ”cartonaș roșu”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-28 06:09:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE