FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cel mai rău e când ți se scoală pula
Text postat de Florentin Sorescu
"Cel mai rău e să ți se scoale pula!"
asta ne spunea un coleg de salon
care tocmai fusese operat.
Aflasem deja că acolo
nu mai puteai avea nimic pe tine. Erai
complet dezbrăcat.
"Stă o asistentă lângă tine și ți-o lovește
cu biciușca. Ca să poți adormi împăcat
sub anestezie totală. Altfel nu-și face efectul.
Te trezești supărat".
Mi se fâcuse inima cât un purice. Eu
urmam să fiu sfârtecat.
Mă apucase uite-așa, o frică. De neînlăturat.
"Dacâ mi se scoală și mie - mă întrebam -
ce-o să fac?”
Din fericire a mea era mică.
Nu trecuse nicio femeie
pe la mine prin pat. Ca s-o visez.
Eram fără păcat. Apoi
biciușca a sfârtecat aerul.
Dar a ezitat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ... sa nu ti se mai.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-10 03:39:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Florentin, mai rau e sa nu. :)

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-10 03:38:29
         
 
  Anestezie totală

Ca să vă spun povestea întreagă, acum, că tocmai ce am scris o poezie cu subiect interzis.
În Spitalul de Chirurgie Plastică și Reparatorie, actualmente Spitalul Agripa Ionescu (doctorul care m-a operat de fiecare dată), te duceau la operație complet dezbrăcat, lucru logic, de altfel, întrucât majoritatea operațiilor presupuneau efectuarea de grefe, mai exact, transplant de piele care, de regulă, se lua de la picior.
Secțiile de copii erau delimitate de cele pentru adulți însă, de la o anumită vârstă, nu cea a majoratului, să zicem de pe la 13-14 ani, erai internat în aceleași saloane cu adulții și nu ca să ne uităm la filne...
Ei bine, aici veneau oamenii să se opereze, care cu ce avea. Ba degetele de la mână amputate, ba fața arsă, ba te miri ce...
- Cum a fost la operație? era întrebarea cel mai des întâlnită întrucât cei care urmau a fi operați voiau să afle amănunte de la cei care se operaseră, ca să știe ce-i așteaptă.
Întâmplarea a făcut ca cineva din salon sâ se opereze și urmam eu.
- Cum a fost la operație? l-a întrebat cineva din salon. Făcusem toți roată în jurul lui și așteptam oareșce amănunte.
- Nasol! ne-a răspuns el.
- Te-a durut? întreabâ altcineva speriat, poate chiar eu.
- Operația nu a fost cine știe ce, răspunde el, că m-au adormit. Dar, înainte să adorm, mi s-a sculat puncte puncte, că domnișoarele asistente se tot fâțâiau pe lângă mine și... ochi alunecoși, aia-aia, și una dintre ele harșșș! mi-a tras una peste dumneaei cu un băț, de îl simt și-acum.
- Probabil ca să țină anestezia! l-a consolat un altul, mai cu umor.
Eu eram la vârsta pubertății, începuse să-mi joace și mie feste obiectul cu pricina și știu câ am plecat îngrozit, absolut îngrozit la operație. Cu transplantul de piele mai era ce mai era, cu injecțiile, nu mai spun, dar dacă o să mi se scoale și mie și o să-mi tragă una peste ea cu nuielușa?
Asta se chema că devenisem și eu bărbat, lucrurile începeau să prindă contur==[]::::::::::::::::>
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2019-01-10 02:43:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE