FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pentru că e din ce în ce mai frig, iar lumina scade
Text postat de Florentin Sorescu
Ce vis straniu am avut azi-noapte...
Mă aflam la ora de matematică după multe, multe absențe. Îmi era frică să nu fiu ascultat, dar profesoara, deși m-a văzut în clasă, a decis să predea.
Mă țineam cu greu după ea întrucât nu înțelegeam semnele. Mai mult urmăream ce scrie după tablă colegul meu de bancă.
La un moment dat, doamna profesoară a venit țintă în dreptul meu și s-a uitat ce scriu.
- Ai caietul cam demodat, Sorescule! Mi-a spus ea.
Eu m-am mirat că și caietul colegului meu, Florea Ionel (cu care chiar am fost coleg, dar în facultate), arăta la fel.
- Iar scrisul tău e de om bătrân! a adăugat.
După aceea a venit pauza și i-am întrebat pe colegi ce profesor avem la celelalte ore de matematică. Mă gândeam cum să fac ca să recuperez timpul pierdut. Am aflat că este un domn care semăna izbitor cu tatăl meu.
- Ai nevoie de matematică, mi-a spus el, pentru că există o legătură indisolubilă între ea și obiectivele aparatelor de fotografiat. Uite, zice, acum, că e iarnă, valorile trebuie să fie negative pentru că e din ce în ce mai frig, iar lumina scade.
Între timp cineva mă apucase de mână, nu-i vedeam chipul, dar cred că era iubita mea pentru că îi simțeam mâna caldă și catifelată. Tocmai a sunat din nou de pauză, l-am privit atent în ochi și i-am zis așa:
- Iertați-mă că vă întrerup, dar a început pauza și vreau să ies împreună cu prietena mea pe fereastră ca să fluturăm și noi puțin.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tare!  
Postat de catre Euro peea la data de 2018-12-31 06:33:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE