FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ce tupeu!
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnii Rădulescu și Peia își permit luxul să mă acuze și să mă responsabilizeze pentru că nu aș fi imparțial.

Resping un astfel de comportament și îi informez că atâta timp cât încalcă regulamentul, nu pot avea nicio autoritate morală să solicite justificări, explicații etc. Activând aici ar trebui să știe ce înseamnă încălcarea regulamentului. Dacă nu știu, nu au ce căuta aici.

Am rămas neplăcut surprins să constat că domnului Peia, i-a reușit șantajarea unui editor mai sensibil care s-a lăsat înduioșat și i-a validat un comentariu care nu trebuia validat. Spunând că dacă nu i-l validează își va șterge textele, va pleca etc.

De când funcționează Europeea s-au încercat asupra mea tot felul de motive de șantaj. Nu am cedat și nu voi ceda NICIODATĂ. Nici în acest caz nu trebuia cedat. Domnul Peia este major și poate să procedeze cum dorește. Nimeni nu-l ține cu forța aici. Cum de altfel nimeni nu este ținut cu forța în acest spațiu.

În concluzie, când solicitați intervenția editorilor trebuie ca domniile voastre să fiți impecabili. Altfel lăsați editorii să-și facă treaba. Nu au nicio obligație să justifice, să explice ori să intre în dialog cu membrii site-ului. Că o fac o fac cu membrii de bună credință.

Punct.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pai nu, nu sunteti deloc impartial, domnu'!  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-06 16:03:13
         
 
  lucrurile s-au rezolvat,peia e iar langa curcile lui adorate,eu mi-am recuperat nivelul,nu cred ca vor mai fi probleme majore.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-23 10:45:50
         
 
  cum ar veni, să fim culți în cap și să nu ne-amestecăm cu postacii.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-23 09:27:04
         
 
  Cei ce se considera oameni superiori ar trebui sa stie ca oricare postac de pe Europeea care nu corespunde profilelor morale ale celor cultivati si cu educatie elevata sa fie ignorat. Aceasta ar fi cea mai simpla cale care ar duce la eliminarea situatiilor conflictuale de orice fel !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-02-22 22:46:18
         
 
  tu, Nelule, ți-l maschezi (tupeul ăla cît malu) cu vorbe spurcate...să-ți urăm cale bătută?aș!nici c-o trece echinocțiul și te vedem iarăși spumegînd, suduind și blestemînd!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-22 14:38:57
         
 
  Puncte, puncte, bre!
Din păcate, stai prost cu logica, mistere: editorul pe care-l ascunzi mata în mânecuță a avut alt plan, dar văd că nu te prinzi.
Nu domnu, nu-i vorba de șantaj, în ceea ce mă privește. Așa gândești matale, în logică dualistă. Nu. E pur și simplu, un drept personal de a hotârî cui și în ce condiții îmi cheltui timpul, în mod voluntar, cu nazurile culturaroide ale cutăruia și cutăruia, devenit stăpân pe nimic!

Deci, în concluziune, pa! Nici măcar nu mă mai străduiesc să recuperez oarece texte. Pot oricând să produc altele și să nu depind de cine știe ce posesor de pogonaș pe net, care se crede zeitate tutelară, un fel Nefertiti în pantaloni!

Tupeu? Ei aș! Dacă e vorba de tupeu, să ne autoanalizăm freudian și să fim sinceri cu noi înșine: toți avem tupeu, doar că unii și-l maschează cu vorbe gonflate. Eu, nu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-22 12:26:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE