FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pentru cunoscători
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
„Unul din semnele esențiale ale întîlnirii cu destinul este realizarea unei perfecte omogenități între datele pe care le ai, locul în care te afli, și timpul în care trăiești. A avea nostalgia unei alte structuri, a unui alt spațiu și a unui alt moment e a dormita anemic la periferia destinului, a rezolva false probleme. În Henric al V-lea, Shakespeare îl face pe regele Angliei să spună, înaintea unei aprige lupte, soldaților săi: „...iată ce înseamnă pentru mine un rege: un om care nu dorește să fie altundeva decît acolo unde este”. Aceasta este, într adevăr, condiția „regal㔠a spiritului: să aleagă liber situația pentru care a fost ales, să facă din destinul propriu materia primă, singura posibilă și singura reală a tuturor eforturilor sale. Eticul nu intră în discuție decît de la pariul acesta în sus.”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Face mai mult decât capul unuia ca tine!
Îti povestesc pe Schenk, unde te citești singur, mai multe, cât de curând.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-15 12:24:15
         
 
  Ai ales locul unde te duce c... Așa e cînd n-ai cap.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-09-15 09:58:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  „...iată ce înseamnă pentru mine un rege: un om care nu dorește să fie altundeva decît acolo unde este”.

Da, Pământul e rotund...
Bine ales - mânca-l-ar tata -
Meditând așa pro fund:
- Și când locul e privata?!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-13 23:26:12
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE