FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pentru userul Peia
Text postat de Emanuel Cristescu
Dumneavoastră vă adresați cu ”moșulic㔠și ”musiu” cui vă permite. Eu nu.

Dumneavoastră faceți dreptate unde aveți dreptul. Aici nu.

Dumneavoastră faceți anchete unde vreți. Nu aici.

Aici scrieți texte și sau comentarii care să respecte regulamentul. Cele care nu respectă regulamentul vor fi invalidate fără atenționare, fără explicații, fără justificări. Fără raportare la ce fac ceilalți.

Ați perturbat și perturbați excesiv viața și activitatea site-ului. Gata, destul, prea mult, ajunge, stop. Experimentul meu democratic a demonstrat clar: democrația are și trebuie să aibă limite. Sunt membri ai unei comunități care înțeleg din democrație doar drepturile. Și acelea, numai dacă sunt ale lor. Ale altora nu. În plus, nu-și asumă niciun fel de obligații. În aceste situații, comunitatea trebuie să acționeze cu forța restrictivă a legii. Pentru că, altfel, comunitatea se destructurează. Dumneavoastră, user Ioan Peia, sunteți un astfel de caz exacerbat.

Pierd prea mult timp cu mofturile dumneavoastră.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bă, voi degeaba mi-ați redsu spațiul de expunere, că eu vă fac și din două vorbe!  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-01 22:55:42
         
 
  Nu, tăticu, n-ai înâțeles, că nu te duce capul: tu trebuie să-mi faci. Oriunde, nu contează locul, ci capacitatea ta de rezistență.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-01 22:50:19
         
 
  Fă-o, cum ai învățat la ușa cortului. Știi că ai privilegii. Folosește-le.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-09-01 22:07:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Atanase, te întreb din nou: tu nu poți sta o clipă fără să mă?
(E nevoie să continui?)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-01 21:57:38
         
 
  Trebuie să vă amendez. Moftangiii nu au drepturi, au doar privilegii. Cine l-o fi învățat?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-09-01 21:52:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE