FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Bleu cu miros de tămîie
Text postat de Gheorghe Rechesan

Orice ins/insă care are curiozitatea să acceseze pagina europeică ( animat de naiva speranță că va da peste un tăpșan internautic literar) se va convinge de-ndată că a poposit pe un maidan de mardeli și de răfuieli politice. Pe de o parte așazișii haștagiști și sioroșiști, pe de alta fidelii pesedeului care văd în Livică din Teleorman un campion al dreptății sociale, fără pată în dosare, pe cale de a fi martirizat de justiția coruptă diriguită de neamțul de la Cotroceni.
Reactivarea logoreicului bard din Malu a animat din nou spațiul cuprins de lîncezeală, iar asta-i altă potriveală (mai exact secretul lui Polichinel atins de-un cîrcel) a onor proprietatului ori de cîte ori nișa sa ecoliterară e-n moarte clinică: în loc de perfuzii și resuscitare, Peia și-un articolaș decupat din media cu căluș roșu-n mestecătoare. Bon, n-ar fi mare osteneală să facem o chetă printre nostalgicii Europicii în scopul achiziționării unui chil de tămîie. Afumînd bine pajiștea bleu cu miroasnă de capiște poate c-am scoate și dracii ăia roșii, cu vederi de stînga, din trupul neobositului maestru în sudalme, dar mi-e că toată cheltuiala ar fi în van. Mai bine îi dăm pe la nas cu fum de tizic, că alungă țînțarii și s-ar potrivi mai cu folos profilului antropologic al „îndrăcitului” care, ori de cîte ori dă peste fake-news, face din țînțar, armăsar!

N.A.C-o fi, c-o păți, textul de mai sus e un pamflet.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mai bine povestește de recolta de corcodușe, de rețele leșești, curcile din videle, dulăii pe care-i asmuți asupra puradeilor, măcar nu erai plicticos!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-12-11 19:59:28
         
 
  Așazisule, fuga-fuguța la oglindă-oglinjoară ca să-ți contempli poza din cartea zoo, spre a-ți stabili specia zburătoare din care te tragi, și nu mai fă pe virgina-n tractir!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 19:11:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE