FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Opinia unui alt român din Canada
Text postat de Gheorghe Rechesan
Nu înțeleg exact referendumul pentru susținerea familiei tradiționale de pe 7 octombrie. În constituție definiția familiei este „căsătoria liber consimțită între soți”, cee ce mi se pare și corect și cu viziune de viitor. Pentru că, în viitor, că vrem sau nu, familia se va schimba (va evolua). Societatea umană se va schimba, știința și tehnologia se vor chimba, relațiile interumane și relațiile dintre oameni și tehnologie se vor schimba.
Am fost constrânși destul de religii și biserici care îți spuneau, te îndrumau, te forțau ce să faci, ce să gândești și ce să nu gândești, ce ai voie să spui și ce nu ai voie și așa mai departe. Dumnezeu l-a creat pe om liber și fără constrângeri, biserica și religia i le-a confiscat.
Ce-mi pasă mie ce vrea Biserica Ortodoxă Română sau ce vrea Biserica Greco Catolică sau cea neoprotestantă. Formularea esențială din constituție este „liber consimțită”. Pentru că, în trecut (și cu acordul bisericii), căsătoriile erau „ consimțite” de oricine altcineva mai puțin de cei ce-și uneau destinele. Erau planificate de interese politice, strategice, religioase, familiale și așa mai departe.

Mai pe șleau, această inițiativă e doar o mișcare împotriva celor cu alte orientări sexuale decât cele practicate de majoritate. Încă. Și voturile „pentru” vor veni grosier din partea celor înregimentați și îndoctrinați religios și a generațiilor îmbătrânite, generații care nu mai au de gând să-și formeze familii și mai ales să procreeze noi generații.
Biserica ar trebui să privească în propria sa ogradă mai întâi. De exemplu, se știe că în mănăstiri călugării și călugărițele practică homosexualismul și masturbarea. Pentru că, la urma urmei, sexualitatea e o funcție fundamentală a fiziologiei și psihologiei umane. Faptul că s-au retras în mănăstiri nu înseamnă că s-au retras și din viața sexuală. Faptul că ignori că ai ochi și urechi nu înseamnă automat că nu mai vezi și nu mai auzi. Decât dacă ți le scoți afară. Însă călugării și călugărițele nu-și extirpă organele genitale, așa că funcțiile lor sexuale rămân bine mersi.
Oamenii ar trebui să înțeleagă, îndeosebi cei care vor merge să voteze pentru familia tradițională, că lucrurile nu stau pe loc. Generațiile tinere vor da de pământ ce cele îmbătrânite. În viitor, iată, familia va fi redefinită de mai multe ori. Uniunea între personae de același sex e deja ceva normal în destule tări. Mai târziu se va redefini și conceptul de contract de căsătorie (votez pentru). De ce căsătoriile să fie până la moarte? Și de ce divorțuri costisitoare și usturătoare când poți face un contract pe 2 ani, 5 ani, 10 ani și așa mai departe (cu posibilitate de reînoire), la fel ca atunci când îți cumperi o casă.
Numărul membrilor familiei va fi variabil. Căsătoria între un bărbat și două sau mai multe femei (sunt pentru și aici) (oricum nu e o noutate), căsătoria între o femeie și doi sau mai mulți barbați, căsătoria între mai mulți bărbați și mai multe femei, etc.
Apoi apar roboții. Super frumoși, super inteligenți, super dotați. Dacă un robot a fost recunoscut cetățean al unui stat (deja), ce îl impiedică pe acel robot să se căsătorească și să-și întemeieze o familie? Sunt, din nou, pentru. O femeie sau un bărbat care tace la comandă, gătește, spală, aerisește, căruia îi ridici sau scazi nivelul intelectual de la o banală telecomandă și care-ți oferă orice fantezie sexuală.
Copiii? Copiii se vor naște curând (doar s-a demonstrat că e posibil) în eprubete.
Aceste lucruri vor veni mai repede decât credem și vor deveni normale că vrea biserica sau nu. La urma urmei ce e Biserica decât o instituție creată de om pentru a controla și domina alt om? Vremea lor a apus. Acum avem guverne care să ne domine și să ne exploateze, avem corporațiile, avem super miliardarii lumii și extratereștri.

Treziți-vă, oameni buni! Nu cei care își exercită funcția sexuală cu alte persoane printr-o legătură „liber consimțită” sunt un pericol pentru societate. Periculoși sunt cei care vă mint, cei care vă fură, cei care vă înșeală, cei care vă violează, cei care vă trimit să muriți în războaie, cei care vă țin flămânzi, dezbrăcați și fără adăposturi. Cei care vă taxează veniturile cu obrăznicie. Cei care vă îngrădesc drepturile sau vă discriminează în orice fel. Cei care vă exploatează și vă abuzează cu nesițire până la sânge. Cei fără milă, fără compasiune, fără înțelegere. Votați împotriva criminalilor și a penalilor nepedepsiți, împotriva derbedeilor și-a haimanalelor politice care-și bat zilnic joc de voi și nu împotriva celor care mănâncă, beau, respiră, aleargă sau iși exercită funcția sexuală.

(COSTEL BABOȘ, pe f.b.)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE